Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4159

  • B747

    2364

  • MickeN

    1981

  • Enis

    1903

On 2020-10-24 at 19:06, skrev M33:

En bra gin, en bra tonic, en bra isbit och några pensionärsplockade hallon.

@Nicholastyvärr varken dill eller citronkärnor hemma.

 

2381B760-665B-4B5E-967C-A142166B941E.thumb.jpeg.2a622f94311247d36745cce0d932f808.jpeg

Så, du har börjat plocka hallon på fritiden?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-10-25 at 07:21, skrev Soengsang:

Undrar hur @Enis  mår idag?https://www.gd.se/logga-in/fyllerist-foll-ned-i-skorsten-och-fastnade-fiskades-upp-av-raddningstjansten

 

”Berusad man fast i skorsten – larmade inifrån 

En man i 54-årsåldern kontaktade själv SOS efter att han fastnat ungefär tio-femton meter ned i en skorsten i ett flerfamiljshus i centrala Gävle. Räddningstjänsten lyckades spåra mannens mobiltelefon och kunde strax innan klockan 05 fiska upp mannen genom att skicka ned ett sele.

Mannen, som var berusad, har undersökts av ambulans på plats men uppges vara vid god vigör. Han lämnades över till sin flickvän “för vidare hantering” enligt polisens formulering.

Varför mannen begett sig in i en skorsten är ännu oklart, men polisen misstänker att tilltaget kan kopplas samman med fylleri.”

Det var nog i princip på Enis gata men ett antal kvarter österut.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2020-10-25 at 07:21, skrev Soengsang:

Undrar hur @Enis  mår idag?https://www.gd.se/logga-in/fyllerist-foll-ned-i-skorsten-och-fastnade-fiskades-upp-av-raddningstjansten

 

”Berusad man fast i skorsten – larmade inifrån 

En man i 54-årsåldern kontaktade själv SOS efter att han fastnat ungefär tio-femton meter ned i en skorsten i ett flerfamiljshus i centrala Gävle. Räddningstjänsten lyckades spåra mannens mobiltelefon och kunde strax innan klockan 05 fiska upp mannen genom att skicka ned ett sele.

Mannen, som var berusad, har undersökts av ambulans på plats men uppges vara vid god vigör. Han lämnades över till sin flickvän “för vidare hantering” enligt polisens formulering.

Varför mannen begett sig in i en skorsten är ännu oklart, men polisen misstänker att tilltaget kan kopplas samman med fylleri.”

 

3 minuter sedan, skrev rolba:

Det var nog i princip på Enis gata men ett antal kvarter österut.

Ja tänk om man kunde ha flickvän

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Enis:

 

Ja tänk om man kunde ha flickvän

 

enis

Inga problem, men man får smyga lite och ibland ta vägen genom skorstenen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

 

Ja tänk om man kunde ha flickvän

 

enis

Tydligt att de medför vissa komplikationer 🤣

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

En perfekt kombination.

0BBC72A2-B16A-4122-9A22-ECFF0C0E7988.thumb.jpeg.6271d1d9e889f683a3c7bfe5d72ae9fe.jpeg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Lite lipo 😋 glömde köpa soda drack den den ren  huuu va sött 🥴 det var.

 

 

16040618366952967786480860259105.jpg

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ledig idag!

En liten promenad hemifrån och till ”apotek rödanäsan” och lite livsmedel.

nu en liten Yam Nua och någon öl. 👍🍺🍺

 

6B3602D9-2E25-4737-B036-D505F2235DC9.thumb.jpeg.a6332ef9a56e6f777682f5867dbd65eb.jpeg

 

3BB60FF8-6A61-4758-B1D7-AEB99D1FCA7F.thumb.jpeg.c8c8c8a0234f357729514828e4c1b10d.jpeg

 

25FC7F5D-0542-4123-8B65-A617A2229CA7.thumb.jpeg.0d5be8c6ce7f8ce7e38fbcaf412d95d0.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Boa52:

kall tjäll vatten dricker jag nu, bäst i världen

Guu va tråkigt, sitta på MPR å skriva om vad man dricker, vad skall du göra ikväll?

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Tommy:

Guu va tråkigt, sitta på MPR å skriva om vad man dricker, vad skall du göra ikväll?

 

 

MVH

Ska faktiskt gå tidigt på sängan, i går når jag tog yvå vodka, varmvatten somnade

jag som en liten gris sov ca10 tim. Har kvar vodka får se i morgon. ni skriver om 

min dunk, men kan tänka i sommar 2 snaps midsömmar 2 snaps  surströmming

Nu säkert 8 cl starksprit i går kväll

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Ska faktiskt gå tidigt på sängan, i går når jag tog yvå vodka, varmvatten somnade

jag som en liten gris sov ca10 tim. Har kvar vodka får se i morgon. ni skriver om 

min dunk, men kan tänka i sommar 2 snaps midsömmar 2 snaps  surströmming

Nu säkert 8 cl starksprit i går kväll

Jag väljer att tolka ditt inlägg som att du påstår (det är lite svårtolkat):

Du drack 2 snapsar på midsommarafton, 2 snapsar till nån rutten fisk och 8cl starksprit igår, menar du att du inte druckit någon annan alkohol sedan midsommar?

 

I så fall kan jag bara gratulera dej till din nykterhet!

 

Men jag undrar i så fall hur det kommer sej att du skriver så märkliga inlägg för det mesta?

Det händer att jag gillar dina inlägg, när du verkar vara nykter.

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodligen världens bästa veteöl; med ett namn som en icke-German kan uttala hade de nog varit större än Paulaner.

668B4342-A3C0-470F-950A-E193E5B79D42.jpeg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...