Jump to content
IGNORERAD

skype


in-ka

Recommended Posts

är det ngn mer som fått mail från skype att abonemanget snart upphör om jag inte fyller på mera pengar trotts att jag nyss betalat och nästa inbetalning ska ske 13 oktober 2011, jag förstår ingen ting,

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du betalat med kreditkort, kommer kreditkortet gå ut snart? Skype tar enl. uppgift hänsyn till detta och vill att man har ett giltigt kreditkort i registret.

Om så inte är fallet så rekommenderar jag att du ignorerar meddelandet, då det kan röra sig om gammalt hederligt kortbedrägeri.

Puss och kram,

Durian

Link to comment
Dela på andra sajter

jag betalar alltid med swedbanks tillfälliga e-kort som skapas för endast ett köp, nu laddade jag kontot med en hundring, får se hur det går, jag får väll prova att ringa upp hundringen när vi åker till Thailand, abonnemanget använder min tirak och hennes barn,

Link to comment
Dela på andra sajter

jag bytte till skypes "världsabonemang" från idi*terna på voipdiscount och det är som en dröm över tre 7,2mbps 3g med skype.

voipdiscount blev skumma fördröjningar och skit med, omöjligt att prata.

Link to comment
Dela på andra sajter

är det ngn mer som fått mail från skype att abonemanget snart upphör om jag inte fyller på mera pengar trotts att jag nyss betalat och nästa inbetalning ska ske 13 oktober 2011, jag förstår ingen ting,

Jag fick samma mail och mitt abonnemang går ut i april, det visade sej som en annan svarade att mitt kort gick ut i november, grejen är att

kortet förnyas så jag skrev in uppgifterna igen men dom ville inte acceptera fast kortet var förnyat. Då provade jag med ett annat kort, samma visa

köpet avbrutet. Jag har ett abonnemang som inte finns längre, det gick till fasta/mobila telefoner till Thailand och kostade bara drygt 400 sek i året, nu

måste jag teckna ett till hela världen för nära 3x priset. :diablo:

Dom är inte dumma dom små liven , men det ä bara att gilla läget.. :crazy:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

frugan fick samma ,då hennes kort va tomt fick jag andvända mitt å vipps så fick hon nya tre månader till fasta och mobil till Thailand för 29 kr månaden norska kronor.

Hoggarn som gillar maten på kalimera på linnegatan i gbg

Link to comment
Dela på andra sajter

frugan fick samma ,då hennes kort va tomt fick jag andvända mitt å vipps så fick hon nya tre månader till fasta och mobil till Thailand för 29 kr månaden norska kronor.

Mitt var inte tomt det var bara dags för nytt.

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Har någon provat att ringa på skype via mobilt internet. Funkar det? Tuggar det i sig många Mb?

/ Göran

Det funkar klockrent, iaf om man har bra 3g-täckning. Hur många Mb det tuggar törs jag dock inte svara på..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, gubben som stör i ett annat SKYPE-ärende.

Skulle någon kunna lägga ut en jätteenkel manual hur jag som nörd kommer igång med SKYPE som finns i min dator från början, eller, hänvisa till en tråd om detta om den finns på MPR.

:giggle: gubben :whoco5:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Har någon provat att ringa på skype via mobilt internet. Funkar det? Tuggar det i sig många Mb?

/ Göran

Visst funkar det men naturligtvis utan webcamera. Beror förståss på den mobila hastigheten men om man inte pratar i mun på varandra fungerar det redan på ganska låga hastigheter. Jag tycker mig att ha lagt märke till att bandbredden minskar varje gång man försöker att prata samtidigt. Och så skall det ju också vara för då behöver man trafik i bägge riktningar med en begränsning av "körfältet" som följd. Är det väldigt illa får man hålla sig till tidigare konventioner i radiokommunikation med "Kom" och "Klart slut" etc.

M.v.h.

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Knasen,

jag gick igenom "din" manual och jag får ta det när jag är ledig. Det jag saknar är priser vad det kostar att ringa och om det kostar något för den jag ringer till. Har du en sådan prislista eller länk?

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja gubben!

Jag har ett abonnemang hos Skype där jag betalar ca 44 kr i månaden och kan då ringa nästan obegränsat till thaimobil nr. Tror att det abonnemanget ej längre går att teckna. Så då får du nog testa detta abonnemang istället som kostar ca 115 kr per månad. http://buy.skype.com/paymonthly/#UnlimitedWorld Men då kan du ringa till många fler länder.

Och nej det kostar inget för mottagaren. Har hon också Skype på en dator så behövs inget abonnemang då det är gratis att ringa datorer emellan.

Lycka till!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Knasen,

jag gick igenom "din" manual och jag får ta det när jag är ledig. Det jag saknar är priser vad det kostar att ringa och om det kostar något för den jag ringer till. Har du en sådan prislista eller länk?

gubben

Gubben, det beror på hur du vill betala mm. Men läs hos Skype (http://www.skype.com/intl/sv/prices/) så har du hela prisbilden där.

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

är det ngn mer som fått mail från skype att abonemanget snart upphör om jag inte fyller på mera pengar trotts att jag nyss betalat och nästa inbetalning ska ske 13 oktober 2011, jag förstår ingen ting,

hej tror jag läst något om det å det är nån scam som nån försöker sig på fick du med nån annan link eller inbetalningsnumer du ska betala till?

för en polare till mig fick ett email å ett helt annat numer att betala in pengarna till.

Mantra

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...