Jump to content
IGNORERAD

Träff hos Maitan 17 december 16.30!


L64

Recommended Posts

Ballonger ordnas iaf ett par stycken.Dock inte nåt jädrans böf-däj-party-ballong-style me 1000 ballonger.Då kommer alldeles för många fri-biis! :crazy:

De trista i de hela ang ballonger är att jag fick en näve full med oranga ballonger från en inrättning(gissa vilken..) förra Fredagen som hade passat bra.

Tyvärr "råkade" jag förlägga dom på väg till hotellet på natten :bag:

För övrigt pågår nu hårda förhandlingar mellan Sir Mait o moi bakom kulisserna.

Det blir den 17/12 eller 19/12 som det ser ut nu.

Allt beror på Berka Bock.Han är i Thailand för första gången nu och sitter på avgörandet som sagt var.Men återkommer å de snaraste med spikat datum o tid.

Några av er har ju även träffat Berka Bock :)

Och återigen, inget stor grej av detta... skulle bara vara trevligt o se både nya o gamla ansikten över lämplig dryck!

Lamaien har sänt PM till dig :friends: Maitan. :drinks:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 171
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maitan

    25

  • L64

    15

  • Herr Chang

    9

  • Avregistrerad clion

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Kan ju funka för mig.. Men 19:e är min sista kväll och då vill man ju ta det lugnt :crazy: och att fara fram och tillbaka mellan pattis och bkk sista dagarna är ju inte så lockande, men va fan, man lever ju bara en gång så detta upplägg funkar för mig :drinks:

om det blir den 19dec så kan vi ju starta festligheterna vid 3-4 snåret

sen tar du taxin vid 20.00 till suvan.om det är Thai du åker med :drinks::giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

om det blir den 19dec så kan vi ju starta festligheterna vid 3-4 snåret

sen tar du taxin vid 20.00 till suvan.om det är Thai du åker med :drinks::giggle:

Jag åker upp till suvvan den 20:e, men ja vill helst inte vara bakis sista dagen, det räcker med den ångest man har ändå för att åka hem till kylan..

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu e de spikat!

Samling hos maitan dagen när Stig har namnsdag.

Dvs 17/12 16.30 Thai-tajm!

Sen så va de ju de här me deltagare, för o få en uns om hur många vi blir så hojta gärna till här i tråden! ni som hojtat redan behöver inte hojta igen.

Kanske nån vänlig moderator kan lägga in di färdiga deltagare i första inlägget tillsammans med ovanstående tid o datum!? verkar inte som att jag på golvet kan ändra/lägga till första inlägget.

Bra o veta på ett ungefär hur många vi blir så vi vet hur möcke lis som skall beställas.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

OK Lamai64, nu har jag ändrat trådens titel och lagt till lista av anmälda i denna tråds första inlägg:

http://www.maipenrai.se/forum/t/11725-traff-hos-maitan-17-december-1630/page__view__findpost__p__252586

Det är möjligt att jag missat någon eller feltolkat något inlägg, i så fall bara att skriva det i denna tråd eller skicka PM till mig.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer

Mvh mavange

Trevligt mavange! kommer du glidandes i din avatar?

OK Lamai64, nu har jag ändrat trådens titel och lagt till lista av anmälda i denna tråds första inlägg:

http://www.maipenrai.se/forum/t/11725-traff-hos-maitan-17-december-1630/page__view__findpost__p__252586

Det är möjligt att jag missat någon eller feltolkat något inlägg, i så fall bara att skriva det i denna tråd eller skicka PM till mig.

Herr Chang har talat.

Kanon HC, får nog ta hem en belöning till dig! vad önskas, en äkta beer chang på burk eller ett Singha-linne?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

va föbelen då blir det inget :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

va föbelen då blir det inget :diablo:

Ja, vi har lite taskig timing. Vi får kompensera med en galant variant den 18e. Hade gärna åkt ned men kommer hem från HK kring 23.30 den 17e.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker upp till suvvan den 20:e, men ja vill helst inte vara bakis sista dagen, det räcker med den ångest man har ändå för att åka hem till kylan..

Fan, visa att du e en bajare och sup till sista kvällen.

Du har ju hela dagen på dig att nyktra till

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, visa att du e en bajare och sup till sista kvällen.

Du har ju hela dagen på dig att nyktra till

:blah::blah::blah::whoco5: När åker mr ner till Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, vi har lite taskig timing. Vi får kompensera med en galant variant den 18e. Hade gärna åkt ned men kommer hem från HK kring 23.30 den 17e.

Hoppas att man orkar med bortamatchen den 18:e nu bara när Maitan träffen hamnade dagen före :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanon HC, får nog ta hem en belöning till dig! vad önskas, en äkta beer chang på burk eller ett Singha-linne?

Jag litar på ditt goda omdöme!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas att man orkar med bortamatchen den 18:e nu bara när Maitan träffen hamnade dagen före :crazy:

Bortamatch e bättre än hemmamatch för då kan man glida iväg så där lite osynligt. :whistle:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag litar på ditt goda omdöme!

Herr Chang har talat.

Hade jag aldrig gjort :whistle:

"Jag äter kött i protest mot att veganerna äter upp djurens mat"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag litar på ditt goda omdöme!

Herr Chang har talat.

O de har jag ju gott om, ett linne är on the way! :crazy:

Hade jag aldrig gjort :whistle:

Va f-n fick du luft från din snuskpelle?

ps snuskpelle, e taxi-företaget still going strong? va e taxan till L-vetter? svar önskas via pm här, e-mäjl eller fäjsbook!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömde ju att de e rätt viktigt att dom som har tänkt o dyka upp måste nästan anmäla sig här!

För annars kanske inte lao kao som maitan har beställt räcker till.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt mavange! kommer du glidandes i din avatar?vi får se om jag kommer glidandes med maskinen. Vill du provåka?

Kanon HC, får nog ta hem en belöning till dig! vad önskas, en äkta beer chang på burk eller ett Singha-linne?

Jobba är till för dom fattiga

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var ju tyvärr tvungen att läma återbud vid förra Pattaya/Jomtien träffen men denna gång är jag garanterat med om det blir 17:e eller 18:e och kanske med om det blir 19:e eller 20:e.

21:a åker vi till Sverige då jag blev övertalad av MPR-medlemmarna att svenskt julfirade är viktigt för svenska barn :)

Bra, då är vi iaf 2 bajare i fiendeland :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

:blah::blah::blah::whoco5: När åker mr ner till Thailand?

Jag åker nog antingen ner runt nyår eller så blir det i februari.

Har inte bestämt mig ännu, nyår/själv eller feb/familj. Vad skulle du välja? :crazy::crazy::crazy::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker nog antingen ner runt nyår eller så blir det i februari.

Har inte bestämt mig ännu, nyår/själv eller feb/familj. Vad skulle du välja? :crazy::crazy::crazy::crazy:

En delikat fråga.

Jag väljer faktiskt att åka själv om jag får välja.

Fru Changs agenda i Thailand tilltalar mig inte. Vilket hon är medveten om, och har då inget mot att åka själv.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra, då är vi iaf 2 bajare i fiendeland :friends:

Fiendeland tvivlar jag på, såtillvida det inte kommer några MPR:are som jobbar hos kronofogden, håller på BP eller på Åtvidaberg och det är statistiskt sett en nästan försumbar risk.

Nu ska jag på höghöjdsträning i norra Kina inför träffen, grillad hund och MauTai borde göra mig väl förberedd :) .

Link to comment
Dela på andra sajter

Fiendeland tvivlar jag på, såtillvida det inte kommer några MPR:are som jobbar hos kronofogden, håller på BP eller på Åtvidaberg och det är statistiskt sett en nästan försumbar risk.

Nu ska jag på höghöjdsträning i norra Kina inför träffen, grillad hund och MauTai borde göra mig väl förberedd :) .

Glömm inte att införskaffa och svepa ett par pavor Jian Tse .. eller hur de nu stavas

/Enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Glömm inte att införskaffa och svepa ett par pavor Jian Tse .. eller hur de nu stavas

/Enis

Känner inte igen namnet men det mesta de serverar i alkoholväg smakar så illa att man med glädje tar en tugga grillad hund till efteråt för att bli av med smaken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fiendeland tvivlar jag på, såtillvida det inte kommer några MPR:are som jobbar hos kronofogden, håller på BP eller på Åtvidaberg och det är statistiskt sett en nästan försumbar risk.

Nu ska jag på höghöjdsträning i norra Kina inför träffen, grillad hund och MauTai borde göra mig väl förberedd :) .

Tänkte väl mer på alla götlaborgare som kommer vara där :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...