Jump to content
IGNORERAD

Songkhran 2011


L64

Recommended Posts

Har ju tänkt tanken många ggr att de hade nog(!? :crazy: ) varit kul att kolla in "andra sidan" en gång under Songkhran i Pattaya.

Dvs fixa en pickis eller två eller va som nu behövs och glida runt några timmar i Pattaya, lite Soi Buakhow, 2nd, Soi 8 och naturligtvis Soi 7... och möjligtvis även Soi 6 :crazy:

Tror de hade varit kul o "slösa" bort nån dag på detta... dock inte den sista dagen(19/4)

Är det några som möjligtvis känner för detta?

Kanske vi kan pryda bilen/bilarna med tex stora MPR-flaggor på stång så de syns var vi kommer ifrån. jag menar vi kan väl toka till de lite isf.. ;)

Bindande anmälan skickas till Maitan :great:

Ni som inte tänker närvara eller icke tycker om Songkhran i Pattaya behöver inte göra nåt inlägg... :whistle:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Gubben vi har samma tankar. jag har redan pratat med Mait o detta. vi fixar en pickis, eller troligtvis ett flak åsså röjjer vi :clapping:

Puss

Link to comment
Dela på andra sajter

Gubben vi har samma tankar. jag har redan pratat med Mait o detta. vi fixar en pickis, eller troligtvis ett flak åsså röjjer vi :clapping:

Puss

Men då e vi 3 o de räcker me en moppe!

Blir billigt o bra :drinks:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Detta måste vi prata mer om lamai när vi ses nere i los över några vodka shark!!!

Inte långt kvar till avfärd nu :dance1:

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hör ni grabbar,,,,jag säger bara,,,ROT NAM

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Firar jag songkran i pattis igen, så kommer nog många britter åka under av mina nävar.

Fy fan så dom håller på..

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Songkhran, något av det mest idi*tiska jag varit med om, att inte kunna gå ut utan att bli genomblöt i en hel veckas tid det vill jag inte uppleva igen. :angry:

Dessutom verkar det mest vara fulla faranger som är mest roade av att "leka krig"

Numera åker jag aldrig till Thailand i April av den anledningen. :aggressive:

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Songkhran, något av det mest idi*tiska jag varit med om, att inte kunna gå ut utan att bli genomblöt i en hel veckas tid det vill jag inte uppleva igen. :angry:

Dessutom verkar det mest vara fulla faranger som är mest roade av att "leka krig"

Numera åker jag aldrig till Thailand i April av den anledningen. :aggressive:

Håller fullständigt med föregående skrivare Livsfarligt idi*ti Sånt skulle dom hålla på med ute en stor åker eller fotbollsplan istället

för att fara runt på gator och torg

Link to comment
Dela på andra sajter

Songkhran, något av det mest idi*tiska jag varit med om, att inte kunna gå ut utan att bli genomblöt i en hel veckas tid det vill jag inte uppleva igen. :angry:

Dessutom verkar det mest vara fulla faranger som är mest roade av att "leka krig"

Numera åker jag aldrig till Thailand i April av den anledningen. :aggressive:

Håller med dig :great: , men det är farangerna som har förstört denna tillställning som för mer än 20 år sedan var ett litet vattenkrig som varade i 1-2 dagar :diablo: , sen var det bra. Jag kommer aldrig mer att sätta min fot på ett turistställe under songkran, men däremot så firar jag med glädje songkran här i byn, visst man blir blöt här också men det är ju inte ett hysteriskt vattenkrig och dom som har mest kul här, är barnen som får kasta vatten på farang Stefan.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med dig :great: , men det är farangerna som har förstört denna tillställning som för mer än 20 år sedan var ett litet vattenkrig som varade i 1-2 dagar :diablo: , sen var det bra. Jag kommer aldrig mer att sätta min fot på ett turistställe under songkran, men däremot så firar jag med glädje songkran här i byn, visst man blir blöt här också men det är ju inte ett hysteriskt vattenkrig och dom som har mest kul här, är barnen som får kasta vatten på farang Stefan.

Håller med 100%. Song Kran är mycket roligare på landsbygden i Isaan, man är mycket artigare och tycker det är kul om farang ger tillåtelse att hälla vatten på honom.

Chiang Mai har jag tröttnat på, det blir för mycket. Pattaya är otänkbart.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med samt att jag blir så förbannad på idi*terna som fyller sina vattenhinkar med is :diablo:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med samt att jag blir så förbannad på idi*terna som fyller sina vattenhinkar med is :diablo:

Jamen Kenneth då blir du ju cool :)

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Songkhran, något av det mest idi*tiska jag varit med om, att inte kunna gå ut utan att bli genomblöt i en hel veckas tid det vill jag inte uppleva igen. :angry:

Dessutom verkar det mest vara fulla faranger som är mest roade av att "leka krig"

Numera åker jag aldrig till Thailand i April av den anledningen. :aggressive:

MEST FULLA FARANGER??????..TYCKER VARENDA THAI GÅR UT Å ÖDSLAR VATTEN.

Link to comment
Dela på andra sajter

MEST FULLA FARANGER??????..TYCKER VARENDA THAI GÅR UT Å ÖDSLAR VATTEN.

Då var det slutskottat för idag(igen) :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...