Jump to content
IGNORERAD

Träff hos Maitan 17 december 16.30!


L64

Recommended Posts

Tänkte att en egen tråd för en ev sammanstrålning i Jomtien hade varit bra.

Först och främst datum.Vilken dag passar ev deltagare bäst mellan 16/12 och 22/12?

Intresserade hade väl kunnat lämna en blänkare här i tråden för de kan va bra o veta på ett ungefär hur många som dyker upp.

Bla pga hur många bord o stolar som behövs :crazy:

Sen måste vi ju höra med Maitan oxå om vi kan vara där :drinks:

Skall ta ett litet snack med Herr Mait via pm oxå o se om de kan bli nåt!

Andra ideer får ni gärna komma med oxå, tex livesändning som har varit på tal förut eller kanske dansuppvisning av ett gäng kattöjjer.

Nu skall de väl inte bli nåt allvarligt spektakel utan för mig räcker de med några timmars tjöt i trevligt sällskap.

På begäran av Lamai64 går jag (Herr Chang) in och ändrar i detta inlägg. Träffen blir alltså hos Maitan 17 december 2010 16.30.

Hittills anmälda (uppdaterat 2010-12-15 17.47):

Lamai64

Knasen plus sällskap

Tennek

Surfaren73

Atom

Drivern

Wwax

Mavange

Vaxet

Swippe

Pedertla

Berlitz med bättre hälft & junior

Gorocco

En hemlig gäst med sin respektive

Nikkala

Ragson

Caveman

stjp8729

LeifArne

ThaiSigge

Timjan

Fritz

Borgmästarens Son plus två

Oldthaimer med tre vänner

Mannen med det röda linnet

Ändrades av Herr Chang
Uppdaterat med lista av anmälda

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 171
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Maitan

    25

  • L64

    15

  • Herr Chang

    9

  • Avregistrerad clion

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

Jag är upptagen i Bangkok från den 14-19 kl 1200 (utchekning)

ska på fotoäventyr med wille å stjp i chinatown

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

så 20 21 22 går bra för mig :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är upptagen i Bangkok från den 14-19 kl 1200 (utchekning)

ska på fotoäventyr med wille å stjp i chinatown

Du kan la inte fota kineser i 5 dar :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

jag är med på det, finns där i krokarna då, bestäm dag så kommer jag.. hade gott

Ändrades av tennek
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du kan la inte fota kineser i 5 dar :crazy:

Bangkok har möcke å erbjuda :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte att en egen tråd för en ev sammanstrålning i Jomtien hade varit bra.

Först och främst datum.Vilken dag passar ev deltagare bäst mellan 16/12 och 22/12?

Intresserade hade väl kunnat lämna en blänkare här i tråden för de kan va bra o veta på ett ungefär hur många som dyker upp.

Bla pga hur många bord o stolar som behövs :crazy:

Sen måste vi ju höra med Maitan oxå om vi kan vara där :drinks:

Skall ta ett litet snack med Herr Mait via pm oxå o se om de kan bli nåt!

Andra ideer får ni gärna komma med oxå, tex livesändning som har varit på tal förut eller kanske dansuppvisning av ett gäng kattöjjer.

Nu skall de väl inte bli nåt allvarligt spektakel utan för mig räcker de med några timmars tjöt i trevligt sällskap.

Det tror jag inte skall vara några problem, men hör av dig med ett PM så får vi se vad som händer. :great: Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

16,17,18 är det som funkar för mig..

så 20 21 22 går bra för mig :drinks:

Mitt förslag är att ni kör den den 19:e :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var ju tyvärr tvungen att läma återbud vid förra Pattaya/Jomtien träffen men denna gång är jag garanterat med om det blir 17:e eller 18:e och kanske med om det blir 19:e eller 20:e.

21:a åker vi till Sverige då jag blev övertalad av MPR-medlemmarna att svenskt julfirade är viktigt för svenska barn :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då föreslår jag den 19 dec 18.00

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får väl kora en två-dagars 18e i Civilisationen och 19e hos Maitan. Vi kommer nog kora en minitraff den 18e i Bangkok iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får väl kora en två-dagars 18e i Civilisationen och 19e hos Maitan. Vi kommer nog kora en minitraff den 18e i Bangkok iaf.

Där blev det viss lite fel, men jag hjälper dej att rätta till det:

Om ni skall ha en miniträff i Bkk den 18:e, så blir ju träffen i Civilisationen den 19:e.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer till Pattis den 3:e januari och då är det för sent, men en eftersläckare kanske kan ordnas ?

Fast jag träffar ju en del av herrarna i Udon redan den 25:e december

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Annandagen den 25:e ???

Förfest kanske ? :drinks:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäpp! Gubbarna landar i Udon den 25:e

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, jag vill bara ge Maitan en eloge, som skapat en oas och träffpunkt för oss Thalandsfarare i Jomtien. Med Pannbifsmackor och Big Mait + Chang, och hans glada bemötande :drinks::friends::great::)

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får väl kora en två-dagars 18e i Civilisationen och 19e hos Maitan. Vi kommer nog kora en minitraff den 18e i Bangkok iaf.

Kan ju funka för mig.. Men 19:e är min sista kväll och då vill man ju ta det lugnt :crazy: och att fara fram och tillbaka mellan pattis och bkk sista dagarna är ju inte så lockande, men va fan, man lever ju bara en gång så detta upplägg funkar för mig :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi kommer ner den 19:e, skulle till Koh Samui men det går att ändra. En träff hos maitan vill man ju inte missa!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Häng upp lite ballonger så är jag där (kommer bo på grannsoien).

Ballongjägaren Wwax.

Ballonger ordnas iaf ett par stycken.Dock inte nåt jädrans böf-däj-party-ballong-style me 1000 ballonger.Då kommer alldeles för många fri-biis! :crazy:

De trista i de hela ang ballonger är att jag fick en näve full med oranga ballonger från en inrättning(gissa vilken..) förra Fredagen som hade passat bra.

Tyvärr "råkade" jag förlägga dom på väg till hotellet på natten :bag:

För övrigt pågår nu hårda förhandlingar mellan Sir Mait o moi bakom kulisserna.

Det blir den 17/12 eller 19/12 som det ser ut nu.

Allt beror på Berka Bock.Han är i Thailand för första gången nu och sitter på avgörandet som sagt var.Men återkommer å de snaraste med spikat datum o tid.

Några av er har ju även träffat Berka Bock :)

Och återigen, inget stor grej av detta... skulle bara vara trevligt o se både nya o gamla ansikten över lämplig dryck!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...