Jump to content
IGNORERAD

Ålderskillnad till din thaipartner


Kim

Ålderskillnad!  

323 röster

  1. 1. Hur stor är ålderskillnaden mellan dig och din thaipartner?

    • Min partner är äldre än mig
      23
    • Vi är lika gamla
      6
    • Jag är 1-5 år äldre
      50
    • Jag är 6-10 år äldre
      64
    • Jag är 11-15 år äldre
      65
    • Jag är 16-20 år äldre
      47
    • Jag är 21-25 år äldre
      24
    • Jag är 26-30 år äldre
      14
    • Jag är mer än 30 år äldre
      13
    • Har ingen partner
      17
  2. 2. Hur gammal är du?

    • -20 år
      0
    • 21-25 år
      4
    • 26-30 år
      13
    • 31-40 år
      62
    • 41-50 år
      126
    • 51-60 år
      88
    • 61-70 år
      27
    • 71-80 år
      1
    • 80 -
      2
  3. 3. Hur gammal är din partner?

    • -20 år
      9
    • 21-25 år
      15
    • 26-30 år
      64
    • 31-40 år
      145
    • 41-50 år
      66
    • 51-60 år
      7
    • 61-70 år
      1
    • 71-80 år
      0
    • 80 -
      0
    • Har ingen partner
      16
  4. 4. Hur länge har ni varit tillsammans?

    • - 1 år
      26
    • 1-2 år
      38
    • 2-3 år
      40
    • 3-4 år
      39
    • 4-5 år
      33
    • 5-6 år
      40
    • 6-7 år
      23
    • 7-8 år
      15
    • 8-9 år
      6
    • 9-10 år
      13
    • 10-15 år
      24
    • 15-20 år
      5
    • 20-30 år
      3
    • 30-
      2
    • Har ingen partner
      16


Recommended Posts

Vi valde att prioritera både "mjuka" värden och "hårda" värden.

Att kompromissa har aldrig legat för mig :dance1:

MVH Nonki

Åjo, du har ju gjort en grej av att leva för 1000 baht/dag när du är i Thailand om jag inte minns helt fel och då har ju även du prioriterat som jag kan se det. ;)

Alla prioriterar vi nog, även sådana som Ingvar Kamprad.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 132
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kim

    25

  • bajen

    14

  • måne

    13

  • Baa

    5

Mest aktiva i denna tråd

Nja, MPR statistiken i all ära, det fattas en parameter om det (i mina ögon) skall vara riktigt sanningsenligt.

Var bor ni?

Är ganska övertygad om att att åldersskillnaden på de i Thailand bosatta är betydligt högre än på de i Sverige boende.

Leverman som jag dessutom inte i Bangkok där det av naturliga själ finns yrkesverksamma män, utan i provinserna där den absoluta majoriteten är yrkesbefriad, (ett fyndigare ord på pensionerad) så får sig statistiken en ordentlig knuff mot 30 årsstrecket i åldersskillnad.

(Tala inte om det får konstapen Fisk för vi vill ha våra unga fruar i fred utan att bli slagna i huvet med batongen)

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, MPR statistiken i all ära, det fattas en parameter om det (i mina ögon) skall vara riktigt sanningsenligt.

Var bor ni?

Är ganska övertygad om att att åldersskillnaden på de i Thailand bosatta är betydligt högre än på de i Sverige boende.

Leverman som jag dessutom inte i Bangkok där det av naturliga själ finns yrkesverksamma män, utan i provinserna där den absoluta majoriteten är yrkesbefriad, (ett fyndigare ord på pensionerad) så får sig statistiken en ordentlig knuff mot 30 årsstrecket i åldersskillnad.

(Tala inte om det får konstapen Fisk för vi vill ha våra unga fruar i fred utan att bli slagna i huvet med batongen)

Du har garanterat rätt i att ålderskillnaden blir större om man väljer statistiken på par bosatta i Thailand än statistiken på par bosatta i Sverige. Men inga av paren är väl hindrade att svara på undersökningen här på Mpr. Alltså drar de thaiboende paren upp statistiken om åldersskillnad här på Mpr och de Sverigeboende drar ner den. Förmodligen.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har garanterat rätt i att ålderskillnaden blir större om man väljer statistiken på par bosatta i Thailand än statistiken på par bosatta i Sverige. Men inga av paren är väl hindrade att svara på undersökningen här på Mpr. Alltså drar de thaiboende paren upp statistiken om åldersskillnad här på Mpr och de Sverigeboende drar ner den. Förmodligen.

Men tror Du på fullaste allvar att den matematiken stämmer, då får man nog ta en ytterligare parameter i beaktande.

Hur många av de som bor i Thailand (betydligt högre medelålder) är medlemmar på MPR jmf med hur många i Sverige med Thaipartner?

Njaä, blir nog lite mycket att klura över.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men tror Du på fullaste allvar att den matematiken stämmer, då får man nog ta en ytterligare parameter i beaktande.

Hur många av de som bor i Thailand (betydligt högre medelålder) är medlemmar på MPR jmf med hur många i Sverige med Thaipartner?

Njaä, blir nog lite mycket att klura över.

Självklart är det ingen exakt vetenskap att göra en sån här medlemsundersökning på Mpr. Finns allt för många osäkra parametrar i underlaget för att dra några slutsatser av det. Men som en grov fingervisning funkar det nog.

Vad gäller det du skriver om hur stor procentandel av paren bosatta i Thailand som är medlemmar på Mpr kontra de par som lever i Sverige så är jag inte lika säker som du på att de i Sverige skulle vara överrepresenterade i en jämförelse. Jo i antal naturligtvis, men inte som procentuell del av den grupp de representerar.

Thailandsintresset bör väl vara större bland de thailandsboende och så också intresset för att via internet hålla kontakt med andra svenskar med liknande intresse. Dessutom har de i Thailand boende pensionärerna ofta mer fritid att surfa på än en förvärvsarbetande yngre kille i Sverige.

Jag känner flera svenska killar med thaiflickvän som aldrig ens besökt Thailand utan träffat sin tjej i Sverige. Tror inte de killarna är speciellt intresserade av att delta på sån här form av community.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart är det ingen exakt vetenskap att göra en sån här medlemsundersökning på Mpr. Finns allt för många osäkra parametrar i underlaget för att dra några slutsatser av det. Men som en grov fingervisning funkar det nog.

Vad gäller det du skriver om hur stor procentandel av paren bosatta i Thailand som är medlemmar på Mpr kontra de par som lever i Sverige så är jag inte lika säker som du på att de i Sverige skulle vara överrepresenterade i en jämförelse. Jo i antal naturligtvis, men inte som procentuell del av den grupp de representerar.

Thailandsintresset bör väl vara större bland de thailandsboende och så också intresset för att via internet hålla kontakt med andra svenskar med liknande intresse. Dessutom har de i Thailand boende pensionärerna ofta mer fritid att surfa på än en förvärvsarbetande yngre kille i Sverige.

Jag känner flera svenska killar med thaiflickvän som aldrig ens besökt Thailand utan träffat sin tjej i Sverige. Tror inte de killarna är speciellt intresserade av att delta på sån här form av community.

Helt riktigt att detta forum inte ger en helt rättvis bild, dock en fingervisning, min uppfattning om surfande bland pensionerade faranger är att det är rätt så begränsat till nyhetsmedia och mailing, forum är inte helt lätt att övertyga dem om att slarva omkring i som en annan, men det har väl med att det sociala nätverket förmodligen redan är tillräckligt vidsträckt.

Satt och funderade en stund på ålderskillnaden på mina bekanta och vänner, den är garanterat högre på de som bor här, nu innefattar jag även andra nationaliteter än svenskar i det antagandet, tror dock farangerna är ganska lika i ålderstrappan oberoende av nationalitet.

Man kan redan nu märka en viss krympande skillnad av åldersdifferansen när vinterboende faranger återkommer för sina 1-2-3-4 månaders bekvämligtsliv jmf de bofasta, kan inte tänka mig att det är så olika i resten av landet, och då utgår jag fortfarande ifrån de som inte längre tillhör de yrkesarbetande.

Fast det är ett rätt intressant diskutionsämne.

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt riktigt att detta forum inte ger en helt rättvis bild, dock en fingervisning, min uppfattning om surfande bland pensionerade faranger är att det är rätt så begränsat till nyhetsmedia och mailing, forum är inte helt lätt att övertyga dem om att slarva omkring i som en annan, men det har väl med att det sociala nätverket förmodligen redan är tillräckligt vidsträckt.

Satt och funderade en stund på ålderskillnaden på mina bekanta och vänner, den är garanterat högre på de som bor här, nu innefattar jag även andra nationaliteter än svenskar i det antagandet, tror dock farangerna är ganska lika i ålderstrappan oberoende av nationalitet.

Man kan redan nu märka en viss krympande skillnad av åldersdifferansen när vinterboende faranger återkommer för sina 1-2-3-4 månaders bekvämligtsliv jmf de bofasta, kan inte tänka mig att det är så olika i resten av landet, och då utgår jag fortfarande ifrån de som inte längre tillhör de yrkesarbetande.

Fast det är ett rätt intressant diskutionsämne.

Pension eller kolla Hollywood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt riktigt att detta forum inte ger en helt rättvis bild, dock en fingervisning, min uppfattning om surfande bland pensionerade faranger är att det är rätt så begränsat till nyhetsmedia och mailing, forum är inte helt lätt att övertyga dem om att slarva omkring i som en annan, men det har väl med att det sociala nätverket förmodligen redan är tillräckligt vidsträckt.

Satt och funderade en stund på ålderskillnaden på mina bekanta och vänner, den är garanterat högre på de som bor här, nu innefattar jag även andra nationaliteter än svenskar i det antagandet, tror dock farangerna är ganska lika i ålderstrappan oberoende av nationalitet.

Man kan redan nu märka en viss krympande skillnad av åldersdifferansen när vinterboende faranger återkommer för sina 1-2-3-4 månaders bekvämligtsliv jmf de bofasta, kan inte tänka mig att det är så olika i resten av landet, och då utgår jag fortfarande ifrån de som inte längre tillhör de yrkesarbetande.

Fast det är ett rätt intressant diskutionsämne.

Känner igen det du beskriver från den fastboende farangcommunityn i Surin där kompis Surin_P3 är bland de unga undantagen bland alla pensionisterna.

Så helt klart är ålderskillnaderna större bland de fastboende paren i Thailand än bland de i Sverige.

Sedan vad gäller intresset för Mpr och andra thaiforum på internet bland de män i Sverige som lever med en thailändska så kan vi väl börja med att konstatera att det finns mellan 25 och 30 tusen thai/svenska par i Sverige. Och vi har bara en bråkdel av det antalet som medlemmar, så de flesta surfar nog på annat håll oavsett om de bor i Thailand eller Sverige.

Räknar man krasst så har vi väl bara ett par, tre hundra aktiva medlemmar och av 30 000 par är det ju inte speciellt många.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

. Dessutom har de i Thailand boende pensionärerna ofta mer fritid att surfa på än en förvärvsarbetande yngre kille i Sverige.

.

:dance1::dance1:

Jag e en förvärvsarbetande YNGRE kille boende i Svedala.

suger i mej tack,tack :giggle:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

:dance1::dance1:

Jag e en förvärvsarbetande YNGRE kille boende i Svedala.

suger i mej tack,tack :giggle:

Yes Say No Moore!!!!!! :whistle::diablo:

mvh

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Känner igen det du beskriver från den fastboende farangcommunityn i Surin där kompis Surin_P3 är bland de unga undantagen bland alla pensionisterna.

Så helt klart är ålderskillnaderna större bland de fastboende paren i Thailand än bland de i Sverige.

Sedan vad gäller intresset för Mpr och andra thaiforum på internet bland de män i Sverige som lever med en thailändska så kan vi väl börja med att konstatera att det finns mellan 25 och 30 tusen thai/svenska par i Sverige. Och vi har bara en bråkdel av det antalet som medlemmar, så de flesta surfar nog på annat håll oavsett om de bor i Thailand eller Sverige.

Räknar man krasst så har vi väl bara ett par, tre hundra aktiva medlemmar och av 30 000 par är det ju inte speciellt många.

Men trots allt så är ca.5000 medlemmar på Mpr,icke att förakta.Mvh Måne som är aktiv medlem

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Kim skrev::

"Hur som helst så var det inte hur mycket eller lite man tjänar i familjen utan hur man prioriterar att använda de ekonomiska resurser man har som var min poäng, inte nivån som sådan.

Vi har valt att prioritera sk "mjuka" värden som att vara ledig med barnen, umgås med familjen i Thailand under långa perioder, bra utbildning för frugan osv. istället för mer hårda värden som dyra bilar, statusprylar, flashigt leverne etc.

Det tycker många thailändare är helidi*tiskt, liksom varför vara ledig med barnen när man kan jobba häcken av sig istället, ratta ny merca och hänga på sig guld."

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Spekulation eller ej, njaaää, det är snarare den totala brist på ansvar som skitstövlarna "Thaipojkar" blir uppfostrade till.

Visst, det finns säkert bra Thaigubbar också, men det stora antalet ensamstående mödrar som lämnas vind för våg vittnar om mångfalden ansvarslösa totalt socialt inkompetenta SKITSTÖVLAR.

Men det är ju inga nyheter, så är det, och så kommer det att fortgå ända till de inkompetenta maktgalna makthavarna i BKK fattar att det måste till en sociallag som skall efterlevas.

Skitstöveldelen håller jag helt och hållet med om.

Visst behövs det lagar om underhållskrav av barn (=från BKK)

men om den stora massan skulle se ner ordentligt på oansvariga thaimän, så skulle nog många thaimän försöka ta ansvar p g a grupptryck, för då skulle han ju även få tryck från sin EGNA familj om de skulle tappa ansiktet annars. I storstäder skulle de kanske inte bry sig, men på mindre orter skulle ett sådant grupptryck nog ge ganska stor effekt.

Då, men först då, kommer man att se en ljusning på en hel del av de negativa aspekterna som bl.a. svensk press just nu frossar i.

Blev visst lite utanför ämnet, men vad jag menar är att det är inte helt lätt att hitta en c:a 30-40 årig dam UTAN barn.

Jodå, det är ganska lätt att hitta 30-40-åriga kvinnor utan barn, i alla fall bland de med högre utbildning. Det är fler än jag som är kräsen :) Ju mer kvinnorna börjar kunna få en hyffsad inkomst själva, desto högre krav ställer de på partnern, och eftersom många thaimän är oansvariga, så nöjer sig inte många thaikvinnor med att få en sådan make. Visst har vissa "blivit över" p g a att de inte är attraktiva, men jag vet flera över 30, som ser ganska bra ut (=medel eller bättre) som är ogifta utan barn.

Så sent som i förrgår upplyste mig en thaiman från högre medelklass om att de högre utbildade kvinnorna numera normalt inte gifter sig förrän de är runt 30. (Då har de hunnit utbilda sig och etablerat sig på arbetsmarknaden d v s ungefär som det är bland högre utbildade i Sverige. Men bland fattiga lever mycket av äldre tänkande kvar. En 29-årig fattig kvinna sa nyligen att hon var så gammal att hon trodde det var tveksamt om hon skulle kunna bli gift! (Hon ser ganska bra ut. Hon hade "tappat" några år p g a att hon jobbat utomlands som hembiträde, men nu har hon flyttat hem.

Och, till yttermera visso, det är ju dessa som söker ett tryggare förhållande än med en ny sopa till Thaigubbe och då kommer de lite äldre farangerna väl till pass, nöjd med att ha en yngre och arbetsam kvinna, och då slantar han säkert upp lite extra.

Det är min spekulation.

Spektakuläre Baa

Ja. Fast många nöjer sig med en ansvarig och att han drar in mer pengar än han gör av med själv :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, Nonki du är ju den enda under mina år på olika Thailandsforum som öppet proklamerat att du är ekonomiskt oberoende så det är ju trevligt för dig att du kan göra precis vad du vill, utan att tänka på vad det kostar.

Vi andra stackare får dock fundera och planera hur vi skall leva så att pengarna skall räcka till. Har dock en polare som har riktigt gott om stålar, men att han skulle berätta om det på ett webbforum finns ju inte på kartan.

Men som sagt, han har väl inte tillnärmelsevis så mycket stålar som du, så grattis till att du och din fru kan göra precis hur ni vill, när ni vill, och om ni vill. Din fru måste vara hur lycklig som helst tillsammans med dig! :D

OOOOOHHH... :fan1:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Min partner är äldre än mig vem gillar inte milf ;)

Di sexigaste damerna är absolut di kring 45-50.

Dessutom är sexlusten hos en 45+are ofta omättlig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ju mer kvinnorna börjar kunna få en hyffsad inkomst själva, desto högre krav ställer de på partnern, och eftersom många thaimän är oansvariga, så nöjer sig inte många thaikvinnor med att få en sådan make. Visst har vissa "blivit över" p g a att de inte är attraktiva, men jag vet flera över 30, som ser ganska bra ut (=medel eller bättre) som är ogifta utan barn.

Så sent som i förrgår upplyste mig en thaiman från högre medelklass om att de högre utbildade kvinnorna numera normalt inte gifter sig förrän de är runt 30. (Då har de hunnit utbilda sig och etablerat sig på arbetsmarknaden d v s ungefär som det är bland högre utbildade i Sverige.

Känner igen samma sak från mina Thailändska studenter. Pojkvänner har de ju ofta (i ett fall en i Sverige och en i Thailand :) ) men att gifta sig före 30 verkar inte finnas på kartan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, Nonki du är ju den enda under mina år på olika Thailandsforum som öppet proklamerat att du är ekonomiskt oberoende så det är ju trevligt för dig att du kan göra precis vad du vill, utan att tänka på vad det kostar.

Vi andra stackare får dock fundera och planera hur vi skall leva så att pengarna skall räcka till. Har dock en polare som har riktigt gott om stålar, men att han skulle berätta om det på ett webbforum finns ju inte på kartan.

Men som sagt, han har väl inte tillnärmelsevis så mycket stålar som du, så grattis till att du och din fru kan göra precis hur ni vill, när ni vill, och om ni vill. Din fru måste vara hur lycklig som helst tillsammans med dig! :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

All kärlek är vacker :whistle:

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Kul tråd, orkade precis läsa igenom den...

Tycker Kimpa rakt igenom har vettiga åsikter, skulle jag få välja hade jag också sett att frun "försvenskar" sig lite.

Tyvärr verkar det omöjligt, hon vänder gärna några tusen extra burgare om hon kan ha en ny bil eller nytt hus.

Skillnaden kanske är att vi ej har barn och förmodligen aldrig kommer att ha det heller, så vi kan inrikta oss på att arbeta arslet av oss och köpa den där statusprylen som gör oss lyckliga i ca 5 minuter..

En annan orsak kan även vara att jag är för egoistisk att göra de ekonomiska uppoffringarna som Kim trots allt måste göra(oavsett inkomst).

Studier har min fru i massor, 6 år grundskola, närvarande ca 3 år..

1 dag på SFI, sen ansåg hon sig färdigutbildad.

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, Vaxet.med all respekt för dig så måste jag här beklaga. Jag har visst ansatt dig i en del inlägg och kanske varit lite väl frän åt dig. Men jag har alltid respekterat dig.

Men tyvärr, kompis.med detta inlägg har du gått över gränsen.

Jag måste säga att detta var nog någonting av det dummaste jag läst i forumsväg.Och jag trodde definitivt att du hade högre kapasitet än att fälla detta inlägg.

Tragiskt.

Nonki

Brösttoner så det stänker om det, "det dummaste jag läst i forumväg", jo jag tackar jag.

Du svarar Kim i rent hånfull ton efter att Kim skrivet att han av ekonomiska skäl måste prioritera saker i sitt liv.

Ditt svar är att du och din fru inte behöver prioritera, underförstått, ni har de ekonomiska muskler som krävs för att kunna göra vad ni vill.

Vi är ju rätt många som kommer ihåg att du för några år sedan berättade att du var i det närmaste ekonomiskt oberoende, så med det i minnet svarade jag dig.

Och mitt svar var en gratulation till att du och din familj slipper prioritera, samt ett konstaterande att inte bara Kim utan även jag och min familj måste prioritera vad som är viktigast, ekonomiska realiteter styr vardagen för oss.

Javisst, lite tyket/sarkastiskt svar av mig, men i exakt samma ton som ditt svar till Kim, för övrigt har jag svårt att förstå varför du blev så oerhört upprörd, bättre du är glad och njuter av livet, det är få förunnat att slippa prioritera bort saker i livet och det var ju det du skrev att du inte behöver och det var också det inlägget som jag svarade på. :wai:

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Di sexigaste damerna är absolut di kring 45-50.

Dessutom är sexlusten hos en 45+are ofta omättlig.

BTT

Är du go eller?

/Siamkap Göteborg

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spekulation eller ej, njaaää, det är snarare den totala brist på ansvar som skitstövlarna "Thaipojkar" blir uppfostrade till.

Visst, det finns säkert bra Thaigubbar också, men det stora antalet ensamstående mödrar som lämnas vind för våg vittnar om mångfalden ansvarslösa totalt socialt inkompetenta SKITSTÖVLAR.

cut

Att en stor andel thailändska män är själviska, sexistiska, omogna skitstövlar är ju ett påstående man ganska ofta stöter på i forumvärlden, så ofta att det nästan blivit en sanning, men är det verkligen sant? Visst, Thailand, precis som nästan alla andra länder, är ett mansdominerat samhälle men när jag tittar på mina in-laws, grannar och bekannta så ser jag nästan lika många tjejer/kvinnor som dragit från barn och ansvar och som beter sig allmännt jävligt. När jag pratar med thailändare och utlänningar som driver företag eller har personalansvar så är det nästan enhälligt att de föredrar att anställa män då thailändska kvinnor/tjejer anses som väldigt ansvarslösa, lata och samarbetsovilliga så den så ofta förekommande "ängeln och monstret" liknelsen som förekommer på forumen är nog inte helt riktig.

Att tjejer/kvinnor som har lämnat eller blivit lämnade av sin thailändske man uttrycker sitt missnöje med thailändska män i allmänhet är kanske inte så konstigt och det kanske dessutom förstärks inför den nye utländske mannen. Hade vi fler kvinnliga svenska medlemmar som gift sig med thailändska män som lämnat eller blivit lämnade av en thailändsk tjej så skulle vi nog få läsa om den andra sidan också. Jag tror även Buzzen skrev om en liknande historia för inte så länge sedan.

Det enda jag egentligen med säkerhet kan säga är att jag tycker thailändska kvinnor är klart snyggare än thailändska män men det finns beviserligen många som inte håller med om det heller :) .

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Är du go eller?

/Siamkap Göteborg

Icke på något sätt berusad.

Det är ju inget märkligt med att kvinnor som är i övergångsåldern har större sexlust.

Så är det ju.

Varför söker många kvinnor kring 50 yngre och virillare män?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...