Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4158

  • B747

    2364

  • MickeN

    1980

  • Enis

    1902

navion hispania

En Effes i ramadans tecken hade lite fest på rummet med it killen från globtech och vårat team från oss.  Roomservice killen kom med frukt han tacka inte nej till 12 årig Glenlivet. Tja han var med på nån fest sist med han har en förmåga att det blir mat istället för öl på notan till tja fan vet vem varvet eller vem det är. Trevligt var det hur som helst och skönt då man kan lägga religionen åt sida och ägna sig kulturutbyte med  alkohol. I morgon väntar verkligheten. Tror det var ca 1000 arbetare här på varvet första gången jag var här. Nu snackar dom om 6000.

20210425_191022.jpg

20210424_090231_04.jpg

20210423_155730.jpg

20210424_124603.jpg

20210422_095113.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
2 timmar sedan, skrev 65Selander:

En enkel Norrlands vid Landstingshuset, har ju halvdag idag. 

20210430_135044.jpg

Chansen är ju att det blir en full dag! 😀

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Fredman:

🇮🇪  vs 🇨🇿 
4C929DFF-8BF4-4E50-9A57-F81DD1DFADCE.thumb.jpeg.b9c7c8c49eb0ff780e0b45690bfb6987.jpeg

9BAD5B5D-BFDE-40B5-9598-A62548B1C3D8.jpeg

Och ställningen är....

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev B747:

Och ställningen är....

Jag skulle säga att Tjeckien har en större volym men Irland är bättre i avsluten! Skål på dig gode flygaren! 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fredman:

Jag skulle säga att Tjeckien har en större volym men Irland är bättre i avsluten! Skål på dig gode flygaren! 

Skål min gode Fredman.👍

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
8 timmar sedan, skrev Enis:

T

DA9CE8D6-409A-4596-B309-FB21DF941D41.jpeg

Hur var den? Svårt att föreställa mig rökig gin om den var det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag kör jag ett Sydostasiatiskt tema på eftermiddagsölen som sedan följs av Koreansk kväll med BBQ och Soju.

 

Från vänster till höger har vi en thailändsk öl bryggd i Kambodja, en thailändsk öl bryggd i Vietnam, en laotisk öl samt en filippinsk öl bryggd i Thailand. De första två tog jag med mig från Bkk men de andra två är inköpta på sjuelvan i byn och det är lite imponerande. Alla ölen kostar under 100 Baht burken/flaskan så finns inte längre några rimliga skäl att dricka sunkiga thailändska gammelöl.

 

Nu ska jag bara dricka upp kaffet och ta det svåra beslutet om vilken som ska gå ut först. 

 

2.jpg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Atom:

Idag kör jag ett Sydostasiatiskt tema på eftermiddagsölen som sedan följs av Koreansk kväll med BBQ och Soju.

 

Från vänster till höger har vi en thailändsk öl bryggd i Kambodja, en thailändsk öl bryggd i Vietnam, en laotisk öl samt en filippinsk öl bryggd i Thailand. De första två tog jag med mig från Bkk men de andra två är inköpta på sjuelvan i byn och det är lite imponerande. Alla ölen kostar under 100 Baht burken/flaskan så finns inte längre några rimliga skäl att dricka sunkiga thailändska gammelöl.

 

Nu ska jag bara dricka upp kaffet och ta det svåra beslutet om vilken som ska gå ut först. 

 

2.jpg

En fundering, varför är det skattetag på beerlao om den är bryggd i Thailand?

Hoppas du rangordnar drickat sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...