Jump to content
IGNORERAD

Den största forumträffen i Thailand 2011

Guest Oregistrerad knasen
 Dela

Recommended Posts

Eftersom festfixarn börjat planera igen, med reklam och allt, så kan han kanske marknadsföra festen här på MPR till att börja med i sin gamla fest tråd :drinks:

Dela på andra sajter

• Svar 43
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• broder tuk tuk

9

• Bibben

8

• kycklingen

4

• Drik

2

Mest aktiva i denna tråd

Året stämmer ju inte, det är 2012... eller 2013... elller 2014... tja, vem vet?????

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Ähh, det gör väl inget.. Han har ju inte ens bestämt vilken månad än, då spelar väl vilket år det blir mindre roll..

Dela på andra sajter

Har nu efter eftertankens kranka blekhet kommit underfund med att forumträffen nog startats upp lite långt iförväg.

Men det är medlemmarna fritt att anmäla sig även även om träffen är lite långt fram i tiden.

Någon form av träffa ska vi nog få ihop.

Maitan!

Några 200 medlemmar får vi inte ihop.

Men ett 20 tal är nog inte orealistiskt.

BTT

Skulle gärna anmäla mig om jag bara visste när den blir av :crazy:

Dela på andra sajter

Ähh, det gör väl inget.. Han har ju inte ens bestämt vilken månad än, då spelar väl vilket år det blir mindre roll..

Men enl egen utsago skall denne fd reklamsnubbe dra igång en pr-kampanj...så förhoppningsvis kommer årtal och sekel att framgå där.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Det känns lite som om det blir du som får mest glädje av den tävlingen. :whistle:

Kan för övrigt avslöja att lappen redan anmält sig som domare i tävlingen. :great:

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Kan för övrigt avslöja att lappen redan anmält sig som domare i tävlingen. :great:

BTT

Ska bli intressant att få det bekräftat.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Dela på andra sajter

BTT

Tror nog att du blir ganska ensam om att delta i denna smaklösa tävling som iofs aldrig kommer inträffa förutom i dina skenande fantasier.. :sFduh:

Dela på andra sajter

Tror nog att du blir ganska ensam om att delta i denna smaklösa tävling som iofs aldrig kommer inträffa förutom i dina skenande fantasier.. :sFduh:

Har du något emot fisk?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Har du något emot fisk?

BTT

Att bli den syftat till vår bättre parts könsorgan är nog inte vad många vill, såvida de inte är en torsk som du.

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Har du något emot fisk?

BTT

Skulle du vara rolig nu?

Dela på andra sajter

BTT

Kan man hämta priset på 7/11 eller måste man ta det på en gång när domslutet är meddelat?

Dela på andra sajter

Kan man hämta priset på 7/11 eller måste man ta det på en gång när domslutet är meddelat?

Det kan jag inte avslöja här.

Men det skulle säkert kunna gå att hämta priset även på seven eleven för den som vill det.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Kan nu även meddela att en annan tävling ochså är möjlig ifall Bibben skulle vilja deltaga.

Istället för fiskdamen heter tävlingen då fisdamen.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Det kan jag inte avslöja här.

Men det skulle säkert kunna gå att hämta priset även på seven eleven för den som vill det.

BTT

Vad är priset?

När jag var med på senaste möte om denna träff så nämndes du inte alls, är det en sanktionerad tävling eller en rouge-tävling?

Vilka 7-11 är med, jag har en alldeles där jag bor, är den med?

Vet du eller ljuger du som vanligt?

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Kan nu även meddela att en annan tävling ochså är möjlig ifall Bibben skulle vilja deltaga.

Istället för fiskdamen heter tävlingen då fisdamen.

BTT

Jag vill också vara med i nån tävling, den du föreslog var ju bara du som kunde tjäna på, finns det ingen som jag kan få det trevligt också?

Den som kan få den finaste katoyen gratis eller nåt sånt? Det kanske bara blir du och jag som ställer upp i den, men vad gör det. ;)

Dela på andra sajter

Jag vill också vara med i nån tävling, den du föreslog var ju bara du som kunde tjäna på, finns det ingen som jag kan få det trevligt också?

Den som kan få den finaste katoyen gratis eller nåt sånt? Det kanske bara blir du och jag som ställer upp i den, men vad gör det. ;)

Han känner nog ingen doja eller annan person från LOS då han knappast varit där.

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Han känner nog ingen doja eller annan person från LOS då han knappast varit där.

Gör inget, för då vinner jag ju ännu lättare. ;) Fast det känns lite lika lätt som att sno godis från ett barn, lite orättvist med så olika förutsättningar.

BTT får nog hitta på en svårare tävling, det känns mer rätt att vinna när man får kämpa lite.

Dela på andra sajter

Jag tycker inte det finns några fina katoyer.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Gör inget, för då vinner jag ju ännu lättare. ;) Fast det känns lite lika lätt som att sno godis från ett barn, lite orättvist med så olika förutsättningar.

BTT får nog hitta på en svårare tävling, det känns mer rätt att vinna när man får kämpa lite.

Bra Kycklingen!!!

Min +karma är slut, du får mer sen, det vet du! :friends:

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Jag tycker inte det finns några fina katoyer.

BTT

Du vill ju sätta på mej har du ju sagt! :crazy:

Dela på andra sajter

Du vill ju sätta på mej har du ju sagt! :crazy:

Har jag? När då?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Har jag? När då?

BTT

Där hade du tur, inlägget är tydligen raderat ;) när du skulle hälla på nam plaa på "den".

Dela på andra sajter

Guest Lappen

BTT

Är det bara jag som inte kan se vilken tävling jag tydligen ska vara domare till?

Dela på andra sajter

Är det bara jag som inte kan se vilken tävling jag tydligen ska vara domare till?

Nä, ingen annan fattar att du ska lukta dig fram i damernas mest intima och bestämma vem som är mnest lik en fisk, helt enligt BTT's tävling för HC's och Driverns Västgötaträff som jag förstår det. Är detta sant?

manstekerliksom.com

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...