Jump to content
IGNORERAD

En liten pryl till Herr Changs samling (av chang saker)

bullerobang

Recommended Posts

Ah, en sån. Hmmmm, snygg. Man kanske skulle börja röka. friends.gif

Ja vilken tur.

Tänk om Herr Chang hade rökt "skratt tobak"

Va han hade sett ut då? :giggle:

Som en långhårig hippie, med en chang burk i högsta hugg fotandes vardagshändelser

i Chianmai :giggle:

Vänligen BanFang

Dela på andra sajter

Hehe, en sådan har jag redan i min samling. Men tack för tipset!

Herr Chang har talat.

Hade du såna där snygga Chang-vimplar som jag har för mig var på bild för ett bra tag sen? Såna fanns på Tysk-stället tvärs över gatan från Top Mansion i Udon sist jag var där.

Lätt åtkomliga dessutom :crazy:

Men jag vill ju absolut inte medverka till olagligheter :whistle:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Hej Lamai64,

Jag har försökt många gånger att tigga till mig alternativt köpa Beer Chang souvenirer från diverse barer. Men dom vägrar... har till och med besökt grossisten i Chiang Mai men dom hävdar att sådant är endast för de som säljer Beer Chang.

Skulle kanske öppna bar någonstans ;) Fast Maitan har ju tydligen problem att hitta prylar också.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hej Lamai64,

Jag har försökt många gånger att tigga till mig alternativt köpa Beer Chang souvenirer från diverse barer. Men dom vägrar... har till och med besökt grossisten i Chiang Mai men dom hävdar att sådant är endast för de som säljer Beer Chang.

Skulle kanske öppna bar någonstans ;) Fast Maitan har ju tydligen problem att hitta prylar också.

Herr Chang har talat.

Herr Chang det finns ett ställe i BKK vet ej namnet på stället, de har visst utesevering. Och

det är Singha heiniken plus Beer Chang. I Chang baren kan man visst köpa av deras grejer. :great:

Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...