Jump to content
IGNORERAD

Var man kan träffa sin blivande tjej


Nerike

Recommended Posts

Har tagit upp detta förut men några tips till er var man kan träffa sin blivande tjej, men detta är några tips bara ni kanske har bättre.

Av nån konstig anledning så har många känt sig köpsugna på en lampa, för där kan man ju träffa sin blivande tjej.

2420077718_0c374f5db5.jpg?v=0

Men har man ingen tur i en lampaffär, så lyckas man nog vid bankomaten/banken då ser tjejerna att man har pengar.

lanta_ban_saladan_bank.jpg

Hmm skulle man inte ens lyckas att träffa en tjej vid banken, då är det bara att supa ner sig på nån krog.

För att sedan gå hem full som en alika, och så blir man påkörd hamnar på ett sjukhus och där träffar man sin blivande fru.

För hon tycker synd om en för att man har hamnat där.

nurse1.JPG

Om inte ens det skulle gå kan man alltid åka till Pattaya och gå på beach road, för då kan man träffa thaitjejer som är på semester.

Och dom vill ju träffa en falang, det är det inte det sämsta att tala om att man har träffat sin fru på beachen där hon låg och solade.

3368398057_d3cceef23b.jpg

Och har man en så himla otur att ingen av dom funkar, så får man väl göra som majoriteten har gjort man får gå till en lokal pub för att träffa sin blivande fru.

pic1.jpg

Och skulle inte ens det hjälpa, ja då tycker jag synd om dig.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 219
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    57

  • ban99arne

    14

  • Baa

    13

  • Soengsang

    12

Mest aktiva i denna tråd

Njaaaa, lampor är ute, upplysning inne.eller så kontaktar man någon som vet... :drinks:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade min gamla kärringen på ett Anonyma Alkoholister-möte!

Hon saknade visserligen ett par tänder, men var sannerligen billig i drift! :na:

Ändrades av Packan
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade min gamla kärringen på ett Anonyma Alkoholister-möte!

Hon saknade visserligen ett par tänder, men var sannerligen billig i drift! :na:

Beror väl på om det var huggtänderna.. :drinks:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det mest normala idag är väl via nätet!

Jo det är vanligt att tjejerna sitter och chattar på internetcafeerna innan eller efter dom ska till eller kommer ifrån jobbet i baren.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tagit upp detta förut men några tips till er var man kan träffa sin blivande tjej, men detta är några tips bara ni kanske har bättre.

Av nån konstig anledning så har många känt sig köpsugna på en lampa, för där kan man ju träffa sin blivande tjej.

2420077718_0c374f5db5.jpg?v=0

Men har man ingen tur i en lampaffär, så lyckas man nog vid bankomaten/banken då ser tjejerna att man har pengar.

lanta_ban_saladan_bank.jpg

Hmm skulle man inte ens lyckas att träffa en tjej vid banken, då är det bara att supa ner sig på nån krog.

För att sedan gå hem full som en alika, och så blir man påkörd hamnar på ett sjukhus och där träffar man sin blivande fru.

För hon tycker synd om en för att man har hamnat där.

nurse1.JPG

Om inte ens det skulle gå kan man alltid åka till Pattaya och gå på beach road, för då kan man träffa thaitjejer som är på semester.

Och dom vill ju träffa en falang, det är det inte det sämsta att tala om att man har träffat sin fru på beachen där hon låg och solade.

3368398057_d3cceef23b.jpg

Och har man en så himla otur att ingen av dom funkar, så får man väl göra som majoriteten har gjort man får gå till en lokal pub för att träffa sin blivande fru.

pic1.jpg

Och skulle inte ens det hjälpa, ja då tycker jag synd om dig.

Mvh

Nerike

NOBEL KANSKE????? :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är vanligt att tjejerna sitter och chattar på internetcafeerna innan eller efter dom ska till eller kommer ifrån jobbet i baren.

Av alla miljarder kvinnor på jorden så har nog de flesta arbete men tror inte så många av dem jobbar i bar!

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Det mest normala idag är väl via nätet!

Kan bara hålla med. Ett mycket bra sätt att bilda sig en uppfattning om en person. Om inte bilden stämmer med verkligheten är det ju bara att artigt tacka för bekantskapen och söka vidare eller fortsätta bekantskapen som kompisar. /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Av alla miljarder kvinnor på jorden så har nog de flesta arbete men tror inte så många av dem jobbar i bar!

Nu tror jag du har väldigt mycket fel..kan inte tänka mig att så värst många procent av världens kvinnor har ett vad du förmodligen kallar "normalt arbete".

Därifrån till en bar.endast ett fåtal har fördelen att få en sådan "chans" beaktat ur den behövandes synpunkt.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Av alla miljarder kvinnor på jorden så har nog de flesta arbete men tror inte så många av dem jobbar i bar!

Nu handlar ju inte tråden om miljarder kvinnor på jorden, utan om Thailand och Pattaya som omnämns och där sitter det mycket Thaitjejer/kvinnor på internetcafeer och chattar.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, vem vill ha en arbetartjej.

Aristokraten Arne

Herr Arne har måhända förväxlat begreppen "arbetartjej och arbetande tjej"

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

55 :sFduh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tror jag du har väldigt mycket fel..kan inte tänka mig att så värst många procent av världens kvinnor har ett vad du förmodligen kallar "normalt arbete".

Därifrån till en bar.endast ett fåtal har fördelen att få en sådan "chans" beaktat ur den behövandes synpunkt.

Jo tror (vågar nästan påstå att jag vet) att de allra flesta kinnor på jorden har ett arbete, må vara på fälten men tror inte de sitter och rullar tummarna!

Att se det som en "chans" att jobba på bar tycker du, jag ser det som ett misslyckande!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu handlar ju inte tråden om miljarder kvinnor på jorden, utan om Thailand och Pattaya som omnämns och där sitter det mycket Thaitjejer/kvinnor på internetcafeer och chattar.

Nej!

TS skrev

"Har tagit upp detta förut men några tips till er var man kan träffa sin blivande tjej, men detta är några tips bara ni kanske har bättre."

Så det står inte att han endast menade Thailand och även om han menade det så vet jag att de flesta Thailändskor INTE jobbar i bar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo tror (vågar nästan påstå att jag vet) att de allra flesta kinnor på jorden har ett arbete, må vara på fälten men tror inte de sitter och rullar tummarna!

Att se det som en "chans" att jobba på bar tycker du, jag ser det som ett misslyckande!

Tänk en smula... Om en savannkvinna utan kunskap vallar sina getter i en öken i Afrika så är hon arbetande?

Om en kvinna i Thailand sätter och skördar ris 8-10 veckor om året är hon arbetande?

Ingen av dessa är mer än minimalt bidragande till familjens väl och vä, uten bara finns där liksom deras förfäder funnits i många generationer.

Detta kan knappast kallas för arbete i våra begrepp. Hur många kvinnor anser du har ett arbete värt namnet, och på detta sett kunna bidraga till sin familjs försörjning, finns det i världen? Nu menar jag inte i NORDEN utan i VÄRLDEN.

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej!

TS skrev

"Har tagit upp detta förut men några tips till er var man kan träffa sin blivande tjej, men detta är några tips bara ni kanske har bättre."

Så det står inte att han endast menade Thailand och även om han menade det så vet jag att de flesta Thailändskor INTE jobbar i bar!

Nu var det Nerike som startade den här tråden "Allmänt om Thailand".

Jag vet väl också att dom flesta Thailändskor inte jobbar i en bar, men det är många som gör det och jag har även hjälpt bartjejer att skriva till faranger.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk en smula... Om en savannkvinna utan kunskap vallar sina getter i en öken i Afrika så är hon arbetande?

Om en kvinna i Thailand sätter och skördar ris 8-10 veckor om året är hon arbetande?

Klart de är arbetande!

Om en svensk analfabet sopar golv på volvo för en lön 50 spänn i timmen så är han inte arbetande?

Eller en företagare som jobbar 20 timmar om dygnet 7 dagar i veckan men endast lyckas plocka ut 10 000:- i månaden är ingen arbetare?

Är det hur mycket man får i lön som avgör om man är arbetare?

Savannkvinnan och Thailändskan du nämner är inte arbetare enligt dig men vad är de då istället ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu var det Nerike som startade den här tråden "Allmänt om Thailand".

Jag vet väl också att dom flesta Thailändskor inte jobbar i en bar, men det är många som gör det och jag har även hjälpt bartjejer att skriva till faranger.

Så de flesta Thailändskor jobbar INTE i bar men de flesta som hänger på datingsiter jobbar i bar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jo tror (vågar nästan påstå att jag vet) att de allra flesta kinnor på jorden har ett arbete, må vara på fälten men tror inte de sitter och rullar tummarna!

Att se det som en "chans" att jobba på bar tycker du, jag ser det som ett misslyckande!

Nä Barbro (tycker det e häftigt från arne) ja barbro försök sätta dig in i nois situation :whistle:

tänk om det var du som var mia vill du arbeta på risfältet eller städa på hotellet för 3500-4000 bath i månaden

eller jobba i nån bar för ja jag vet inte hur mycket damerna tjänar men säkert mer än 4000 om hon inte är nån skräcködla

och du väljer själv vem du går med

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä Barbro (tycker det e häftigt från arne) ja barbro försök sätta dig in i nois situation :whistle:

tänk om det var du som var mia vill du arbeta på risfältet eller städa på hotellet för 3500-4000 bath i månaden

eller jobba i nån bar för ja jag vet inte hur mycket damerna tjänar men säkert mer än 4000 om hon inte är nån skräcködla

och du väljer själv vem du går med

Ja JAG hade inte sålt mig på en bar för bättre lön!

Däremot om mina barn svultit så hade jag sålt mig, MEN finns nog ingen i Thailand som jobbar i bar för att deras barn svälter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...