Jump to content
IGNORERAD

Köp din Ipad i Thailand


Tomme77

Recommended Posts

Tillbaka till ämnet om att köpa Ipad i Thailand..

Jag åker ner 6:e maj och funderar om nån har koll på aktuella priser på Ipad 2 32g/64g med wifi + 3g i Bangkok?

Om det är värt att vänta med att köpa där eller om man ska köpa en här i Sverige, ang garantier är det väl ingen skillnad antar jag

de borde väl vara worldwide?

Mvh Tomas

Link to comment
Dela på andra sajter

Stickman rekommenderar att vänta lite...

I never thought I would say it, but I'm considering getting an Ipad. Many people I know have them and everyone, without fail, loves them. I'm not into gimmicks but from what I have seen they aren't gimmicky at all, but a useful tool. Anyway, IPads and IPad 2s have been available at various places in Bangkok, including Panthip Plaza, MBK and Fortune Town - at astronomical prices. With the official launch of the IPad2 in Thailand due for the first week of May, the announced prices are MUCH lower than what is being asked for the unofficial grey imports. So if you are in Thailand and are keen to score an Ipad 2, be patient and get an official version for about half the price they are going for at the moment. Of course, if you were to get one from the States you would save even more.

http://www.stickmanbangkok.com/StickmanBangkokWeeklyColumn2011/Phuket-nightlife.htm

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

6 Maj släpps väl Ipad 2. Alisa har beställt en 64 Gb 3G för typ 25,500 baht. Inte helt klart om hon eller syrran kommer ta den. Får se om det leder till skilsmässa eller ej.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 Maj släpps väl Ipad 2. Alisa har beställt en 64 Gb 3G för typ 25,500 baht. Inte helt klart om hon eller syrran kommer ta den. Får se om det leder till skilsmässa eller ej.

Då är dom ju en hel del mycket billigare än i Sverige, o jag kommer ner till Bangkok 7 maj så de är väl bara o kika om de finns några kvar då..

Mvh Tomas

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag åkte till BananaIT i Market Village i Hua Jin för att se om dom hade några hemma.

Dom är inte Apple Reseller längre. Inte en Apple.pryl.

Sökte på nätet men hittade inga. Men deras listor är väl rätt gamla.

Kanske ska kolla Hua Hin Mall, där hela övre våningen numera är IT-avdelning.

Men Jag beställde På Apple Store i.st.

iPad 2 32GB Wi-Fi. Fri leverans.

Dom drog 4.087 SEK på mitt konto.

Men dom levererar inte förrän 8:e Juni.

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag åkte till BananaIT i Market Village i Hua Jin för att se om dom hade några hemma.

Dom är inte Apple Reseller längre. Inte en Apple.pryl.

Sökte på nätet men hittade inga. Men deras listor är väl rätt gamla.

Kanske ska kolla Hua Hin Mall, där hela övre våningen numera är IT-avdelning.

Men Jag beställde På Apple Store i.st.

iPad 2 32GB Wi-Fi. Fri leverans.

Dom drog 4.087 SEK på mitt konto.

Men dom levererar inte förrän 8:e Juni.

Nu har den rört på sig. Den lämnade China den 27:e.

Dom 4.087 som dom prelbokat har tagits bort.

I "tracing" såg jag att jag skulle kontakta DHL i BKK.

Gjorde så och dom aktiverade det hela igen. Den här gången drog dom 3.963,89 SEK till Apple China.

Kommer på torsdag :):wai:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...