Jump to content
IGNORERAD

Vem kan man lita på ?

nana
 Dela

Recommended Posts

Träffade en thaidam i Pattaya för ca 1,5 år sedan,Och som var hos mig i 3 månader nu under sommaren och som ville komma hit igen! Så nu för ca 1 vecka sedan så var hon på intervju och efter den så skulle hon ner till Pattaya för att träffa sina gamla kompisar mm som hon sa! Men nu i Måndags så ringde hon och sa att hon inte kunde svara i telefonen mellan Onsdag och till imorgon Söndag för att hon skulle vara med barnen! Och telefonen skulle hon lämna hemma.Men så vitt jag vet så har thaitjejerna med sig sin telefon överallt. Så nu undra man ju om hon inte är med någon annan eller vad tror ni om det ?Så ska man satsa på ny resa själv eller ska man satsa på att få hit bruden ? ha de gott

Dela på andra sajter

Skippa damen -detta är inte normalt.

Om hon vill vara med barnen-ok

men att inte svara i mobilen - jaja vakna nu...

Du ville ha svar om vad gemene man tror å tycker

sorry att detta låter krasst nu

DOCK ur min synvinkel/även tillfrågat frugan om detta

samma svar där.ledsen om jag är lite anti nu

Dela på andra sajter

ja jag får nog hålla med berlitz låter skummt

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Träffade en thaidam i Pattaya för ca 1,5 år sedan,Och som var hos mig i 3 månader nu under sommaren och som ville komma hit igen! Så nu för ca 1 vecka sedan så var hon på intervju och efter den så skulle hon ner till Pattaya för att träffa sina gamla kompisar mm som hon sa! Men nu i Måndags så ringde hon och sa att hon inte kunde svara i telefonen mellan Onsdag och till imorgon Söndag för att hon skulle vara med barnen! Och telefonen skulle hon lämna hemma.Men så vitt jag vet så har thaitjejerna med sig sin telefon överallt. Så nu undra man ju om hon inte är med någon annan eller vad tror ni om det ?Så ska man satsa på ny resa själv eller ska man satsa på att få hit bruden ? ha de gott

up 2 u :crazy:

ps1. Vi som inte känner dig eller din kvinna kan ju omöjligt ge dig ett bra svar

ps2. Skulle min kvinna dra till Pattis och vägra att svara i telefon i 4dar så skulle jag be henne att dra åt helvete,men det är ju jag det..

...

ps3.Min kvinna är nog för gammal för att hitta på såna hyss tack o lov :D

ps4. Du vart nog inte klokare på mina svar men hoppas att du hade roligt medans du läste...

ps5. för svar se p1.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Dela på andra sajter

Ta en ny resa, varför kan hon inte svara i telefon när hon är med barnen ?

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Låter som en tam och fantasilös ursäkt. Men som Sigge säger är det ju inte vi som känner din dam. Med andra ord så är det du som vet bäst och jag antar att du egentligen redan vet hur det ligger till.

Mvh

Joints

Dela på andra sajter

Ta en ny resa, varför kan hon inte svara i telefon när hon är med barnen ?

mvh

Men det är ju självklart med hänsyn till barnen de kan ju bli väckta av telefonsignalen när du ringer.

Dela på andra sajter

Fast om man är ute efter en tjej som är ärlig och trogen kanske inte Pattaya är rätt ställe att leta på från början. :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Nana!

I-och-med att du frågar här så tror jag att du redan vet svaret.

Jag har mött betydligt bättre lögner i Pattaya. Bättre kan hon nog. Skippa och byt! (tror jag) /oldthaimer

Dela på andra sajter

Köp en ny, köpen ny, köp en ny!

Telefon?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Så, nu har jag pratat m Tirak, berättade att om din fundering.

Inte svara, inte ta med telefonen.

Tirak tittade på mig med oförstående ögon och sa: -varför..

-Inte vet jag, sa jag. Vad tror du?

-Hon har kö farang...

Dela på andra sajter

mitt ex pratade om "mamma sjukhus" "får inte ha telefon" eller "inget batteri" när inte hon svarade i telefonen på ett par dagar, hon försökte iaf :whistle:

Dela på andra sajter

Ja det är bara att dumpa henne,som en annan sa farang kö :)

PS har du skickat ner pengar till henne med ? DS

Ändrades av nissefisk1
Dela på andra sajter

Nu vet ju inte jag vad hon sagt tidigare och hur er relation har varit. Men helt ärligt och uppriktigt verkar det ju inte vara.

Vill man satsa på en som ljuger så uppenbart, ska man nog inte bli förvånad om man får problem framöver.

Vad skulle syftet vara med en ny resa?

Att köpa en ny skrev någon.

Att köpa en ny, av någon annan kvalitetsleverantör i Pattaya??????????

Nån skrev att Pattaya inte var stället.

Phuket, Koh Samui, Koh Chang, BKK,,,,,,,,, är det någon skillnad. Är man ute efter en thailändska tar man en risk om man letar på de ställen som förmedlar damer, oavsett vad orten heter.

Besök andra ställen, lev livet, lär dig mer om Thailand, till slut hittar du någon du faller för. För att hålla undan sexdriften gör som BTT.

Hur som helst avundas jag dig inte! (Jo, men bara om du åker ner till Thailand)

Hoppas det löser sig.

Dela på andra sajter

Måste instämma med tidigare talare, tycker du får ett entydigt svar här. Även om ni finner varandra ...igen. så kanske dessa frågetecken springer ikapp er så småningom i alla fall.

Dela på andra sajter

Min chef har nästan samma förhållningssätt till min telefon som många här har till hennes.

Om jag inte är nåbar minst 24 timmar i dygnet undrar han vad jag håller på med eller varför jag inte frågat om ledigt.

Skillnaden skulle möjligen kunna vara att här undras det inte :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Min chef har nästan samma förhållningssätt till min telefon som många här har till hennes.

Om jag inte är nåbar minst 24 timmar i dygnet undrar han vad jag håller på med eller varför jag inte frågat om ledigt.

Skillnaden skulle möjligen kunna vara att här undras det inte :-)

Var det inte du som skrev att du jobbade på Skattemyndigheten? Visste inte att de krävde där att man skulle vara anträffbar dygnet runt.

Dela på andra sajter

Tack för era svar mm!! Ja det blir så att jag kommer att lägga ner det här så får man ta och beställa en ny resa framöver istället ! Kanske det blir så att man springer på någon här från MPR där nere och det vore ju trevligt i så fall ! Ha de :great: bra med er

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...