Jump to content
IGNORERAD

2 dec i Udon,längtar!


Moipenyang

Recommended Posts

Snart e huset beboeligt,ska bli kul att komma ner igen. Grisfest den 10dec med vänner o byggare blir d med en massa chang o sang som :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart e huset beboeligt,ska bli kul att komma ner igen. Grisfest den 10dec med vänner o byggare blir d med en massa chang o sang som :drinks:

Du är välkommen till Annandagsträffen 26/12 på NB Hotel 12.00.

http://www.maipenrai...n-i-udon-thani/

/Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ligger Ban Yuak i Udon? Jag o min fru bor på Thepburi Road (bakom AEK sjukhus) mellan 19 nov och 17 dec.

Kanske det blir chang?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer bilder sen Mait :great: Ban Yuak,Nam Poo d ligger 10mil väster on Udon men d e ju bara ett stenkast ifrån så jag lär bli en del i Udon också..;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter trevligt får du lägga ut några bilder på huset senare. :great: Maitan.

Bilder kommer sen Maitan..:great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer med Mait! Lite bilder vore kul att se från ännu en Udonit som slagit ner sina bopålar! :great:

Som Sarne skrev: Anslut dig till annandagsträffen, det tycks bli en ordentlig skara gubbar i år!

Mvh/

www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle va trevligt att vara med men är i Pattaya nyårs veckan o firar med vänner och familj. Kommer upp igen när de har åkt hem till iskalla Sverige..:rotfl:

Håller redan på o fryser häcken av mig,´borde ha bokat tidigare resa..:sFduh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer bilder sen Mait :great: Ban Yuak,Nam Poo d ligger 10mil väster on Udon men d e ju bara ett stenkast ifrån så jag lär bli en del i Udon också..;)

Själv tycker jag nästan 10 km är för långt ifrån Udon, lätt att man rastlös när man tröttnat på bylivet,

och jobbigt att ta sig hem när man varit ute och röjt.

-Men lycka till i Isaan!

U-C

-

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv tycker jag nästan 10 km är för långt ifrån Udon, lätt att man rastlös när man tröttnat på bylivet,

och jobbigt att ta sig hem när man varit ute och röjt.

-Men lycka till i Isaan!

U-C

-

Tackar! Jo visst kan det bli så men gillar o blanda lite,kan bli mkt av stadslivet också ibland så d blir nog bra..

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...