Stoneys Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Brokedown palace är en kanon film i samma style som Bkk-hilton. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jan53 Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 jäkligt bra film. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Klarre Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Ser bra ut, att man missat den. Letar vidare, någon som har tips? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 30, 2010 Dela Inlagd November 30, 2010 Ser bra ut, att man missat den. Letar vidare, någon som har tips? piratebay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 1, 2010 Ser bra ut, att man missat den. Letar vidare, någon som har tips? Jag köpte min av gatuförsäljare i pattis. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Filmen är bra Stoney´s men kolla när dom grips, då är dom vid en gate på Naia Airport i Manila Du har ju varit där så du känner väl igen dig //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Filmen är bra Stoney´s men kolla när dom grips, då är dom vid en gate på Naia Airport i Manila Du har ju varit där så du känner väl igen dig //Broskan Enligt Imdb så är filmen inspelad i Filippinerna och förbjuden i Thailand. Dålig reklam för Thailand kanske . Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Här kan ni se filmen online http://www.letmewatchthis.com/movie-6835-Brokedown-Palace Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Steff68 Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Ser ju rätt trevligt ut på Bangkok Hilton Married men live longer than single men do, but married men are a lot more willing to die. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Jag tycker inte filmen var något vidare. En film man kan se, men absolut inget mer. Den får en svag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 1, 2010 Trådstartare Dela Inlagd December 1, 2010 Filmen är bra Stoney´s men kolla när dom grips, då är dom vid en gate på Naia Airport i Manila Du har ju varit där så du känner väl igen dig //Broskan Det var ett tag sen jag var där 1994.Kommer snart inte ihåg hur don muang såg ut. Men på fredag vet jag hur den nya ser ut i Bkk för då var det dags igen, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 1, 2010 Dela Inlagd December 1, 2010 Här kan ni se filmen online http://www.letmewatchthis.com/movie-6835-Brokedown-Palace Mvh Nerike Har inte hört talas om sidan. Skall kika! Hade tydligen taggar som "Indien" "Japan" och "Korea". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.