Jump to content
IGNORERAD

Till fots i Rachaprasong 3

Guest wille

Recommended Posts

Idag spenderades hela dagen på Hyatt Erawan som ligger vid Rachaprasong. Eftersom jag visste att det skulle bli en manifestation åkte kameran med i datorväskan.

På Morgonkvisten var det ganska ödsligt och tomt så när som på mängder av snutar.

IMG_3818.jpg

IMG_3825.jpg

Vid 5-hugget kom jag tillbaka på väg till BTSen eftersom bil eller Taxi var dödfött. Dock smög jag mer i kulisserna än vanligt denna gången eftersom jag var iklädd kostym - kändes inte helt rätt att glida runt i den mitt bland alla rödskjortor.

Pga tidsbrist blir det mest oredigerade bilder utan kommentarer.

Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

En av många bra bilder; Mc Donald´s gubben som vädjar till folket - snälla, ta det lugnt.

Phuket18.5 :wai:

Härliga och talande reporterbilder.

Gillar också Ronalds avväpnande färgkombination Gul, Röd och Vit.

Med säker hand gör gamle Wille div mantelrörelser och skjuter med ackuratess från höften.

Resultatet blir åter igen ett sevärt stycke nutidshistoria.

+ betyg med andra ord.

Mvh

SN

Dela på andra sajter

Håller med fina foton wille :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Vilken MPR-medlem fångade du på bild här . :giggle:

Ja, det var lite av en överraskning att se honom där då jag trodde han hade flyttat hem till Sverige tidigare i år. Dessutom trodde jag att han skulle valt en annan färg på skjortan ;)

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...