Jump to content
IGNORERAD

Var man kan träffa sin blivande tjej


Nerike

Recommended Posts

Svara enkelt!

Tror du att det finns Thailändskor som jobbar i bar för att deras barn svälter?

Ja eller Nej?

ja

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 219
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • BaBoo

    57

  • ban99arne

    14

  • Baa

    13

  • PUTTE

    12

Mest aktiva i denna tråd

Ja visst har dom nummer

så det e där man kan få sig ett nummer :ironi:

så det e där man kan få sig ett nummer :ironi:

Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar inte lägga mig i diskutionen..

Men kanske en hel del av tjejerna jobbar där, för att ge sina barn bättre start i livet..

En bra utbildning kostar pengar, inga bidrag från staten.

Det vara min tanke i denna debatten..

FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

ja

Bra!

Då frågar jag igen har du några länkar eller annan information om att det finns barn som svälter i Thailand?

Såg att tomurdoc & G-son givit pluskarma vilket måste betyda att även de anser att det finns folk som svälter i Thailand, har ni 2 oxå länkar som bevisar detta?

Ändrades av BaBoo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bra!

Då frågar jag igen har du några länkar eller annan information om att det finns barn som svälter i Thailand?

Men varför läser du inte vad jag skriver innan du tjatar vidare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar inte lägga mig i diskutionen..

Men kanske en hel del av tjejerna jobbar där, för att ge sina barn bättre start i livet..

En bra utbildning kostar pengar, inga bidrag från staten.

Det vara min tanke i denna bebatten..

FF

Så är det säkert men det är långt i från att svälta!

Om man sedan tycker det är en bra start att ge sina barn i livet är att sälja sin kropp för pengar då kan jag förstå varför Thailand är så underutvecklade inom mycket!

Vad är det för budskap man ger sina barn om man gör så?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra!

Då frågar jag igen har du några länkar eller annan information om att det finns barn som svälter i Thailand?

Såg att tomurdoc & G-son givit pluskarma vilket måste betyda att även de anser att det finns folk som svälter i Thailand, har ni 2 oxå länkar som bevisar detta?

:blah::blah::blah::blah::blah::blah::blah::blah: :blah

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra!

Då frågar jag igen har du några länkar eller annan information om att det finns barn som svälter i Thailand?

Länkar hit och länkar dit..ibland funderar man vilken värld du kommer ifrån!!!.snöa inte in på svält, eller vad de svalt för något som du nämnde ovan.

Försök att se den bistra sanningen att det finns de som jobbar i barer för att försörja sina barn.

Försörja omfattar i detta fall, tak över huvudet, mat och förhoppningsvis en utbildning och annat som kan gynna ett barn.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skrev ju JA, du tror att det finns folk som svälter i Thailand!!!

Kan du då inte visa genom länkar vad det är som fått dig att tro detta?

SÅ DU MENAR ATT DE FINNS IIIIIIIIINGEN SOM HAR LITE TASKIGT STÄLLT Å "SVÄLTER"I Thailand????? HAR DU NÅN LÄNK PÅ DE :whistle::whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skrev ju JA, du tror att det finns folk som svälter i Thailand!!!

Kan du då inte visa genom länkar vad det är som fått dig att tro detta?

Skojar du nu eller? Kanske dom inte svälter i ordets rätta bemärkelse.Men tror du inte att dom flesta av dom tjejer som jobbar i bar,gör det för att kunna försörja sin familj eller?

Om du inte fattar vad jag menar med detta tidigare inlägg så vet jag faktiskt inte hur jag mer kan förklara för dig? :huh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo tackar för inlägget, nu blev jag mycket klokare, nu vet jag att det svälter folk i Thailand, enligt dig var det väl massvält(eller hade svårt att tyda vissa av orden du skrev i ditt inlägg)? :sFduh:

VARSÅGOD !!!!!! MEN DE E JU ETT JÄÄÄÄÄÄÄVLA TJAT OM LÄNKAR HIT Å DIT ELLER :whistle: TÄNK VA UNDERBART ME ETT LAND UTAN SVÄLT :av-109998:

Link to comment
Dela på andra sajter

Länkar hit och länkar dit..ibland funderar man vilken värld du kommer ifrån!!!.snöa inte in på svält, eller vad de svalt för något som du nämnde ovan.

Försök att se den bistra sanningen att det finns de som jobbar i barer för att försörja sina barn.

Försörja omfattar i detta fall, tak över huvudet, mat och förhoppningsvis en utbildning och annat som kan gynna ett barn.

Vad jag vet så finns det bara en värld!

JAG skrev tidigare i tråden att JAG endast skulle kunna börja hora OM MINA barn SVALT (detta svarade ajg på efter det att någon frågade om jag inte skulle kunna tänka mig att hora i deras situation)!!

DÅ skrev några att JO deras barn svälter!

Då frågar jag om det finns någon info att få om detta!

Jag har redan skrivit att jag vet och förstår att många horar för att försörja sin familj, JAG tycker det är fel, eftersom helt uppenbart så finns det andra sätt att försörja sin familj på (annars hade ju alla varit horor i Thailand)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det behöver inte att vara ett budskap.

Man hoppas att dom ska slippa att jobba till svältlön.

Alla har vi olika start till livet, en del föds med silversked i munnen, andra får knapt någon mat.

Har man fattiga föräldrar, liten hjälp att få det bättre..

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag vet så finns det bara en värld!

JAG skrev tidigare i tråden att JAG endast skulle kunna börja hora OM MINA barn SVALT (detta svarade ajg på efter det att någon frågade om jag inte skulle kunna tänka mig att hora i deras situation)!!

DÅ skrev några att JO deras barn svälter!

Då frågar jag om det finns någon info att få om detta!

Jag har redan skrivit att jag vet och förstår att många horar för att försörja sin familj, JAG tycker det är fel, eftersom helt uppenbart så finns det andra sätt att försörja sin familj på (annars hade ju alla varit horor i Thailand)!

ÄR INTE ALLA TJEJER HOROR????? :diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du inte fattar vad jag menar med detta tidigare inlägg så vet jag faktiskt inte hur jag mer kan förklara för dig? :huh:

???

Du skriver att de INTE svälter i ordets rätta bemärkelse!

Sedan svarade du JA på att du trodde folk svalt i Thailand!

Detta är två helt olika svar, två motsatser och ändå så är det jag som inte fattar :huh: (är väl inte lönt att skriva ett frågetecken).

Link to comment
Dela på andra sajter

Så är det säkert men det är långt i från att svälta!

Om man sedan tycker det är en bra start att ge sina barn i livet är att sälja sin kropp för pengar då kan jag förstå varför Thailand är så underutvecklade inom mycket!

Vad är det för budskap man ger sina barn om man gör så?

Insinuerar du på att en kvinna som tvingas sälja sin kropp är sämre än andra?.du verkar faktiskt ha en ganska vidrig och inskränkt människosyn, det var ju inte så länge sedan du också fastslog arbetslösa och långtidssjukskrivna är korkade...arbetare är ett pack vill jag också minnas att du nämnde i en tråd inte allt för länge sedan.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Insinuerar du på att en kvinna som tvingas sälja sin kropp är sämre än andra?.du verkar faktiskt ha en ganska vidrig och inskränkt människosyn, det var ju inte så länge sedan du också fastslog arbetslösa och långtidssjukskrivna är korkade...arbetare är ett pack vill jag också minnas att du nämnde i en tråd inte allt för länge sedan.

Hon är inte sämre som människa men har gjort sämre val, eller menar du att alla i en by som är precis lika fattiga säljer sina kroppar?

Så sluta lägg in vad du tror att jag tycker om människor för du gör bara bort dig (där förståndet tar slut tar nävarna vid)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon är inte sämre som människa men har gjort sämre val, eller menar du att alla i en by som är precis lika fattiga säljer sina kroppar?

Så sluta lägg in vad du tror att jag tycker om människor för du gör bara bort dig (där förståndet tar slut tar nävarna vid)!

Ibland funderar man om du är på riktigt, men eftersom du oftast bara är ute efter att provocera så ska man inte hetsa upp sig på dig.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland funderar man om du är på riktigt, men eftersom du oftast bara är ute efter att provocera så ska man inte hetsa upp sig på dig.

Provocera?

Det var väl du som kallade mig för vidrig och inskränkt!

Jag ställer frågor men får inga svar!

Senaste frågan var om alla som är lika fattiga i en by säljer sina kroppar eller endast några av dem.

Frågade även om det fanns info att få del av som visar att kvinnor i Thailand säljer sina kroppar för att de svälter.

Skiter i frågetecken för du är inte ute efter att ge svar, endast ge kränkande kommentarer!

Ser att du raderat "vidrig och inskränkt" tack för det :)

Ändrades av BaBoo
Link to comment
Dela på andra sajter

Provocera?

Det var väl du som kallade mig för vidrig och inskränkt!

Jag ställer frågor men får inga svar!

Senaste frågan var om alla som är lika fattiga i en by säljer sina kroppar eller endast några av dem.

Frågade även om det fanns info att få del av som visar att kvinnor i Thailand säljer sina kroppar för att de svälter.

Skiter i frågetecken för du är inte ute efter att ge svar, endast ge kränkande kommentarer!

Om du läser en gång till och skärper upp din ord och läsförståelse så ser du att det är din mäniskosyn som jag anser vara vidrig och inskränkt..tom med kränkande för många människor.

Om du nu har varit i en "normalfattig" by på landsbygden så vet du säkert att inte alla säljer sin kropp, så att besvara denna fråga känns tämligen onödigt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då provar vi en gång till!

Jag tror inte de svälter!

Och inte du heller i "ordets rätta bemärkelse"!

Så de svälter alltså inte!

Så då horar de inte för att de svälter!

Varför horar de då?

Vissa för att de vill ha pengar och status, vissa för att de gillar det (känner sådana) och andra för att träffa en farang!

Då Ni förmodligen och förhoppningsvis aldrig kommer att hamna i samma ekonomiska situation som många ensamstående thailändskor med två barn utan hyfsat arbete och supportande släktingar så kan Ni omöjligt säga hurvida Ert lilla anus varit till salu eller ej.

MVH/BanArne

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du läser en gång till och skärper upp din ord och läsförståelse så ser du att det är din mäniskosyn som jag anser vara vidrig och inskränkt..tom med kränkande för många människor.

Om du nu har varit i en "normalfattig" by på landsbygden så vet du säkert att inte alla säljer sin kropp, så att besvara denna fråga känns tämligen onödigt.

Om min människosyn skulle vara vidrig och inskränkt för att jag inte tycker att man skall sälja sin kropp så är den väl det... men vad är då dessa personer människosyn som anser att det är rätt att sälja sin kropp för att få det ekonomiskt bättre.

De som inte har något val är de som mot sin vilja säljer sex (trafficking) eller de som har barn som riskerar att dö av svält!

Om jag som liten varit varit extremt fattig och fick välja mellan att fortsatt vara fattig (inte svälta) eller få det bra ekonomiskt men priset skulle vara att min mor sålde sin kropp så skulle mitt val vara enkelt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då Ni förmodligen och förhoppningsvis aldrig kommer att hamna i samma ekonomiska situation som många ensamstående thailändskor med två barn utan hyfsat arbete och supportande släktingar så kan Ni omöjligt säga hurvida Ert lilla anus varit till salu eller ej.

MVH/BanArne

Jo det kan jag eftersom jag vet vilka värderingar jag har, eller menar du att alla fattiga i Thailand säljer sina kroppar? Om inte så måste det betyda att de har olika värderingar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...