Jump to content
IGNORERAD

Bygga ett budget hus ?


whocares

Recommended Posts

Själv fattar jag inte att man vill ha större hus i Thailand.Däremot en stor altan är viktigt,Man ska ju inte sitta inne.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Changnoi

    15

  • Maitan

    10

  • whocares

    4

  • stefan5300

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag har innerkort med men det kanske är bäst att inte visa dom.Det brukar ju vara 35 st från eliten på forumet 30 utav dom verkar vara världsmästare så det kan vara känsligt.Ett slutet forum, snackas knappt om thai längre. :whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej !

Eftersom jag sitter i svedala så har damen kollat runt lite

och blivit erbjuden ett pris, men det var inte ens i närheten

av seriöst :suicide:

Därav frågan men tack iallafall för dom "seriösa" svar som kommit

än så länge :drinks:

Vad är ett seriöst pris ?

Jag förstår att thaiarna lever i fablernas värld.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle tänka mig en 50000 bht + 20% beroende på vad du skall använda för material i stomme dörrar o fönster

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanon härligt hus Changnoi, men alltanen skulle vara större. :great: Maitan.

[/quo

Håller med, ska jag bygga hus så blir det denna size plus mycket större altan. :great:

tycker inte man ska sitta inne i Thailand.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Fint hus, hmm rosa verkar vara populärt.

Huset jag visade är byggt av tjejens farsa och grannar, så jag tänkte dom kanske kunde bygga ett till. :whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här blev det när vi byggde om svärmors hus, men tyvär ingen stor altan. :whistle: Maitan.

Håller med dig man skall sitta ute. Blir något i den stilen när man själv skall bygga något.

Oj Maitan vad kostade det mycket snygga snidade staketet :ironi: Ändrades av Pingislover
Link to comment
Dela på andra sajter

Fint hus, hmm rosa verkar vara populärt.

Huset jag visade är byggt av tjejens farsa och grannar, så jag tänkte dom kanske kunde bygga ett till. :whistle:

Tack, ja rosa är poppis. Då kommer det inte att bli dyrt om släkt å grannar hjälps åt. :great: Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä men dom kanske vill ha jobb :whistle:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahahahahah 1,500bht/metern men det är stil på det, eller :great: Maitan.

555 Bra det ska jag ha i minnet om jag bygger nått, men jag ska genast medela mina vänner som har hus att det finns en bra byggare/arkitekt i Jomtien :rotfl:
Link to comment
Dela på andra sajter

Du skulle se Pingis när svärmor hänger en kedja med ett stort lås på. :D Maitan. :drinks:

Maitan då vet du juh var frugan fått sitt betende med kedja & lås

Link to comment
Dela på andra sajter

Ställer en fråga och sen drar, humor.Clownen Manne är ju fan roligare.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok Staffan Westerberg e något kuligare

Hälsningar Storpotätarn

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...