Jump to content
IGNORERAD

Sända grisfesten live?


Guest Forden34

Recommended Posts

Guest Forden34

Tänkte höra med er som ska vara med och ni som inte ska vara med på grisfesten på Maitans 6/11 ang livesändning via cam om det kan vara av intresse.

Om ni inte vill skriva här ang icke medverkan kan ni skicka PM

Mvh forden

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle tycka att det vore roligt om ni körde live.

Då kan jag sitta i huset i Chaiyaphum och dricka Chang och se hur roligt ni har det.

Surfaren

Solen är full och jag skiner

Link to comment
Dela på andra sajter

En livesändning som visar ett dött och ett dussin levande svin låter som en riktig höjdare :ironi:

Men det är klart. Det finns kanske lite kvinnlig fägring som man kan rikta kameran emot.

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte höra med er som ska vara med och ni som inte ska vara med på grisfesten på Maitans 6/11 ang livesändning via cam om det kan vara av intresse.

Om ni inte vill skriva här ang icke medverkan kan ni skicka PM

Mvh forden

Usch, vara med på "TV" är inget för mig, speciellt inte om jag är berusad.

Men om det finns en kamerafri zon där såna som jag kan hålla till så är det väl OK.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

En livesändning som visar ett dött och ett dussin levande svin låter som en riktig höjdare :ironi:

Men det är klart. Det finns kanske lite kvinnlig fägring som man kan rikta kameran emot.

Poffa

Men du ser dom ju live där,eller??

Link to comment
Dela på andra sajter

Men du ser dom ju live där,eller??

Ja jag ser dom live. Och jag lovar att ingen ska behöva beskåda min väl tilltagna kroppshydda via ev sändning.

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter jättebra tycker jag!

Gärna med en telefonsluss också så man kan ringa in och rösta ur dem som inte gör bort sig tillräckligt mycket, i kombination med insamling till välgörande ändamål förstås!

:-)

// Från en som är så avundsjuk på er som kan deltaga..

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...