Jump to content
IGNORERAD

hyr/köp


katten9liv

Recommended Posts

Ska någon köpa hus så kan jag rekommendera siamthaihouse.se Dom har hyr/köp och försäljning till rätt pris. Letat hos massor av säljare. Av svenska eller andra farang mäklare ska man absolut inte köpa. Dessa jag hyr/köpt hus av var t.o.m. billigare än Thailändska bolag. Och ändå får man riktiga kök, air-con, kompletta badrum m.m. m.m. som man inte får när man köper hus i Thailand. Där får man bara skalet. Mjau

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska någon köpa hus så kan jag rekommendera siamthaihouse.se Dom har hyr/köp och försäljning till rätt pris. Letat hos massor av säljare. Av svenska eller andra farang mäklare ska man absolut inte köpa. Dessa jag hyr/köpt hus av var t.o.m. billigare än Thailändska bolag. Och ändå får man riktiga kök, air-con, kompletta badrum m.m. m.m. som man inte får när man köper hus i Thailand. Där får man bara skalet. Mjau

Inte så farligt dyrt, men skulle aldrig i mitt liv köpa ett hus som är ihop bygt med ett till.

Föredrar mitt (tjejens) fristående hus i Ayutthaya för 1,2 milj. Bath

Mvh.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag föredrar att ha pool, vakt på området och nära stranden. Vill inte bo och ha Thaifamiljen som vakt och bada med djuren :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag föredrar att ha pool, vakt på området och nära stranden. Vill inte bo och ha Thaifamiljen som vakt och bada med djuren :dance1:

Jag har varken vakter Thai familjer eller djur som stör mig, dom djuren jag har här omkring mig det har du/ni oxå ( mygg gegoödlor)

Men tur vi är olika annars trångt på ett ställe :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag föredrar att ha pool, vakt på området och nära stranden. Vill inte bo och ha Thaifamiljen som vakt och bada med djuren :dance1:

Hmmm..badar du vid stranden i Pattaya/Jomtien så badar du ju i alla fall med djuren ;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Parhus alldrig.

Har bott i lägenhet 30år så ska jag ha boende i Thailand så vill jag utnyttja ljudet i en hemmabio utan och vara orolig. :drinks:

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt. Har man en bra hemmabio så köper man båda parhusen. Sen har man ett jättestort hemmabio hus. :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt. Har man en bra hemmabio så köper man båda parhusen. Sen har man ett jättestort hemmabio hus. :dance1:

Heh skojar icke. har en Harmon/Kardon hemma som jag köpte billigt men kan alldrig utnyttja så det skakar till i golven :(

Behöver inte låta jättemycket bara det låter bra.

Efter många års verkstadsarbete så behövs det kanske ett snäpp extra på volymen för min del.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Hyr/köp låter dyrt och till för dem som inte har cash. Finns det några fördelar som jag missat? Inte mycket info på hemsidan och inga objekt i Jomtien?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...