Jump to content
IGNORERAD

MPR medlemmars syn på Thaitjejer


Vaxet

MPR medelemmars syn på Thailändskor  

60 röster

  1. 1. Vad tycker du stämmer?

    • Thaitjejer är mer pengafixerade än andra tjejer.
      27
    • Thaitjejer är lika pengafixerade som andra tjejer
      21
    • Thaitjejer är opålitliga
      19
    • Thaitjejer är pålitliga
      19
    • Farangtjejer är opålitliga
      16
    • Farangtjejer är pålitliga
      10
    • Thaitjejer är sexuellt lösaktiga
      16
    • Thaitjejer är inte sexuellt lösaktiga
      19
    • Farangtjejer är sexuellt lösaktiga
      22
    • Farangtjejer är inte sexuellt lösaktiga
      10
    • Thaitjejer är lycksökerskor
      17
    • Farangtjejer är lycksökerskor
      6
    • Alla tjejer är lycksökerskor
      19
    • Thaitjejer skvallrar mer än farangtjejer
      27
    • Farangtjejer skvallrar mer än thaitjejer
      5
    • En man med thaitjej är ofta fulare än andra män
      20
    • En man med thaitjej har snedvriden kvinnosyn
      8
    • På MPR förekommer mer fördomar än i det öpnna samhället.
      14


Recommended Posts

När jag läser här på MPR de senaste veckorna så blir jag mest bara beklämnd, föraktet och förutfattade meningar om just Thailändska tjejer frodas hej villt.

Själv tycks jag ha en helt annan upplevelse av Thailändskor i gemen och våra bekanta från Thailand specifikt än de flesta andra här på MPR.

Så låt oss reda ut vad ni MPR medlemmar egentligen tycker, många alternativ, går att rösta på flera, och javisst jag har säkert glömt massor med andra alternativ.

Har medvetet inte tagit med några lagomalternativ "typ" "det skilljer inget på farangtjejer och thaitjejer", detta eftersom synen här den senaste tiden verkligen varit tydlig, så för eller emot är vad som gäller. Ni som tycker lagom får rösta någonannanstans.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    3

  • Vaxet

    3

  • Maitan

    3

  • Thainab

    3

Mest aktiva i denna tråd

Min gumma är det absolut största och bästa som hänt i mitt liv(i konkurrans med min dotters födsel) och hennes familj respekterar jag högt :av-109998:

Ändrades av Thaisigge

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag röstar inte på något alternativ.

Överallt i världen finns det bättre,bra,sämre och dåliga tjejer.

Det är ingen skillnad i grunden på någon, sentror jag att samhället, uppfostran, livets hårda skola göra så att vi alla blir vad vi blir.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går inte att kryssa i ett enda av alternativen, tycker jag.

Alla alternativen är grund till diskussion och kan omöjligen besvaras med ett kryss!

Vissa Thaitjejer är pengagalna absolut, men det är Svenska tjejer också, sen tycker jag nog att tjejer från Pattaya är mer pengagalna än andra, men det beror i sin tur på . osv...osv...

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru, från Thailand, är det bästa som hänt mig. Sedan kan jag naturligtvis inte uttala mig om alla andra thaitjejer, det finns säkert många sorter precis som tjejer här hemma. Skall jag dock generalisera så tycker jag att thaitjejer gör livet gladare, ofta har de en uppfriskande inställning till livet. Vi som uppfostrats under det Lutheranska "oket" mår bra av detta möte.

/Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte att det går att generellasera folkslag.

Men är man på turistorter i Thailand så är folk mer fokuserade på pengar, fast det gäller inte bara i Thailand..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag röstar inte på något alternativ.

Överallt i världen finns det bättre,bra,sämre och dåliga tjejer.

Det är ingen skillnad i grunden på någon, sentror jag att samhället, uppfostran, livets hårda skola göra så att vi alla blir vad vi blir.

Samma uppfattning

:wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har hatt samma känsla som trådskaparen en tid o skrev ett inlägg om det i en annan tråd.

Människor är lika oavsett var dom kommer ifrån, det eller det andra landet eller den eller den

världsdelen spelar ingen roll gott o dårligt finns överallt. Det som skiljer är uppfostran o kultur

och under vilka förutsättningar man lever och är uppväxt under, det får man lära sej innan man fordömer någon.

Tex i Sverige får ALLA pension i en eller annan form det får inte alla i det landet det här forumet knyter an till

Men vad vet jag :bag:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Vax.

Omöjligt att sätta ett enda kryss eller så får man kryssa i alla. via äro alla unika individer.

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte riktigt hur jag ska säga men jag känner och har även dejtat en del tjejer från hela norden och i europa,men efter mina erfarenheter sen innan skulle jag i dagsläget inte kunna tänka mig nåt annat än en thaitjej som flickvän. Har väldigt många thaivänner både i sverige och i LOS och jag trivs på nåt sätt bättre i deras sällskap.Det är inte stelt och tråkigt nångång i deras sällskap och dom har inte det tänkandet som många farangtjejer har "jag ,jag,jag och bara jag. Inte den egoistiska sidan menar jag då. Det tycker inte jag att thaitjejer är utan nästan tvärt om,väldigt omtänksamma.

Jag kan med andra ord säga att jag är såld på Thaitjejer och Thailand. (menar inte nu att jag springer runt som en butterfly när jag är där) jag har min älskling där ner och som väntar på mig,bara 3 veckor kvar :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Vax.

Omöjligt att sätta ett enda kryss eller så får man kryssa i alla. via äro alla unika individer.

/Enis

Så jäkla svårt var det väl ändå inte att finna någon kryssningsbar ruta.

Thaitjejjer är pålitliga håller du kanske inte med om?

Skulle inte du Enis kunna sätta upp några bättre exempel på svarsalternativ så kan vi hårddra dem sen.

Negativ attityd var väl själva grundpjäsen i frågan :whistle:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Röstar inte för att alternativen är för extrema... Var är det varma, ömsinta, glada alternativet ? Trodde jag inte på det så skulle jag nog inte hoppas på att hitta min livskamrat där. Visst har man träffat några extrema tjejer i Thailand, men dom finns överallt. Man får ta det negativa med det posetiva och sättta + emot - så länge + vinner så är det bara att le och vara lycklig över att man träffat just hon :intello:

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaitjejjer är pålitliga håller du kanske inte med om?

På vilket sätt skulle thaitjejer inte vara pålitliga?

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru, från Thailand, är det bästa som hänt mig. Sedan kan jag naturligtvis inte uttala mig om alla andra thaitjejer, det finns säkert många sorter precis som tjejer här hemma. Skall jag dock generalisera så tycker jag att thaitjejer gör livet gladare, ofta har de en uppfriskande inställning till livet. Vi som uppfostrats under det Lutheranska "oket" mår bra av detta möte.

/Sarne

Håller med dej :great:

har slut på +

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Mitt bedömningsunderlag är tre (3) thaitjejer.

De två första var golddiggers av värsta sorten, den tredja gifte jag mej med och har egentligen inte ångrat upplevelsen och erfarenheten med någon av tjejerna,

Med detta tunna underlag diskvalicerar jag mej själv att ha en generell uppfattning om thaitjejer och kan därför ej rösta.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

På vilket sätt skulle thaitjejer inte vara pålitliga?

Det var ju just det jag frågade :suicide:

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar inte riktigt vad du är ute efter Vaxet...

Men jag röstade på att "alla tjejer är lycksökerskor", hade alternativet "alla människor är lyckosökare" funnits hade jag röstat på det istället, vem faan VILL vara olycklig?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med dej :great:

har slut på +

Behöver inga +.

Huvudsaken att du håller med mig.wink.gif

/Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

gubben här som kände att jag måste skriva.

Jag kryssade för att Thaibrudar är lycksökerskor. Anledninge är att jag till 95 % varit i Pattaya/Jomtien-området och för det mesta kommit i kontakt med kvinnor av ett yrke som inte är så populärt i Sverige. Jag har nog utnyttjat deras yrkeskunskap över nästan hela världen med början 1965 på Puben Hatchet In i Bristol på Denmark Street i Västra England fram till Damerna i Thailand. Att jag kryssade för lycksökerskor beror på att deras yrkesval går ut på att hitta en Faranggubbe som kan ta dem ifrån barer och andra ställen där de arbetar. Oftast är det karlar i min ålder, 60+, som erbjuder dessa damer en chans att få bygga upp en framtid i Farangvärlden.

Om jag ska ta och jämföra de Thailändska flickorna med andra länders flickor i detta yrke så vinner Thailädskorna en Jordskredsseger. Jag har aldrig råkat ut för en otrevlig thailändska. De är så måna om en att jag nästan undrar om det är paradiset jag hamnat i. Jo, för mig är det paradiset men inte för de som arbetar i detta "yrke" om de inte hittar denna Farang som vill ta henne med till sitt hemland och även om han är en skitstövel så tror jag nog att hon tycker att hon har dragir högsta vinsten i lotteriet.

:censored: gubben :censored:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

gubben här som kände att jag måste skriva.

Jag kryssade för att Thaibrudar är lycksökerskor. Anledninge är att jag till 95 % varit i Pattaya/Jomtien-området och för det mesta kommit i kontakt med kvinnor av ett yrke som inte är så populärt i Sverige. Jag har nog utnyttjat deras yrkeskunskap över nästan hela världen med början 1965 på Puben Hatchet In i Bristol på Denmark Street i Västra England fram till Damerna i Thailand. Att jag kryssade för lycksökerskor beror på att deras yrkesval går ut på att hitta en Faranggubbe som kan ta dem ifrån barer och andra ställen där de arbetar. Oftast är det karlar i min ålder, 60+, som erbjuder dessa damer en chans att få bygga upp en framtid i Farangvärlden.

Om jag ska ta och jämföra de Thailändska flickorna med andra länders flickor i detta yrke så vinner Thailädskorna en Jordskredsseger. Jag har aldrig råkat ut för en otrevlig thailändska. De är så måna om en att jag nästan undrar om det är paradiset jag hamnat i. Jo, för mig är det paradiset men inte för de som arbetar i detta "yrke" om de inte hittar denna Farang som vill ta henne med till sitt hemland och även om han är en skitstövel så tror jag nog att hon tycker att hon har dragir högsta vinsten i lotteriet.

:censored: gubben :censored:

Så då får Thailändska prostituerade MVG av en horbock med 45 års erfarenhet i ämnet...hoppas dom får en fet bonus.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Så då får Thailändska prostituerade MVG av en horbock med 45 års erfarenhet i ämnet...hoppas dom får en fet bonus.

:D

:rolleyes::rolleyes:

:):):)

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...