Jump to content
IGNORERAD

Världens konflikter "Thailand" på svt play


Nisse Hult

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Förlåt då. :av-109998:

Hej

Programmet är så bra att möjligheten att se det på SVT play bör påpekas igen, själv har jag redan sett det två gånger.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Går tyvärr inte att se om man befinner sig här nere.Vore bra om någon kunde tippsa om något annat sätt att se det. Låter onekligen intressant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan någon datasmart person kanske länka till den tråden???

Jag tyckte programmet var bra.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Skaffa en svensk VPN-tjänst att koppla upp dig igenom. Sen använder du dessa för att komma åt SVT play.

Titta på http://datorkanalen.se/blogg/guide-till-vpn-tjanster-som-dold-relakks-for-att-fildela-och-surfa-anonymt-och-sakert för olika alternativa VPN -tjänster.

Finns en lång tråd redan om detta program

jag menade givetvis tråden som behandlade TV-programmet här på MPR, programmet såg jag i eftermiddags. bor i Sverige så det varf inga problem, kul att få lite historia om Thailand.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...