Jump to content
IGNORERAD

Bra dart i Pattaya


wickeh

Recommended Posts

Onsdagen den 23 juli avgjordes Pattaya, San Miguel wednesday League. Det är den tuffaste och mest prestigefyllda ligen i stan där

endast lagets fyra bästa spelare får vara med.

Topplagen möttes i en helt avgörande match på La Chiquita Bar & Guesthouse.

Så här gick det när senaste säsongen (nov 2007--feb 2008) avslutats.

Tre pokaler och fyra medaljer blev det

Och här nedan har vi två andra toppspelare. Killen i Rött är Klang, lillebror till Pattaya. Dartspelaren med orange krage heter Sab och han spelade för mig för drygt två och ett halvt år sedan, då var han etta i asien sades det. Han har tränat upp en del av mina nuvarande duktiga spelare. Han blev tvungen att lägga av att spela aktivt, på grund av att han och frugan fick en liten en. När han slutade så rekommenderade han de andra thailändska toppspelarna att spela för mig! Så, från början så är det på grund av honom jag har så många bra spelare. Nu har de själva fattat tycke för laget och de är numera trogna La Chiquita. Tyvärr så måste Nattachom spela en liga i Bangkok som är rankinggrundande, men när han har tid så kommer han alltid och spelar för La Chiquita.

Pokalfot.jpg

Sagickdet.jpg

Winner.jpg

Team1.jpg

Klang-Sab.jpg

Dart08 005.jpg

Pokalfot.jpg

Sagickdet.jpg

Winner.jpg

Team1.jpg

Klang-Sab.jpg

Det kommer mer regn på Phuket än i Bergen i Norge! 
Håkan, X-LA CHIQUITA, Soi Buakhao, Pattaya, Thailand

Numera ( för tillfället) Mora, Dalarna, Sverige

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt med en annorlunda story jämfört med de flesta berättelser man får från Pattaya !    :respect:

2 Thessalonikerbrevet 3:10

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...