Jump to content
IGNORERAD

Gotland inn


Scandinaviancorner

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Tack igen SC för di gammla godingarna :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Scandinaviancorner

    45

  • Avregistrerad clion

    8

  • boanderz

    5

  • Bibben

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Scandinaviancorner

det finns ingen bild som äldre än 1979 och vad gäller flaggorna så gjorde Thailändarn dom lite fel , men folk reagerar och det är ju bra

Link to comment
Dela på andra sajter

det finns ingen bild som äldre än 1979 och vad gäller flaggorna så gjorde Thailändarn dom lite fel , men folk reagerar och det är ju bra

Du slog väl in pannbenet på han efter det misstaget?

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Gotland Inn fanns sist (1981) jag var på Phuket och Patong Beach... Kan det vara samma ställe? Dom bodde under "Bardisken" mr gotland och hans fru... Då fanns ingen el knappast några Hotell - själv bodde jag och ganska många Svenkar hos en Dansk och hans Thai fru - typ "Byggbarack" Samtidigt fanns det en annan svenk som hade köpt en "Fiskbåt" hade massa utflykter till olika beacher samt dykresor. Karon, Kata beach var "riktiga" hippibeacher där folk "brajade" ordentlig levde på kaffe och jordnötter... Jag kommer besöka Phuket och Patong under december - Det blir väl en riktig annorlunda upplevelse i Sveriges "nya" Charter paradis..

Anders/Jönköping

Bonjur Boanderz

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Gotland och tandlös bodde under bardisken och mitt emot låg Skandia bungalow som var danskägt av en herre som hette Thorwald och hans kärring Nipa

och det var en Gävle kille som hade en gammal fiskebåt han körde turer med

Och kommer du ner nu efter så många år kommer du att få en shock och kommer aldrig i livet kunna hitta den platsen där Gotland inn låg

Har du några bilder???

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att jag har några dia bilder från Patong beach och Gotland Inn. Finns några av dessa personer kvar på Phuket?

Anders

Bonjur Boanderz

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Kan du göra om dom till bilder tror du , skulle vara mycket roligt att titta på

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan man ha ett ställe som heter Scandinavian Corner

och sen ha texten kukhh-hak på skylten?

Det strömmar inte precis kunder till den där syltan,

kan det beropå skylten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Khuk Khak stavas det och ligger precis norr om Khao Lak och nog är det folk där allt när det är öppet

och det beror inte på vad stället ligger utanför det är extremt bra att bo där

Ändrades av Scandinaviancorner
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag tror att jag har några dia bilder från Patong beach och Gotland Inn. Finns några av dessa personer kvar på Phuket?

Anders

Underbart me en som har foton från den gammla goa tiden :great: Fasiken va glad ja blir

Scandini min svåger hade det första stället i Ao Nang för 19 år sen en restaurang Lottas bar där saspersonalen vallfärdade ja det finns mycket å skriva om det

Men det han har lärt mig de e värt :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Jag hade flera hundratals gamla Thailands foton , men sen kracha datorn och hela skiten försvann

Sorgligt , men ännu har jag pappers foton någonstans i sverige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Khuk Khak stavas det och ligger precis norr om Khao Lak och nog är det folk där allt när det är öppet

och det beror inte på vad stället ligger utanför det är extremt bra att bo där

Ja beundrar dig SC fför ja va själv där 1979 å fy fasiken vicka minnen ja har där ifrån :friends:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Khuk Khak stavas det och ligger precis norr om Khao Lak och nog är det folk där allt när det är öppet

och det beror inte på vad stället ligger utanför det är extremt bra att bo där

Jag vet exakt vart det ligger.

Det var mer stavningen jag tänkte på.

Men är du nöjd så är väl det bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...