Jump to content
IGNORERAD

Clirren och Kim:en dags att uppgradera


Enis

Recommended Posts

Tack för tipset, en snabbare autofokus samt ett större EV omfång vid bracketfoto är ju inte helt fel. :great:

ssp-icon-minimize.gif Förbättringar

This utility upgrades the DSLR-A850 / DSLR-A900 firmware to version 2.00, and provides the following benefits:

  • [Release w/o Lens] item has been added in the custommenu.gif Custom menu 2

    You can release the shutter even when no lens is mounted on the camera (P/A/S/M and Auto mode).

  • The range of the exposure compensation has been expanded

    The range of the exposure compensation is expanded to ±5 EV (Before the update: ±3 EV).

  • An additional setting of the exposure step for the bracket shooting has been added

    The following setting has been added to the continuous bracket and single bracket shooting functions:

    The exposure bracket can now be set in 3 EV increments and the camera shoots three images ([3.0 EV– +3.0 EV]). (Before the update: Up to 2.0 EV).

  • The AF function has been improved

    The speed of autofocus has been improved. The improvement will be most noticeable when using a tele lens, however the effect is dependent on the shooting condition.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En får tacka :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen Maitan, fattar man inget så kan man ju låtsas att man gör..Glömmer aldrig denna tråd om ett simpelt eluttag, jisses :dance1:

http://www.maipenrai...__1#entry175491

Fritz

Det var en mycket bra tråd konstigt att ingen går in å lyfter den, det måste väl

finnas fler teorier alternativt olika praxis beroende av vilken landsända eller

fors kraften kommer från ?? :huh:

:rotfl::rotfl:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...