Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

10 minutes ago, M33 said:

Nu är det fan nattsvart för DIF. Dags att de agerar innan de sitter i Allsvenskan och undrar vad som hände. Enklare att skicka ett fåtal i ledningen än hela laget….

Nu lyckades Brynäs vinna på straffar idag men vi lever mycket på er där nere nu. Det kommer inte hålla i slutändan, till slut så är det någon utav er som börja röra på sig. Screenshot_20211021-213933_Swehockey.thumb.jpg.f62b5e620fa8fbe7df56e2a90c6016db.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4146

  • B747

    2364

  • MickeN

    1964

  • Enis

    1902

10 timmar sedan, skrev M33:

Nu är det fan nattsvart för DIF. Dags att de agerar innan de sitter i Allsvenskan och undrar vad som hände. Enklare att skicka ett fåtal i ledningen än hela laget….

Ja, Barry och Jocke hänger löst. Urbota dålig inledning på matchen, fast halva laget är ju juniorer. Dessutom förstår jag inte varför så många blir skadade. Sparka fystränaren också. Sparka alla. Vet att ekonomin är dålig men slicka upp lite sponsorer och köp in ett par backar typ Erik Gustavsson som tränar med laget. Fy fan tur det är fredag dags för några rejäla bira på Zumen.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev 65Selander:

Nu lyckades Brynäs vinna på straffar idag men vi lever mycket på er där nere nu. Det kommer inte hålla i slutändan, till slut så är det någon utav er som börja röra på sig. Screenshot_20211021-213933_Swehockey.thumb.jpg.f62b5e620fa8fbe7df56e2a90c6016db.jpg

Men rapenäs ligger iaf före Djurgården som är pissdåliga i år. Blir dyrt att åka ner en division.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eichbaum Kurpfälzer* Helles.

 

*/The Kurpfalz region in modern Germany is where the Kurpfalz dialect is spoken. In a narrower sense, it is where the former Electoral Palatinate (the original Kurpfalz) was: the areas around Mannheim and Heidelberg.

 

20211022_115423.jpg

Ändrades av 65Selander
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev 65Selander:

Eichbaum Kurpfälzer* Helles.

 

*/The Kurpfalz region in modern Germany is where the Kurpfalz dialect is spoken. In a narrower sense, it is where the former Electoral Palatinate (the original Kurpfalz) was: the areas around Mannheim and Heidelberg.

 

20211022_115423.jpg

Sehr gut mein herr, Prosit

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade en ny Vietnamesisk öl idag. Köpte en Golden Ale och en IPA och Golden Ale var riktigt bra, kommer köpas igen.

 

Läste att skatten på importerat öl och vin kommer sänkas från 1:a januari; borde jag tjäna in några tusen Khaopad på 😉

 

 

1.jpg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Finöl ser jag som vanligt @M33.

Göttegris!

Efter att ha sprungit på stan hela eftermiddagen så är det jävligt skönt att komma hem till rummet och preppa en hink med riktig champagne!

Skål!

 

 

IMG20211022203907.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Fantomen:

Finöl ser jag som vanligt @M33.

Göttegris!

Efter att ha sprungit på stan hela eftermiddagen så är det jävligt skönt att komma hem till rummet och preppa en hink med riktig champagne!

Skål!

 

 

IMG20211022203907.jpg

Jag kör samma gamla flaska på varje bild och en sunkig fulöl i glaset…

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Var ute med några fd jobbarkompisar igår. Dags att återställa vätskebalansen med Bourbon och italiensk bira från Carlsberg Italy?

362444F7-4AE2-4BC7-B657-5755147A6595.thumb.jpeg.d6431c5eb470934b5bbae304b8898d62.jpeg

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-10-21 at 09:44, skrev 65Selander:

En kall på SAS-loungen.

20211021_094254.jpg

Ah folkölen i loungen på Terminal 4, härligt till varmkorven.

 

Var inte igår man såg den! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Att åka till Munchen för en Oktoberfest finns på min Bucket List, blir nog först efter att vi börjat bo halvårsvis i Sverige 2024.

 

Nåja, får öva med en Paulaner Oktoberfest Bier tillsvidare. Helt OK även om jag tycker Paulaner är bättre på Weissbier.

2.jpg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...