Jump to content
IGNORERAD

Dyngresor


Scandinaviancorner

Recommended Posts

Scandinaviancorner

Är det någon som kommer ihåg eller har åkt med Dyngresor till Thailand , i början på 80 talet var dom

i Phuket och härjade vill jag minnas

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

alldrig hört talas om :o:rolleyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Är det någon som kommer ihåg eller har åkt med Dyngresor till Thailand , i början på 80 talet var dom

i Phuket och härjade vill jag minnas

De som åkte nånstans på den tiden och hade krut i "påsen" sitter väl på "himmet" idag och kan knappast nås via internet. Kanske bättre prova med snigelpost ? :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

De som åkte nånstans på den tiden och hade krut i "påsen" sitter väl på "himmet" idag och kan knappast nås via internet. Kanske bättre prova med snigelpost ? :giggle:

Ja, eller brevduva :giggle:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alla :whistle: en del av oss skriver här på forumet :friends: Och om med "himmet" menas pattis och Thailand så åker vi fortfarande :crazy: Och har fortfarande lika förbannat kul :dance1::dance: Mvh Måne som nyss pratat med stefan5300 som åker snart :diablo:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

vet inget om dyngresor dærimot ær vi snart færdig hær ute vid riggen så kan ni ta en dygnresa hit ut till riggen, Vi skall mobilisera før någon slags survey vet i fan vad. ev blir några dagar på hotel i Nitiroi eller Rio innan jag mønstrar på panther. Måste ju vill ut efter en vecka ombord. vi hørs stop turn eller ær du uppe i Favelan rensar upp.Ær det många idi*ter ombord ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Mors

var precis ute vid riggen och vände ? Tillbaka in till Niteroi igen , jag går 0600-1200 såg att ni låg i röven på oss

och det finns många idi*ter ombord yes

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde en dyngresa från Pattaya till Jomtien igår ,den resan känns fortfarande i hårbotten..

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Jag gjorde en dyngresa från Pattaya till Jomtien igår ,den resan känns fortfarande i hårbotten..

Inga problem det finns gott om drickbar medicin i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

Mors

var precis ute vid riggen och vände ? Tillbaka in till Niteroi igen , jag går 0600-1200 såg att ni låg i röven på oss

och det finns många idi*ter ombord yes

jag såg er imorse nær jag tog mitt morgon kaffe på bryggan, ligger vid riggen nu back load, rænnskita i dag kock jævel!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jovars Dyngresor, di såg man ju vandra upp och ner på Walkingstreet i sina gummistövlar och grepar ivrigt letandes efter en stack.

Skitprataren Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

Men nu undrar jag om jag inte blanda ihop kåddarna med morötterna , det kanske inte var han som skrev den storyn

mvh Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Yes det var Gotland som skrev den historian , jag vet det ifrån säker källa

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Gävle Dynga på en strand någonstans i Phuket i början av 80 talet

post-7775-0-20800600-1291556390_thumb.jp

post-7775-0-20800600-1291556390_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

jag åkte med "Club Thai" forsta gången till TH , en vecka i BKK då var pengarna nästan slut

och en vecka i Pattaya , det var års-skiftet 79-80

sedan 3 veckor i juli sedan 6 mån. i oktober , prata om att få smak på saker å ting

det var en resebyrå i Malmo och vi flog med "Aeroflot"

det var en hel del skriverier om den resebyrån i SE och Lektyr på den tiden

härliga tider / strålande tider :drinks: på den tiden :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

jag åkte med "Club Thai" forsta gången till TH , en vecka i BKK då var pengarna nästan slut

och en vecka i Pattaya , det var års-skiftet 79-80

sedan 3 veckor i juli sedan 6 mån. i oktober , prata om att få smak på saker å ting

det var en resebyrå i Malmo och vi flog med "Aeroflot"

det var en hel del skriverier om den resebyrån i SE och Lektyr på den tiden

härliga tider / strålande tider :drinks: på den tiden :friends:

Ja dig känner man igen från början av 80 talet i Patong

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...