Jump to content
IGNORERAD

Åldersskillnad till sambon


ban samet

Recommended Posts

Jag e 50 å hon som jag lever med e 28. Funkar otroligt nog jävligt bra. Men jag hajjar mkt. väl att vi sticker Svensson i ogonen, men de e deras ropplem.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 171
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    8

  • ban99arne

    7

  • Odin

    7

  • Clash

    6

Mest aktiva i denna tråd

Jag tror hon är 28 och jag är 53 så det skiljer bara fem år !

Till

att

det

bara

skulle

vara

20

år

emellan

En sak är i alla fall säker, det är inte så att hon vill komma till Sverige för att hon träffade mig.

Snarare så att hon träffade mig för att hon vill komma till Sverige.

Låter inte så bra men det är den krassa verkligheten ;9)

Dröm sött !

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror hon är 28 och jag är 53 så det skiljer bara fem år !

Till

att

det

bara

skulle

vara

20

år

emellan

En sak är i alla fall säker, det är inte så att hon vill komma till Sverige för att hon träffade mig.

Snarare så att hon träffade mig för att hon vill komma till Sverige.

Låter inte så bra men det är den krassa verkligheten ;9)

Dröm sött !

Ok.det låter inte så jättebra.Men om du vet att så är fallet så är det ju kanske inte försent att göra något åt det?För du skriver ju att hon vill komma till Sverige? :huh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag 57 frugan 32 och vi har hållit ihop i 8 underbara år den 6: december :wub::wub:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

har hört en hel del folk som tycker att det är väldigt fel att hon är 27 å jag 41 men troligen mest föra tt hon är thailänska för det äa nästan samma sak mellan dom fast då är dom helsvenskar så vet inte om det är direkt ålderskillnaden eller bara ett uttryck för att hon är thailändska

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

har hört en hel del folk som tycker att det är väldigt fel att hon är 27 å jag 41 men troligen mest föra tt hon är thailänska för det äa nästan samma sak mellan dom fast då är dom helsvenskar så vet inte om det är direkt ålderskillnaden eller bara ett uttryck för att hon är thailändska

Mantra det där kan ju bara du själv avgöra om det är/känns rätt eller fel? Sålänge du själv känner att det är bra så bry dig inte :)

Link to comment
Dela på andra sajter

jag 46 och gumman 38

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

jag 46 och gumman 38

Mia noi 18+ ;-)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej,

för min del är det 28 år!!!

Jag gruvar mej för det ofta ofta, om det är dömt att skjutas i sank. Själv är jag 61 år. Vet fortfarande inte hur det ska gå även om vi nu varit par i 9 månader och planerar att gifta oss i april nästa år. Mina närmaste (dotter samt nära vänner) är synnerligen uppretade för att inte säga arga på mej. Kvinnan själv tycker det är helt OK, liksom hennes mor och alla andra i hennes släkt som jag träffat. Kvinnan själv till och med tycker det är fantastiskt med en äldre man.hur man nu ska tolka det.

Hälsar cpo

Oroa dig inte, det är bara en massa loosers som skroderar om omöjligheten vid större åldersskillnad än deras egna fantasilösa liv.

Jag har inga dåliga erfarenheter alls, är man vid något så när sunda vätskor och inser att det finns ett liv efter ditt att ta vara på och har en plan för det så kör på. Lev ditt liv trots påtryckningar, du får inga fler chanser, trivs ni ihop så är det eran sak, inga andras.

Du ska också ha i åtanke att åldersskillnad i Thailand inte ses som något konstigt, undantag kan naturligtvis finnas, men erat förhållande kommer inte att väcka den mista uppståndelse här, låt vara att det kan finnas de i Sverige som har åsikter, låt dom ha det men det är inte deras sak att lägga sig i erat liv, gör klart det en gång för alla så kommer vänner och släkt att respektera er.

Lycka till, ta chansen och lev.

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...