Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Off Topik!!   "Tenet" sammar regissör "Christopher Nolan" som till Interstellar. Bara en kvantfysiker har något utbyte av filmen. Ber om ursäkt för detta i drinktråden😉

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4159

  • B747

    2364

  • MickeN

    1981

  • Enis

    1903

6 minutes ago, Nineteen68 said:

Off Topik!!   "Tenet" sammar regissör "Christopher Nolan" som till Interstellar. Bara en kvantfysiker har något utbyte av filmen. Ber om ursäkt för detta i drinktråden😉

Korrekt. Det närmaste jag pluggat är fysikalisk kemi men sedan dess har jag nog krökat bort minst 50% av hjärncellerna så det var lite smålurigt. Popcornen var goda dock 😉

 

Nästa nya ölglas att testa är Hoegaarden. Gillar egentligen inte att köpa burköl men efter att sett Tenet var jag så konfunderad att det kändes enklare att köpa en 50 cl burk till ett 50 cl glas än att försöka räkna ut hur jag ska hantera en 33 cl flaska. 

IMG_2053.jpg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för den öl som en gång i tiden fick in mig i IPA-fållan. Tycker nog fortfarande att det är en av världens allra bästa öl. 60 SEK känns dock i ett arbetarklasshjärta.....

IMG_2054.jpg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för kvällens sista öl; en öl jag aldrig tidigare sett i Thailand men som räddat ett par pre-Covid helger i Maoland. Som en typisk kinesisk produkt; funktionell, acceptabel och hyfsat pris men rätt tråkig. 

 

 

 

 

IMG_3486.JPG

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Värmer upp innan aw. Ey kommer inte bli vanligt förekommande men smakar typ som de flesta i budgetklassen. E2434566-B07B-4D37-9B0A-3470A051C447.thumb.jpeg.3d99320f3dbbdfeafcea1fe199ea54ff.jpeg

Link to comment
Dela på andra sajter

kungchristian

Neil young på högsta volym o ett gäng carlsberg så mår jag väl.....1599237066939-1878240258.thumb.jpg.adaaa558e8c0a7889ee816d1473fcc43.jpg

Ändrades av kungchristian
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
1 timme sedan, skrev kungchristian:

Neil young på högsta volym o ett gäng carlsberg så mår jag väl.....1599237066939-1878240258.thumb.jpg.adaaa558e8c0a7889ee816d1473fcc43.jpg

Hey hey my my...

Link to comment
Dela på andra sajter

Startar även denna lördag med en @MickeN; två gånger på raken är väl nästan definitionen av en tradition.

 

Inga passande Paulanerglas här i byn så istället får det bli ett Bubba Gump-glas från New York som en påminnelse om att man förra året faktiskt kunde resa någonstans där det inte står kokospalmer runt en pool.

 

 

IMG_2058.jpg

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...