Jump to content
IGNORERAD

Vad dricker ni just nu?


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 41,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Peolito

    4159

  • B747

    2364

  • MickeN

    1981

  • Enis

    1903

:dance1::dance: Ska hämta Darlingen på jobbet kl 16.00 sen blir det sj för å boka om tågbiljetten till Stockholm på måndag den 13dec (livrädd för att tåget ska krångla)

så det blir bara lättöl på julbordet :diablo::o:cray::cray:

Nä fasiken grabben får köra :cray::heat: har bara haft körkort i nån månad :heat:

så det får bli några stänkare på julbordet

Även jag är orolig för att tåget ska krångla,så jag väljer att ta buss till Arlanda och får då vänta där 2h längre.Men hellre det än att riskera försening med SJ

Edit glömde tillägga att nu dricks det öl :drinks:

Ändrades av jlh66
Link to comment
Dela på andra sajter

.Men hellre det än att riskera försening med SJ

Man riskerar aldrig försening med SJ det e det enda som e

säkert vad SJ anbelanger försening garanteras :diablo:

mvh

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu laddas det med Special Brew 7,5% i väntan på att fru Chang ska anlända... sen blir det julbord på Ruckmans!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Under helgtjänstgöringen får man hålla sig till halvmesyrer. Men det funkar helt ok eftersom man vet att man om två veckor sitter i värmen med obegränsad tillgång till Chang Classic. :clapping:

post-5520-0-36805300-1291482546_thumb.jp

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mariestads Old Ox

Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig.

Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta hittills med lite blandningar hit och dit, i flaskan längst till höger är det absolut inte Festis i kan jag lova, utan riktigt härtappad Ölandssprit.

post-3132-0-51676300-1291485960_thumb.jp

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta hittills med lite blandningar hit och dit, i flaskan längst till höger är det absolut inte Festis i kan jag lova, utan riktigt härtappad Ölandssprit.

post-3132-0-51676300-1291485960_thumb.jp

Med tanke på bilden på din insnöade bostad(husvagn)kan jag nog ha viss förståelse att du har detta arsenal mot kölden och misären :huh::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på bilden på din insnöade bostad(husvagn)kan jag nog ha viss förståelse att du har detta arsenal mot kölden och misären :huh::crazy:

Ja du kunde inte ha mera rätt :):drinks:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du kunde inte ha mera rätt :):drinks:

Undrar om inte jag skulle ha haft ganska mycket mer av den där gotländska genevern om jag nu skulle få för mig att övervintra i husvagn :drinks::crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om inte jag skulle ha haft ganska mycket mer av den där gotländska genevern om jag nu skulle få för mig att övervintra i husvagn :drinks::crazy:

Tjena Jih66

Fel,fel,fel, nu var det Öländsk Genever, men den tog ju slut, så jag fick ju fixa en ny genomskinlig fantaflaska från Ölands. :)

post-3132-0-84230500-1291493520_thumb.jp

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena Jih66

Fel,fel,fel, nu var det Öländsk Genever, men den tog ju slut, så jag fick ju fixa en ny genomskinlig fantaflaska från Ölands. :)

Ajfan jag blandade ihop öarna :crazy: men den där nya flaskan ser ut att kunna rädda din kväll iallafall.Man lär ju vara 100% taggad på att jobba ihop timmar för en ny thairesa när man möter en insnöad iskall husvagn efter arbetsdagens slut :whistle: Gjorde ett jobb på Spendrups i Stockholm för många år sedan,kompisen och jag hade lånat en vagn att bo i,det visade sig att värmen i vagnen icke funkade som den skulle.Detta fick vi erfara kl21 på kvällen efter 12h på jobbet och termometern stod på -21c.Det blev en kall natt kan jag lova :huh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ajfan jag blandade ihop öarna :crazy: men den där nya flaskan ser ut att kunna rädda din kväll iallafall.Man lär ju vara 100% taggad på att jobba ihop timmar för en ny thairesa när man möter en insnöad iskall husvagn efter arbetsdagens slut :whistle: Gjorde ett jobb på Spendrups i Stockholm för många år sedan,kompisen och jag hade lånat en vagn att bo i,det visade sig att värmen i vagnen icke funkade som den skulle.Detta fick vi erfara kl21 på kvällen efter 12h på jobbet och termometern stod på -21c.Det blev en kall natt kan jag lova :huh:

Här i taikonvagnen fungerar värmen fint, sitter i fillsingarna och bara njuter.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...