Jump to content
IGNORERAD

Svenska sexköpare sökes


djingen

Recommended Posts

broder tuk tuk

En och annan katoy också kanske ;)

Ja inte helt omöjligt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 67
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    13

  • Caveman

    8

  • Wangthong

    4

  • Soengsang

    3

Mest aktiva i denna tråd

Där åkte med både thatjejer, kinesiskor, japanskor, ryskor, burmesiskor,svenskor, norskor, finskor, tyskor,holländskor,amerikanskor, koreanskor,arabiskor etc.....

BTT

På en och samma fylla?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Där åkte med både thatjejer, kinesiskor, japanskor, ryskor, burmesiskor,svenskor, norskor, finskor, tyskor,holländskor,amerikanskor, koreanskor,arabiskor etc.....

BTT

Tråkigt att en tråd som denna skall spammas sönder av BTT igen.

Här hade vi med thaifru och thaibarn en liten möjlighet att bemöta Töpffers startinlägg och få igång en sansad debatt om Swe/Thai förhållande, men då kommer som vanligt BTT och spammar bort denna möjlighet.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt att en tråd som denna skall spammas sönder av BTT igen.

Här hade vi med thaifru och thaibarn en liten möjlighet att bemöta Töpffers startinlägg och få igång en sansad debatt om Swe/Thai förhållande, men då kommer som vanligt BTT och spammar bort denna möjlighet.

Men Vaxet,

Vi har ju fått veta från trovärdig källa att killen har många dimensioner och då kan han väl tillåtas att spamma lite.;)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tråkigt att en tråd som denna skall spammas sönder av BTT igen.

Här hade vi med thaifru och thaibarn en liten möjlighet att bemöta Töpffers startinlägg och få igång en sansad debatt om Swe/Thai förhållande, men då kommer som vanligt BTT och spammar bort denna möjlighet.

Vad menar du nu?

Att alla gubbar med thaifruga och thaibarn skulle vara moraliska änglar som aldrig plockat ut någon tjej från någon bar?

Inte ens du kan väl ha så tokiga funderingar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du nu?

Att alla gubbar med thaifruga och thaibarn skulle vara moraliska änglar som aldrig plockat ut någon tjej från någon bar?

Inte ens du kan väl ha så tokiga funderingar.

BTT

Föreslår att några moderatorer funderar över vart NI vill ha MPR i framtiden.

En journalist från kvällspressen ställer en fråga på forumet som är rent löjlig och värd att bemöta i ord och skrift.

Men efter att BTT lagt sitt första inlägg i tråden så vann journalisten, och dessutom så försvaras ju denne spammare av en moderator som anser att BTT har flera dimensioner.

BTT är en skribent som inte vet, inte varit och inte kan något om Thailand i verkligheten.

Han har en torsksyn på alla Thaitjejer och spammar numera nästan varje tråd på MPR med detta.

En ensam torsk i Skåne, skall han verkligen få förstöra MPR, och varje gång han blir bannad så gråter han ut som ett barn på andra forum.

MODERATORER kasta ut skitskallen, eller uttala öppet att samtliga trådar på MPR är ämnade att handla om Thailändska tjejers dåliga moral och att samtliga asiatiskor är köpta köttstycken.

Då kan ju vi som gillar Thailand, thailändskor, Thailands kultur, och som dessutom har respekt för detta lämna detta forum och hitta andra forum där idi*ter som BTT bannas innan dom ens hunnit registrera sig

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Föreslår att några moderatorer funderar över vart NI vill ha MPR i framtiden.

En journalist från kvällspressen ställer en fråga på forumet som är rent löjlig och värd att bemöta i ord och skrift.

Men efter att BTT lagt sitt första inlägg i tråden så vann journalisten, och dessutom så försvaras ju denne spammare av en moderator som anser att BTT har flera dimensioner.

BTT är en skribent som inte vet, inte varit och inte kan något om Thailand i verkligheten.

Han har en torsksyn på alla Thaitjejer och spammar numera nästan varje tråd på MPR med detta.

En ensam torsk i Skåne, skall han verkligen få förstöra MPR, och varje gång han blir bannad så gråter han ut som ett barn på andra forum.

MODERATORER kasta ut skitskallen, eller uttala öppet att samtliga trådar på MPR är ämnade att handla om Thailändska tjejers dåliga moral och att samtliga asiatiskor är köpta köttstycken.

Då kan ju vi som gillar Thailand, thailändskor, Thailands kultur, och som dessutom har respekt för detta lämna detta forum och hitta andra forum där idi*ter som BTT bannas innan dom ens hunnit registrera sig

Var har jag påstått att alla asiatiskor är köpta köttstycken eller att thailändskor har dålig moral?

Det enda jag finner lite anmärkningsvärt är att många gubbar som tidigare varit flitiga barbesökare förvandlas till moraliska underbarn så fort di gift sig och skaffat barn och att alla bargubbar då plötsligt är svin.

Det är en märklig dubbelmoral om än förstålig.

Och att du vill förvandla MPR till ett forum där moralkamraterna slickar varandra i röven och alla "elaka" skribenter förpassas till skamvrån är ju inget nytt.

Ochså en enkel fråga till thaikännaren Vaxet:

Tror du själv på att gubben på tvåveckorssemstern på Phuket eller i Pattaya kan tömma en halva sangsom och sedan gå in på Big C och stöta på affärsbiträdet i skoaffären?

Nope det är snarare så att han först hamnar på sexy bar på soi x, Plockar ut en tjej ur baren och sedan blir de i många fall pojk och flickvän under lång tid.

Åtminstone är det min erfarenhet av hur killar träffar sina tjejer i Thailand.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Man skulle till exempel kunna måla en annan bild än stereotypen när man hör prostitituerade och torskar. Det är ju inte en grå novemberdag på malmskillnadsgatan där torskarna cirkulerar i sina bilar runt tjackhororna.

Min uppfattning är att många svenskar hamnar i ett "longtime" förhållande med en thaitjej utan att egentligen veta om det från början, de söker egentligen inte sex utan kärlek. Någon att rå om, som rår om dem, där de får vara män och bjuda ut flickan utan att det känns konstigt och uppstyltat som det oftast gör i sverige. En relation som sedan utvecklas till ett stabilt förhållande.

Men min uppfattning är tydligen fel?

Det är ett dödfött projekt för TS eftersom de flesta verkar få taggarna utåt så fort detta ämmne tas upp, vi får leva med Ulirka By och Hanne Kjöllers versioner.

Klockrent Mai Chai!

Det är ju så det ofta är bland barerna i Thailand.

Ganska vanliga killar som träffar ganska vanliga tjejer och tycke uppstår.

Det är ju detta som de flesta, inklusive Vaxet inte fattar. För dem är baren på soi X i Pattaya lika illa som bordellen i Frankfurt och lilla Noi lika moraliskt förtappad och nergången som tjackhoran på Reperbahn.

Vi som levt med barer och bartjejer i Thailand under lång tid vet ju att skillnaden mellan tjejerna på bordellen i Hamburg och baren i Pattaya oftast är milsvid.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Där åkte med både thatjejer, kinesiskor, japanskor, ryskor, burmesiskor,svenskor, norskor, finskor, tyskor,holländskor,amerikanskor, koreanskor,arabiskor etc.....

BTT

Danskor då? du bor ju nästan där och snackar nästan som de eller är det svårt att hitta tungkyssande Danskor i Pattaya?:crazy:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Töpfer!!

Jag har under många år räknats som en av forumets största horbockar.

Jag ställer gärna upp på en intervjuv och ger svar på tal.

Dessvärre kan jag inte medverka förrän tidigast i november nästa år.

BTT

Hej!

Kontakta mig på michael.topffer@expressen.se så kan vi diskutera förutsättningarna för intervjun.

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Danskor då? du bor ju nästan där och snackar nästan som de eller är det svårt att hitta tungkyssande Danskor i Pattaya?:crazy:

Nja danskorna di vill bara ha en lille en så di är inte intresserade av mina tjänster. :crazy:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Föreslår att några moderatorer funderar över vart NI vill ha MPR i framtiden.

En journalist från kvällspressen ställer en fråga på forumet som är rent löjlig och värd att bemöta i ord och skrift.

Men efter att BTT lagt sitt första inlägg i tråden så vann journalisten, och dessutom så försvaras ju denne spammare av en moderator som anser att BTT har flera dimensioner.

BTT är en skribent som inte vet, inte varit och inte kan något om Thailand i verkligheten.

Han har en torsksyn på alla Thaitjejer och spammar numera nästan varje tråd på MPR med detta.

En ensam torsk i Skåne, skall han verkligen få förstöra MPR, och varje gång han blir bannad så gråter han ut som ett barn på andra forum.

MODERATORER kasta ut skitskallen, eller uttala öppet att samtliga trådar på MPR är ämnade att handla om Thailändska tjejers dåliga moral och att samtliga asiatiskor är köpta köttstycken.

Då kan ju vi som gillar Thailand, thailändskor, Thailands kultur, och som dessutom har respekt för detta lämna detta forum och hitta andra forum där idi*ter som BTT bannas innan dom ens hunnit registrera sig

Om alla är lika blir livet lätt lite långtråkigt. Skribenten BTTs cyniska och ironiska hållning till vissa mänskliga fenomen tycker jag är rätt underhållande. Lika underhållande är alla de som inte fattar ironin och föder BTT med friskt bränsle till brasan.

Om man ser på skribenten BTT som en mänsklig skrattspegel som oproportionerligt förstorar vissa fenomen i samhället och förminskar andra så kanske man slipper bli så upprörd.

Det finns ju en annan skrattspegel på forumet som så att säga är BTTs motsats och som reflekterar andra delar av samhället men likväl upprör känslor. Inga namn men den skribenten tycks gilla Thaksin.

Om man nu skall rensa i medlemskapen kanske man skall börja i den änden i stället.

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om alla är lika blir livet lätt lite långtråkigt. Skribenten BTTs cyniska och ironiska hållning till vissa mänskliga fenomen tycker jag är rätt underhållande. Lika underhållande är alla de som inte fattar ironin och föder BTT med friskt bränsle till brasan.

Om man ser på skribenten BTT som en mänsklig skrattspegel som oproportionerligt förstorar vissa fenomen i samhället och förminskar andra så kanske man slipper bli så upprörd.

Det finns ju en annan skrattspegel på forumet som så att säga är BTTs motsats och som reflekterar andra delar av samhället men likväl upprör känslor. Inga namn men den skribenten tycks gilla Thaksin.

Om man nu skall rensa i medlemskapen kanske man skall börja i den änden i stället.

/Siamkap

BTT skriver inte med ironi, det har han inte förstånd till. Han skriver snarare med en dåres förstånd och visioner.

Han förstör tråd efter tråd och är där han hör hemma nu, i utvisningsbåset!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT skriver inte med ironi, det har han inte förstånd till. Han skriver snarare med en dåres förstånd och visioner.

Han förstör tråd efter tråd och är där han hör hemma nu, i utvisningsbåset!

Av barn och dårar skola man höra sanningen, sägs det.

Och att förstöra trådar tycks vara den gängse normen på detta forum.

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Av barn och dårar skola man höra sanningen, sägs det.

Och att förstöra trådar tycks vara den gängse normen på detta forum.

/Siamkap

Maka söker kaka sägs det tydligen också.

Ps. tror att bla HC har BTT:s telenr, be att få det så kan ni utveckla ert ironska samförtåd på tu man hand.

Sent from Finspång using a brevduva

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Om alla är lika blir livet lätt lite långtråkigt. Skribenten BTTs cyniska och ironiska hållning till vissa mänskliga fenomen tycker jag är rätt underhållande. Lika underhållande är alla de som inte fattar ironin och föder BTT med friskt bränsle till brasan.

Om man ser på skribenten BTT som en mänsklig skrattspegel som oproportionerligt förstorar vissa fenomen i samhället och förminskar andra så kanske man slipper bli så upprörd.

Det finns ju en annan skrattspegel på forumet som så att säga är BTTs motsats och som reflekterar andra delar av samhället men likväl upprör känslor. Inga namn men den skribenten tycks gilla Thaksin.

Om man nu skall rensa i medlemskapen kanske man skall börja i den änden i stället.

/Siamkap

Jag håller med om att det är berikande med olika uppfattningar och helt klart har det ibland blivit intressanta diskussioner tack vare hans inlägg, Jag har heller aldrig haft några problem eller blivit upprörd över BTTs raljerande (märk, inte ironiserande för det har han inte förmågan till) i för det lämpliga trådar. Problemet med forumpersonligheten BTT, vilken för övrigt förmodligen har relativt lite med personen bakom nicket att göra, är att han kör med samma snack i alla trådar och det blir lika störande och jobbigt som när farsan efter ett par groggar ska berätta samma skämt för 200:de gången och det oavsett vilka sällskapet utgörs av.

Om alla trådar som handlar om vardagslivet i Thailand förr eller senare ska handla om barer, bartjejer och bargubbar så tappar MPR betydligt fler nyanser än vi gör på BTTs frånvaro. Om BTT en dag ska släppas in igen så får det nog vara begränsat till Nightlife.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med om att det är berikande med olika uppfattningar och helt klart har det ibland blivit intressanta diskussioner tack vare hans inlägg, Jag har heller aldrig haft några problem eller blivit upprörd över BTTs raljerande (märk, inte ironiserande för det har han inte förmågan till) i för det lämpliga trådar. Problemet med forumpersonligheten BTT, vilken för övrigt förmodligen har relativt lite med personen bakom nicket att göra, är att han kör med samma snack i alla trådar och det blir lika störande och jobbigt som när farsan efter ett par groggar ska berätta samma skämt för 200:de gången och det oavsett vilka sällskapet utgörs av.

Om alla trådar som handlar om vardagslivet i Thailand förr eller senare ska handla om barer, bartjejer och bargubbar så tappar MPR betydligt fler nyanser än vi gör på BTTs frånvaro. En komromiss kanske kan vara att BTT släpps in igen efter ett tag men bara kan skriva i Nightlife.

:great: . Tyvärr slut på +. MVH HN :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med om att det är berikande med olika uppfattningar och helt klart har det ibland blivit intressanta diskussioner tack vare hans inlägg, Jag har heller aldrig haft några problem eller blivit upprörd över BTTs raljerande (märk, inte ironiserande för det har han inte förmågan till) i för det lämpliga trådar. Problemet med forumpersonligheten BTT, vilken för övrigt förmodligen har relativt lite med personen bakom nicket att göra, är att han kör med samma snack i alla trådar och det blir lika störande och jobbigt som när farsan efter ett par groggar ska berätta samma skämt för 200:de gången och det oavsett vilka sällskapet utgörs av.

Om alla trådar som handlar om vardagslivet i Thailand förr eller senare ska handla om barer, bartjejer och bargubbar så tappar MPR betydligt fler nyanser än vi gör på BTTs frånvaro. Om BTT en dag ska släppas in igen så får det nog vara begränsat till Nightlife.

Dagens plus..

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag håller med om att det är berikande med olika uppfattningar och helt klart har det ibland blivit intressanta diskussioner tack vare hans inlägg, Jag har heller aldrig haft några problem eller blivit upprörd över BTTs raljerande (märk, inte ironiserande för det har han inte förmågan till) i för det lämpliga trådar. Problemet med forumpersonligheten BTT, vilken för övrigt förmodligen har relativt lite med personen bakom nicket att göra, är att han kör med samma snack i alla trådar och det blir lika störande och jobbigt som när farsan efter ett par groggar ska berätta samma skämt för 200:de gången och det oavsett vilka sällskapet utgörs av.

Om alla trådar som handlar om vardagslivet i Thailand förr eller senare ska handla om barer, bartjejer och bargubbar så tappar MPR betydligt fler nyanser än vi gör på BTTs frånvaro. Om BTT en dag ska släppas in igen så får det nog vara begränsat till Nightlife.

Har för mig att i tidernas begynnelse fick han väl inte skriva i Nightlife efter allt tjafs med MR Boom Boom mfl.. Men jag kanske minns fel, orkar inte sitta och leta så långt tillbaka i tiden.. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att i tidernas begynnelse fick han väl inte skriva i Nightlife efter allt tjafs med MR Boom Boom mfl.. Men jag kanske minns fel, orkar inte sitta och leta så långt tillbaka i tiden.. :crazy:

Ja så var det, han vart bannad men bara ifrån "nightlife" :D

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Ja så var det, han vart bannad men bara ifrån "nightlife" :D

Nu finns det väl en regel som säger att man inte får kommentera enskilda modereringar så jag är nog ute på halt vatten, som Reefat skulle sagt, men det låter onekligen som ett märkligt beslut :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nu finns det väl en regel som säger att man inte får kommentera enskilda modereringar så jag är nog ute på halt vatten, som Reefat skulle sagt, men det låter onekligen som ett märkligt beslut :)

Det var innan din tid som moderator.. Är tämligen säker på att liknande märkliga beslut inte skulle uppstå i dagens läge :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det var ett märkligt beslut.

Kommer inte ihåg varför vi tog det beslutet... Förmodligen försökte vi få BTT att skriva om annat, men det gick tydligen inte så bra :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det var ett märkligt beslut.

Kommer inte ihåg varför vi tog det beslutet... Förmodligen försökte vi få BTT att skriva om annat, men det gick tydligen inte så bra :)

Det var nog för att separera på BTT och MrBoomBoom.

MrBoomBoom + Bill o Bull ligan vart bannade från allt utom nightlife under samma tid B)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...