Jump to content
IGNORERAD

Jag,brorsan och kompisen fastnade för Thailand.

Moipenyang

Recommended Posts

post-7709-0-31230100-1288425682_thumb.jpHar själv varit i Thailand sen 2006 och fick äntligen lurat med mig kompisen och min bror dit förra vintern,jisses alltså. De hade bokat samma dag med thai men jag kom nån timme senare med swiss och vi skulle ses hos Maitans där vi hade bokat rum. Det började med en massa sms i min mobil så fort jag landade i Bangkok,grabbarna hade tagit en förbokad taxi och chauffören lurade dem till ett annat hotell,hehe.. Dom var helt förstörda,taskig engelska och dem visste inte vad dem skulle göra. -Det är ju ingen som fattar nått här,sa bror.

Vi vill hem nu! Ta d lugnt sa jag bara,det är ju en liten shock och verkar rörigt för den nykomne turisten,hehe. Fick reda på hotellet där dom va så jag tänkte åka och lämna mina väskor till Maitan först men där satt dem när jag kom fram. Fortfarande lite ledsna :giggle: Nåväl,tog med grabbarna ut på stan sen o då blev dem som förbytta,vi sågs inte så mkt under dom två veckorna vi var där med(citerar Maitan) frimärkena,hehe.. Efter tre månader åkte dom ner igen,d var inte så farligt ändå där nere :dance1:

post-7709-0-31230100-1288425682_thumb.jp

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...