stefan5300 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Hällde upp första glöggen cirka 8:30 idag på morgonen, så nu är det lägg dags. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Sov så gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Natti natti å skål Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Sov ,somna in till min musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Godnatt o sov gott.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Und Gute nacht! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd December 4, 2010 Dela Inlagd December 4, 2010 Godnatt, här blir det ett par glas rött till... å andra sidan började jag inte så tidigt som du... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Bofinken nyss, nyss Kajsa-Lisa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 sov gött å ha de skönt Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 F**n vad han sover den där Stefan, 6:e dagen nu och inget inlägg om att han vaknat än, måste ha varit hembryggd glögg Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Har nyss pratat med honom och han är i högform Sitter i sin husvagn och längtar till Thailand.Ha förtröstan Stefan3500,snart är du där och kom i håg att dag 2 är billigare Mvh Måne som oxå längtar ner Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Håll käften å sov nu...jag ska upp tidigt i morron. Puss. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Håll käften å sov nu...jag ska upp tidigt i morron. Puss. Vill inte, vill inte Jag har jouren så jag får inte sova ännu Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 10, 2010 Dela Inlagd December 10, 2010 Vill inte, vill inte Jag har jouren så jag får inte sova ännu Mvh BBJ He He klev av jouren igår så man är jourledig idag och på måndag börjar semestern Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 11, 2010 God morgon på er. Har precis druckit ett glas saft, Sangria heter det visst. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 God morgon på er. Har precis druckit ett glas saft, Sangria heter det visst. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 De va änna en lång tupplur å börja med saft äch nu e de evining får nog hälla upp en cliriclir När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 God morgon på er. Har precis druckit ett glas saft, Sangria heter det visst. Skönt att se att du vaknade till slut Stefan och att du fått i dig dina vitaminer Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 11, 2010 Dela Inlagd December 11, 2010 Å nu blir det pilsner, chips och lite sci-fi - ses i morgon alla goa å glada! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.