Jump to content
IGNORERAD

Bästa köttet i Patong


FemmeDeFatale

Recommended Posts

FemmeDeFatale

Måste rekommendera en restaurang i Patong, Swiss Taverna på 142/2 Thaveewong Rd. En riktigt fet oxfilé med tillbehör för 460 Baht...man blir fetmätt och håller samma kvalitet som Buffalo och Rico´s. Har man visitkortet med sig från ett tidigare besök, så får man 10% rabatt på allt :D

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste rekommendera en restaurang i Patong, Swiss Taverna på 142/2 Thaveewong Rd. En riktigt fet oxfilé med tillbehör för 460 Baht...man blir fetmätt och håller samma kvalitet som Buffalo och Rico´s. Har man visitkortet med sig från ett tidigare besök, så får man 10% rabatt på allt :D

Det lät ju svinfett dyrt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Singha711, hur många % rabatt blir det på 3 besök då?

EDIT:

Jo, om jag betalar med kreditkort, vad "tjänar" jag då i ränta?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Cooking på hög nivå, visst fxxxxn ska d va fett i oxfilé men det smälter in i köttet vid tillagning

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

FemmeDeFatale

Så här ser maten ut...i detta fall en oxfilé med svampsås, barbapappor och grönsaker...mums!!

post-3773-0-55789000-1291913096_thumb.jp

post-3773-0-55789000-1291913096_thumb.jp

Kriga för fred är som att knu**a för oskulder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Det där var lite mysko potatis . Sen såg det ju inte ut att vara den där jätteportionen som man först trodde när man läste första inlägget, men det såg definitivt gott ut. Du får väl posta i vad år ni idag? priset nja patong är väl ganska dyrt så det kan ju vara rimligt med 460 baht

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...