Jump to content
IGNORERAD

Google Chrome


Kalas

Recommended Posts

Efter att ha använt Explorer i alla dess former och sen övergivit till förmån för Firefox så har jag nu upptäckt Google Chrome. Firefox upplevde jag vara segt och vilja dra ut på tiden, inga fel uppdaterad och klar, men ändå, väntaväntavänta. Laddade hem Chrome och pang klang! Nu surfas det snabbt!

Enda felet med Chrome som jag ser det är att det inte finns någon möjlighet till snabb access av favoriter, man får öppna ett nytt fönster. Men jag kanske missat något?

Nej, Google Chrome gjorde mig glad, nu surfar jag snabbare :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej jlh66,

Det strider mot forumreglerna att diskutera specifik reklam på detta forum, allmänna diskussioner är förstås tillåtna.

För övrigt har de flesta webläsare plugins som man kan installera för att blockera det mesta av reklamen på alla sajter.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

För er som vill ha en moddad version av Firefox rekommenderas

http://www.frontmoti...oad_firefox.htm

Kör den på min windowsburk och det ät lätt det bästa hittills, har ännu inte haft tid att få det att snurra på Ubuntu, men det ska nog gå det också... bara man orkar ta sig tid som sagt.

Eh... det där är ju helt vanliga Firefox levererad i en installationsfil för microsoftmiljöer.

För att vara enkel att distribuera och installera i större nätverk. MSI = Microsoft installer.

Kan inte se att den är moddad på något sätt.

Helt onödigt att försöka köra en microsoft installationsfil på en ubuntumaskin när det bara är att ladda ner en .exe från firefox webplats.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...