Jump to content
IGNORERAD

skicka till sverige


loy kratong

Recommended Posts

Hej Hoppas ni kan hjalpa oss. Vi har mer som ska till Sverige, ifran Bkk, an vi kan ta med pa flyget. HUr skickar man bra och billigt och till vilken kostnad?

Tacksamm for snabba svar.

Mvh nu brune Bobo

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni inga konstigheter så är posten inte så dåligt, men köp inte snabbleveranserbjudandet, det går nästan lika snabbt ändå.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det beror ju lite på vad det är och hur mycket och var ni bor i förhållande till flygplatserna, det finns nåt som heter Excess baggage eller unaccompanied luggage, det är billigare men kan ju kräva en extra tur till flygplatsen då det kanske kommer fram en helt annan dag än ni själva..

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack! Ska borja med att kolla med posten, mmen alla tre forslagen later bra. Tack for tipsen!

Mvh Bobo "kvar i varmen ett tag till".

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack! Ska borja med att kolla med posten, mmen bada forslagen later bra. Tack for tipsen!

Mvh Bobo "kvar i varmen ett tag till".

Om det är några nya saker ni ska skicka , glöm bara inte då att ta bort ev märkningar, prislappar etc etc...stor risk för att det blir en liten slant i införsel tull annars.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...