Jump to content
IGNORERAD

Åldersskillnad till sambon


ban samet

Recommended Posts

  • Svar 171
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    8

  • ban99arne

    7

  • Odin

    7

  • Singha711

    6

Mest aktiva i denna tråd

En ålderstråd igen?? :whoco5:

Det var väl en bara nån vecka sen eller så? Den där Nonki gjorde bort sig totalt och nesse fick en massa skit?

Link to comment
Dela på andra sajter

ARV- Vad tror du arvtagarna tycker!

U-C

Mja, hon tycker förmodligen att jag borde vara betydligt äldre.

Ungdumlige Arne

Link to comment
Dela på andra sajter

En ålderstråd igen?? :whoco5:

Det var väl en bara nån vecka sen eller så? Den där Nonki gjorde bort sig totalt och nesse fick en massa skit?

Vad är det för tråd? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja just ja, den kliande högernäven.. :rotfl: Fast lite rätt hade han ju faktiskt denna gång.. 17 år är det lagligt i Thailand? Har för mig det är 18 årsgräns där, men det kanske är fel. Vet inte och oroar mig inte heller för egen del då små flickebarn inte intresserar mig.

Ändrades av Knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Jag är 19,6 % äldre. :) /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

frugan kallar mig för gubbstrutt och hon e 24.

Sen vet jag inte exakt när jag blev gubbstrutt (kanske i samma veva som hon lärde sig ordet) å då borde det va för ca 3år sedan.

C;D

(lagom gubbstruttig)

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla. Jag har tittat igenom alla inlägg om åldersskillnaden. Så jag tror att jag ligger på topp. Träffade min fru 03 gifte oss 06 kom till Sverige samma år barnen kom 08 vi är som vicken familj som helst. Förlåt :whoco5: ålderssillnaden äääääär 30ååår. Mina egna barn var skeptiska från början men nu är allt som vanligt. (Är till åren men ingen ölmage ännu tränar på gymmet 4-5dagar i veckan ett måste) :fan1: Mvh Rocky

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är 19,6 % äldre. :) /mvh

Det sköna med att räkna procent är ju att skillnaden då sjunker ju åldre ni blir giggle.gif

För oss skiljer det 17 år, 57 och 40.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstig tråd men okey.

31 år. hon27 jag 58.

Livet är för kort för att slösas bort.

Så vi fortsätter väl så länge "jag" orkar.:giggle:

Å hon vill ;) .

Njut så länge ni kan!!!:great:

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan har varit uppe x antal ggr,..

Skiljer 7 år mellan oss, jag är den äldre och inga onda blickar, man ser ju otroligt ung ut:)

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ålder, är något som är viktigt för oss som är födda i Sverige.

JÄMLIGT, inte så men jäm likt, Den ena får inte vara äldre/yngre än den andra !!

Om man inte är filmstjärna, Då spelar det ingen roll. I Jämställighetens Sverige, så är det Ok om en Kvinna är ihop/gifter med en yngre man, Men tvärt om Barnarov... även om tjejen är 20.

Har Ni tänkt, Ni män Vad Ni har ställt till med, Det är Ni som har skapat problemet, JANTELAGEN.

Kram från Anders PS Anders är 14 år äldre än min fru.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...