Jump to content
IGNORERAD

Saker du aldrig mer kommer göra i thailand?


honken

Recommended Posts

Hemorrojder o konkelbär. Nä! fy fan. Någon lady boy har jag aldrig bedrivit snusk med. Så mycket brännvin finns inte så jag skulle ramlat på något sådant.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 128
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    7

  • Changnoi

    5

  • honken

    5

  • stefan5300

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Gå på lokal där man själv får tillaga sin thaimat vid bordet i en aluminiumpotta.

Hmm...Det är ju en favorit, fru PeeBee säger att det heter "Moo gha tha" (det låter så när hon säger det :yes: )

Själv ska jag aldrig mer tro att jag har grön ljus och att det är ok att köra, även fast det lyser grön på trafikljuset :wacko:

PeeBee

post-3383-0-14497100-1289998909_thumb.jp

post-3383-0-14497100-1289998909_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Hemorrojder o konkelbär. Nä! fy fan. Någon lady boy har jag aldrig bedrivit snusk med. Så mycket brännvin finns inte så jag skulle ramlat på något sådant.

Ha Ha tror du på det där själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

Följa med en tuk tuk förare till en ädelstensbutik.

Aldrig åka tuk tuk i Bangkok.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

. Aldrig åka tuk tuk i Bangkok.

Håller med, aldrig mer :diablo:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Åka på rundtur genom Surin till Nong kai :whoco5:

Bli erbjuden en taxi eller tuktuk billigt :whoco5:

Gå in på en ladybar med tillhörande show :whoco5:

Åka buss med bolag som raggar upp sina resenärer :whoco5:

Ta en båttur från Pattaya :whoco5:

Och säkert tio saker till som är förbannat korkat att göra i Thailand :sFduh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska försöka att aldrig mer ligga fyllslut på hotellrummet i 2 dagar, men det där med aldrig mer är ju inte så lätt att hålla alla gånger :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har gjort och gör ständigt en hel del massa korkade saker som jag inte borde göra om här i Thailand. Dock är det ju oftast kul och leder till något oväntat - dessutom är de jävligaste sakerna oftast riktigt roliga anekdoter ett par dagar, månader eller år senare..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemorrojder o konkelbär. Nä! fy fan. Någon lady boy har jag aldrig bedrivit snusk med. Så mycket brännvin finns inte så jag skulle ramlat på något sådant.

:rotfl::rotfl:

Det är nog snarare så att de är Brännvinet som gör att du landar med en katoy .:giggle:

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

:rotfl::rotfl:

Det är nog snarare så att de är Brännvinet som gör att du landar med en katoy .:giggle:

Det är ju lätt att skylla bort sig på brännvinet ! Men uppvaknandet dagen efter blir inte bättre för det !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå på lokal där man själv får tillaga sin thaimat vid bordet i en aluminiumpotta.

Fick bli ett minus på den...

Min Favorit! Frugan har blitt magsjuk ett par gånger (hon gillar seafood, det gör inte jag), men det är inte så illa på uppskattningsvis 400-500 gånger?

Till Frågan...

1. Bli Far igen, fantastiskt, men det räcker med ett par illbattingar(finns medicinska anledningar också)

2. Vakna upp med en "bartjej" i sängen

3. Gå på "Floating market i Pattaya"

4. Bada vid Bang Saen, gick knappt att se vattnet sist pga allt skräp.

5. Jobba här över en Jul-Nyårs helg, det sög fett (tur att det var bra betalt).

Finns mer...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är väldigt försiktig med att säga aldrig, för enligt mina erfarenheter är det just de saker som man sagt att man aldrig ska göra igen som man blir tvingad till eller råkar göra.

Men... om jag måste säga nåt, så blir det att aldrig komma hem kl. 5 på morgonen en Måndagsmorgon efter ett oväntat krogbesök på Söndagskvällen.

Så.

Nu kan ni vänta er en tråd nästa Tisdag eftermiddag om vad som hände. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska aldrig mer, som ensam farang, sitta på flaket på en pickup under songkhran. I alla fall inte utan snorkel! :sFduh:

/ J.ag

Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är väldigt försiktig med att säga aldrig, för enligt mina erfarenheter är det just de saker som man sagt att man aldrig ska göra igen som man blir tvingad till eller råkar göra.

Men... om jag måste säga nåt, så blir det att aldrig komma hem kl. 5 på morgonen en Måndagsmorgon efter ett oväntat krogbesök på Söndagskvällen.

Så.

Nu kan ni vänta er en tråd nästa Tisdag eftermiddag om vad som hände. :)

Om den inkluderar Odin så tror jag att jag hört den redan :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju lätt att skylla bort sig på brännvinet ! Men uppvaknandet dagen efter blir inte bättre för det !

Du menar kanske:

Chock 1. Se sällskapet.

Chock 2. titta i plånboken.

Chock 3, Se sig i spegeln.

Brukar vara svårt att bortse från drickat i de läget.

Eller???

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skall aldrig mer...

- Bestämma träff med frugan klockan 1300 hos tandläkaren och istället gå till en bar i Patpong, där jag efter hejdlöst med Chang blir rånad och till sist slutade på polisstationen där frugan fick hämta mig ca 2000. :suicide:

Annars skall jag nog göra om allt igen... :whistle::dance1::crazy:

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Antingen så gillar du inte thaimat eller så har du varit på helt fel ställe.

Själv har jag ätit det massor av gånger och uppskattar det mycket.

Om det är tråkigare än Eskilstuna så kan det fortfarande vara riktigt bra. Jag gillar mitt Eskilstuna.

Vad jag själv inte kommer att vilja göra igen:

-Äta farangkäk eller på farangrestauranger

-Åka på fåniga utflykter typ James Bond Island, Elefanttrekking, mm

-Slåss med thailändare

-Ha sex med tjejens väninna

Antingen gillar du inte farangkäk eller så har du varit på fel ställe :crazy:

;)

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska aldrig mer, som ensam farang, sitta på flaket på en pickup under songkhran. I alla fall inte utan snorkel! :sFduh:

/ J.ag

En av de få saker jag kommer att sakna...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag kom på en sak.

Jag ska aldrig, aldrig, aldrig gå med tandvärk, så länge att tanden måste dras ut av en akutgalen, akututexaminerad, akutläkare på akutmottagningen i Surin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...