Kalas Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Ja, jag köpte en flaska Black Velvet... Men det kanske är rena rama kamikazedrickat? Hjälp mig nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peerhan Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Black Velvet är en mild whiskey som passar till stora intag. Så för ändamålet lär den passa utmärkt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Ja, jag köpte en flaska Black Velvet... Men det kanske är rena rama kamikazedrickat? Hjälp mig nu! Det är mängden som avgör! Inte sorten! SLÅ I Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Ta inte för mycket bara så du blir kvar ,när flyget lättar mvh Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Skogsstjärnan och whiskeyextrakt är en perfekt ångestdämpare men även en näradödenupplevelse Mvh Måne som är i ide brrrrrrr Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Inte vet jag om http://www.whiskyguiden.se/highland/Dalmore12.html tar bort ångest eller inte, men den har klart bästa smaken för att fukta min torra strupe iaf. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 VALIUM ME ENKEL V.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd December 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 1, 2010 Står du å nasar Valium med enkel V utanför då? Jag åker från terminal 5... Och mig veterligen så är Valium ett avsomnat varumärke... Du kanske kan langa Sobril 15mg eller stesolid? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Hur många stessar?? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Mackmyra.om man får i sig den så är flygningen bara banlek. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MangeUdon Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Mackmyra.om man får i sig den så är flygningen bara banlek. Baa.Mackmyra! Den är väl knappast svår att få i sig. Däremot kanske priset på dropparna är svåra att motivera. Då väljer jag hellre en 18årig skönhet vid namn Talisker för ungefär samma peng / www.mangeudon.se Ps: Vi får ta oss en whiskeyprovning om sisådär 25 dagar MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Om det nu skulle bli sista resan så drick nå't gott. En Single Malt, kanske Lagavulin Distillers Edition https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 (ändrad) Det skall vara lätt att bli full, min personliga åsikt är att öl och vin lämpar sig bäst - möjligen i konkurrens med en (ehhh... några stycken..) GT. Skall man tvunget ha whiskey går alla varianter man måste tugga i sig bort, jag slänger in gamla favvon Lord Calvert som förslag Ändrades December 1, 2010 av nitramj77 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Hejsan En Tullamore Dew är aldrig fel! Du blir lugn som en filbunke!!! MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Mja, McSobril är ju altid lugnande men det går ju lika bra med en tub solution som ju finns hos varje välsorterad cykelhandlare. Dosera rejält, finns aldrig någon anledning att spara på medicinering. Dr Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Mja, McSobril är ju altid lugnande men det går ju lika bra med en tub solution som ju finns hos varje välsorterad cykelhandlare. Dosera rejält, finns aldrig någon anledning att spara på medicinering. Dr Arne Ventilgummit och gummibötan kan ju också komma till användning vid svåra fall... MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd December 2, 2010 Dela Inlagd December 2, 2010 Hej, Den bästa Whiskyn mot flygångest är Blue Label utblandat med 90% Coca Cola och typ 6 - 7 isbitar.. Rör om väl! Ha en go flight! Mvh Stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd December 2, 2010 Dela Inlagd December 2, 2010 Hej, Den bästa Whiskyn mot flygångest är Blue Label utblandat med 90% Coca Cola och typ 6 - 7 isbitar.. Rör om väl! Ha en go flight! Mvh Stjp8729 Så flygrädd kommer jag aldrig att bli En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Juha Inlagd December 2, 2010 Dela Inlagd December 2, 2010 Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd December 2, 2010 Dela Inlagd December 2, 2010 Hej, Den bästa Whiskyn mot flygångest är Blue Label utblandat med 90% Coca Cola och typ 6 - 7 isbitar.. Rör om väl! Ha en go flight! Mvh Stjp8729 Avdelning: att misshandla och förnedra en strålande whiskey! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 2, 2010 Dela Inlagd December 2, 2010 Avdelning: att misshandla och förnedra en strålande whiskey! HaHa du har nog varit i Thailand för länge. när man anser att johnnie walker och chiwas regal är finwiskey "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 2, 2010 Dela Inlagd December 2, 2010 Johnnie Blue e faktiskt helt ok... säger Odin som e single malttorsk av rang... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 2, 2010 Dela Inlagd December 2, 2010 säger Odin som e single malttorsk av rang... Odin och alla andra testa enligt mig den godaste whiskyn som finns. Första gånger trodde jag nästan jag drack sammet, mina damer & herrar BALVENIE Tycker ni den är för dyr, testa Grants på flygresan kostar runt 120:- för en liter mycket bra blended, med ganska mild smak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Packan Inlagd December 2, 2010 Dela Inlagd December 2, 2010 Jack Daniels och ett par Sobril brukar underlätta lite iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd December 2, 2010 Dela Inlagd December 2, 2010 Hej, Den bästa Whiskyn mot flygångest är Blue Label utblandat med 90% Coca Cola och typ 6 - 7 isbitar.. Rör om väl! Ha en go flight! Mvh Stjp8729 90% COLA 6-7 ISBITAR?..Å VA E DE FÖR LUGNANDE ME DE???. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu