Jump to content
IGNORERAD

Hyllningstråd för Moustapha El Kabir i Mjällby AIF

broder tuk tuk

Recommended Posts

Startar härmed en hyllningstråd tillägnad den store MFF dödaren Moustapha El Kabir i mjällby AIF.

Jag vet att han kommer att sänka MFF senare denna dag så jag startar tråden i förväg.

Denna tråd kommer sedan att ständigt vara ett minnesmärke över denne fantastiske fotbollsspelare.

Alla vi Helsingborgare kan i denna tråd ge vår hyllning åt denne Malmökiller.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Frågan är hur mycket den gode Moustapha är villig att satsa i dagens fight med tanke på vad som verkar stå för dörren på

utländska fotbollsplaner framöver. Vore kanske synd att äventyra kariären pga en match som inte betyder ngnting för Mjällby

i alla fall.

”Vi vill vara bandet som, om vi flyttade in i huset bredvid ditt, skulle döda din gräsmatta” - Lemmy Kilmister      Doktorn, med finsk brytning: "Var det en inhemsk tjej eller var hon bara hemsk?"

Dela på andra sajter

En tråd till om invandrarproblem?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Startar härmed en hyllningstråd tillägnad den store MFF dödaren Moustapha El Kabir i mjällby AIF.

Jag vet att han kommer att sänka MFF senare denna dag så jag startar tråden i förväg.

Denna tråd kommer sedan att ständigt vara ettminnesmärke över denne fantastiske fotbollsspelare.

BTT

Hör du sången Herr Broder?

Dela på andra sajter

Denna tråd kommer sedan att ständigt vara ett minnesmärke över denne fantastiske fotbollsspelare.

BTT

Eller så kan tråden vara ett ständigt minnesmärke över hur brodern alltid lyckas med att få fel.. :giggle:

Dela på andra sajter

Nedplockad, harmlös och utbytt!!!

BTT?

I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Dela på andra sajter

BTT

jajaja snacka stort kan man ju göra om man e Helsingborgare , man det e ju bara ord o lite verkastad, vem vann ?? JUUUUUUUUUUUUUUUUUU MFF
Dela på andra sajter

Kabir blev ju skadad och kunde inte göra sig själv rättvisa.

Hade han varit skadefri och i form är jag övertygad om att han stänkt in ett par mål bakom MFFs darriga försvar.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Hade han varit skadefri och i form är jag övertygad om att han stänkt in ett par mål bakom MFFs darriga försvar.

BTT

jajaaa drömma kan man alltid göra. bättre att se sanningen i vitögat å acceptera att MFF är bäst :whistle:
Dela på andra sajter

BTT

Matchen var ju redan avgjord när killen fick lämna planen med svansen mellan benen!

Btt om inte om hade varit så kanske! men nu lever vi i verkligheten o Malmö står som värdiga mästare!

Dela på andra sajter

Matchen var ju redan avgjord när killen fick lämna planen med svansen mellan benen!

Btt om inte om hade varit så kanske! men nu lever vi i verkligheten o Malmö står som värdiga mästare!

En gåta för mig hur man kan tala om "värdighet" och "mästare" i disciplinen "trilla boll för vuxna"

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

En gåta för mig hur man kan tala om "värdighet" och "mästare" i disciplinen "trilla boll för vuxna"

Nej det är väl rätt i och för sig, fotboll är ju en liten sport och är ju inte speciellt utbredd i världen!

Dela på andra sajter

Enligt rykten kommer nästa utgåva av Svenska Akademiens ordlista definiera ordet "surkart" som gammal dansk...

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Enligt rykten kommer nästa utgåva av Svenska Akademiens ordlista definiera ordet "surkart" som gammal dansk...

Herr Chang har talat.

Kanske på sin plats att låsa denna tråd nu?

Bara en tanke.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
  • Skapa ny...