Jump to content
IGNORERAD

Hat Chom Mani eller Jominee Beach I Nong Khai.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Hej

Bifogar en video från stranden i Nong Khai.

Som är ett måste varje gång jag är i stan, är också ett av Thaifiskarens favoritställe har jag hört.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Isaan Lover :)

Alltid mycket folk vid bron över till Laos, har tyvärr aldrig gått ner till strandenkanten men blir ett måste vid nästa besök, kanske du och thaifiskaren finns där då :)

Mvh Akha/Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej Lovelos

Kul bild, det ser nästan precis likadant ut, det är bara stråtaken som är utbytta mot plastnät numera.

och vem vet det kanske blir mer falanger där till vintern än vanligt.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 5 månader senare...
Guest Isan Lover

Hej

Är det någon som är på plats i Nong Khai nu och kan meddela om stranden har öppnat.

När vi var där under nov-jan månad låg stranden under vatten, detta p.g.a ovanligt mycket regn uppströms,

och enligt en del kombinerat med växthuseffektens påverkan på avsmältning av snö och is i himalaya.

Detta var första vintern som jag har varit med om att badplatsen har varit stängd.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
Guest Isan Lover

Hej Chryzaliz

Tack för dom fina bilderna, ja det blir inte så mycket kvar av floden ibland, men senare stiger den med ibland upptill 12 meter.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Chryzaliz

Tack för dom fina bilderna, ja det blir inte så mycket kvar av floden ibland, men senare stiger den med ibland upptill 12 meter.

Mvh Isan Lover

Jo, jag har förstått de. De har berättat för mig hur det var förra året, det var nå't slags rekord på högt vatten då om jag förstod det hela rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...