Jump to content
IGNORERAD

Misshandlad på Rock city Patong


Chiefen

Recommended Posts

Ja det är ju förjävligt att det kommer in turister och kunder...va fan ska de där och göra!!!!...

Ja dessa jävla turister och deras fula paraplyer. Lika bra att de håller sig hemma !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 182
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • svampen

    16

  • Singha711

    12

  • Scandinaviancorner

    9

  • Chiefen

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja det är ju förjävligt att det kommer in turister och kunder...va fan ska de där och göra!!!!...

Tro fan det...ibland ruttnar man ju...bara för att man e "svensk" på ett "svenskt" ställe ger ju inte friplåt till ett spel eller??

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan. dom kanske e bara trötta på en djävla massa svenskar som kommer och yrar och gjorde en markering vem fan vet egentligen vad som hände?

E du go eller. Så du menar att dom som föder en ska man slå på käften.

Hej du hej du bolträ

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro fan det...ibland ruttnar man ju...bara för att man e "svensk" på ett "svenskt" ställe ger ju inte friplåt till ett spel eller??

Näfyfan de fina svenska flaggorna utanför är ju för att locka in Israeliter och Turkar..att man aldrig tänkt på det???.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

E du go eller. Så du menar att dom som föder en ska man slå på käften.

Hej du hej du bolträ

Citat ..."vem fan vet egentligen vad som hände?" slutcitat

Stolpskott

Link to comment
Dela på andra sajter

Näfyfan det fina svenska flaggorna utanför är ju för att locka in Israeliter och Turkar..att man aldrig tänkt på det???.

Citat" "svensk" på ett "svenskt" ställe ger ju inte friplåt till ett spel eller??" Slutcitat...

Turkar och Israeliter kanske inte dricker så djävla mycket som en svensk tro faan det att man inte vill locka in dom...heheheheh

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro fan det...ibland ruttnar man ju...bara för att man e "svensk" på ett "svenskt" ställe ger ju inte friplåt till ett spel eller??

Så om man "nickat hotfullt mot personalen" så har personalen friplåt till en misshandel ? Och vad som hänt

vet vi jo, det har ägarens polare berättat. :rtfm:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Citat" "svensk" på ett "svenskt" ställe ger ju inte friplåt till ett spel eller??" Slutcitat...

Turkar och Israeliter kanske inte dricker så djävla mycket som en svensk tro faan det att man inte vill locka in dom...heheheheh

Nähehe vilka ska då stå ut med dumkullade svenska barägare på ett sånt ställe som det där sunkiga Cityrock eller vad fan det heter.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så om man "nickat hotfullt mot personalen" så har personalen friplåt till en misshandel ? Och vad som hänt

vet vi jo, det har ägarens polare berättat. :rtfm:

mvh

Vad jag hörde var att polarens polare till polarens ägare som var gift med kompisens fru sade helt andra saker

Link to comment
Dela på andra sajter

ännu mer anledningar till att inte besöka Phuket.

De senaste gångerna jag var i Phuket, fick jag betalt för att vara där :giggle:

Jag är en ganska ny som Thailandsresenär (första resan för just över 10 år sedan) och har sett en klar försämring på Phuket bara på dessa få åren, vill ogärna spendera ens en inrikes biljett för att komma dit igen.

Allvarligt talat, det finns en chans att vi åker dit i Januari, men bara om vi inte kan övertala en god vän med familj att komma till Bangkok ett par dagar.

Ett par fina stränder (ok flera), gör inte att jag har lust att åka till nåt som är värre än Kanarieholmarna var, för 20 år sedan, hur det är på holmarna nu vet jag inte, har inte vart där på 20 år...

Fast Spanien och holmarna har tagit tillbaka sin förstaplats som Chartermål från Thailand, efter några år på 2:a platsen...

Finns ju en massa andra platser att se. :dance:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad jag hörde var att polarens polare till polarens ägare som var gift med kompisens fru sade helt andra saker

Min polares polare polare polare polare polare har skakat hand/waiat med Thaikungen :dance1:

Ändrades av IsaanWarrior

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes vad har man lärt sig eller tagit åt sig av denna tråd?

Jag känner så här åk inte till Phuket gå aldrig ut med ett paraply samt undvik Svenneställen!

Å andra sidan förnedra inte Personalen och sluta Nicka"Ralf Edström"!!!!! :whistle:

Ord mot ord i en skitråd om fyllebråk eller?FRÅGA!

Vem ska man tro på i stridens/fyllans hetta brukar det gå överstyr!

Inte Ens fel att 10 bråkar?

Men detta händer varje sekund på våran Jord där det finns Nöjen,Fylla,Partyfolk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detta är inget ställningstagande av mig bara en åsikt av en ibland allt för överförfriskad Svenne!!!

Mvh Svampen "Synd att detta skall hända överhuvudtaget"! :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tro fan det...ibland ruttnar man ju...bara för att man e "svensk" på ett "svenskt" ställe ger ju inte friplåt till ett spel eller??

Men ger det andra en rättighet att misshandla folk då? :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes vad har man lärt sig eller tagit åt sig av denna tråd?

...

Ja, att det finns "grupperingar" på MPR som gång på gång avslöjar "The Nick-Name-Chain" in för öppen ridå!:crazy:

Fortsätt så!

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, att det finns "grupperingar" på MPR som gång på gång avslöjar "The Nick-Name-Chain" in för öppen ridå!:crazy:

Fortsätt så!

Ja och det kan väl vara rakt eller?

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, att det finns "grupperingar" på MPR som gång på gång avslöjar "The Nick-Name-Chain" in för öppen ridå!:crazy:

Fortsätt så!

Och ett förtydligande.?

Under tiden så drick en chokladdryck

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes vad har man lärt sig eller tagit åt sig av denna tråd?

Jag känner så här åk inte till Phuket gå aldrig ut med ett paraply samt undvik Svenneställen!

Å andra sidan förnedra inte Personalen och sluta Nicka"Ralf Edström"!!!!! :whistle:

Ord mot ord i en skitråd om fyllebråk eller?FRÅGA!

Vem ska man tro på i stridens/fyllans hetta brukar det gå överstyr!

Inte Ens fel att 10 bråkar?

Men detta händer varje sekund på våran Jord där det finns Nöjen,Fylla,Partyfolk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detta är inget ställningstagande av mig bara en åsikt av en ibland allt för överförfriskad Svenne!!!

Mvh Svampen "Synd att detta skall hända överhuvudtaget"! :wai:

Trots med mängder utropstecken övertygar du bara clownen, hade Cheifen (eller vad han nu kallar sig) svingat så fine.

Nu bettede han sig bara, visst man kan lessna på as men någon måtta får det väl vara?

Link to comment
Dela på andra sajter

Trots med mängder utropstecken övertygar du bara clownen, hade Cheifen (eller vad han nu kallar sig) svingat så fine.

Nu bettede han sig bara, visst man kan lessna på as men någon måtta får det väl vara?

Yes om man känner båda parter är det vä ok att uttala sig om detta jag känner varken eller därför ställde jag dessa frågor!!!

Och om han bettede sig vad vet jag vad vet Du?

Jag var inte där var Du? Tillsist tycker jag det är Djävligt beklagligt att detta ska ske överhuvudtaget, men att så många

kan ta ställning utan att veta ett skit eller känna någon av partnerna är sjukt beklagligt därför skrev jag mitt inlägg!

Men på nätet verkar ju allt vara möjligt!!!!!!!!!!!! Nu vart det några fler!!!!!!!!!!!!

Mvh Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes om man känner båda parter är det vä ok att uttala sig om detta jag känner varken eller därför ställde jag dessa frågor!!!

Och om han bettede sig vad vet jag vad vet Du?

Jag var inte där var Du? Tillsist tycker jag det är Djävligt beklagligt att detta ska ske överhuvudtaget, men att så många

kan ta ställning utan att veta ett skit eller känna någon av partnerna är sjukt beklagligt därför skrev jag mitt inlägg!

Men på nätet verkar ju allt vara möjligt!!!!!!!!!!!! Nu vart det några fler!!!!!!!!!!!!

Mvh Svampen :wai:

Yes om man känner båda parter är det vä ok att uttala sig om detta jag känner varken eller därför ställde jag dessa frågor!!!

Och om han bettede sig vad vet jag vad vet Du?

Jag var inte där var Du? Tillsist tycker jag det är Djävligt beklagligt att detta ska ske överhuvudtaget, men att så många

kan ta ställning utan att veta ett skit eller känna någon av partnerna är sjukt beklagligt därför skrev jag mitt inlägg!

Men på nätet verkar ju allt vara möjligt!!!!!!!!!!!! Nu vart det några fler!!!!!!!!!!!!

Mvh Svampen :wai:

Va!!!!??????

Vi har ju offret och en "snubbe" som säger sig känna ägaren.

Troll eller inte, drar mina egna slutsatser.

Sen att Sighasjuttitreelva anar en konpiration från en grupp populister låter vi vara osagt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och ett förtydligande.?

Under tiden så drick en chokladdryck

Ja, du tillhör utan tvekan till denna "gruppering", eller hur?

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes om man känner båda parter är det vä ok att uttala sig om detta jag känner varken eller därför ställde jag dessa frågor!!!

Och om han bettede sig vad vet jag vad vet Du?

Jag var inte där var Du? Tillsist tycker jag det är Djävligt beklagligt att detta ska ske överhuvudtaget, men att så många

kan ta ställning utan att veta ett skit eller känna någon av partnerna är sjukt beklagligt därför skrev jag mitt inlägg!

Men på nätet verkar ju allt vara möjligt!!!!!!!!!!!! Nu vart det några fler!!!!!!!!!!!!

Mvh Svampen :wai:

Jag tycker den här tråden har dragit iväg, en massa tror att de va så eller så, låt dom tro vad fasen dom vill...

Har du nåt kul tips till V75 i morrn, jag har jobbat skiten den här veckan, så det tjäns lite som en Harry är det enda jag hinner med i morrn :whistle:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Va!!!!??????

Vi har ju offret och en "snubbe" som säger sig känna ägaren.

Troll eller inte, drar mina egna slutsatser.

Sen att Sighasjuttitreelva anar en konpiration från en grupp populister låter vi vara osagt.

Javisst kan man dra slutsatser men jag brukar Behålla dom för mig själv när jag inte vet vad som,

är Upp/Ned.

Sen har vi ju Shinga med sina konstillationer Hi Hi :crazy:

Mvh Svampen "Ursäkta att man hade en åsikt lägger ner! :whoco5:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker den här tråden har dragit iväg, en massa tror att de va så eller så, låt dom tro vad fasen dom vill...

Har du nåt kul tips till V75 i morrn, jag har jobbat skiten den här veckan, så det tjäns lite som en Harry är det enda jag hinner med i morrn :whistle:

Yes En Bombsäker :whistle:

Kommer imorg på GNÄGG!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes En Bombsäker :whistle:

Kommer imorg på GNÄGG!

BRA :av-109998:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...