Jump to content
IGNORERAD

Vilka har en flickvän/sambo/fru som pratar khmer?


Guest wUThai

Recommended Posts

för det kan min sambo med! :mdr:

Iaf, vore kul och se hur många som har ett förhållande med nån som är från den regionen i Thailand där dom pratar khmer.

Chock jee! :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

kim å frun

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

har du inte hängt med i trådarna.antagligen sover han nu annars vänta tills i morgon :sFduh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

har du inte hängt med i trådarna.antagligen sover han nu annars vänta tills i morgon :sFduh:

Om han nu sover så kan du väl du knipa? Och sluta spamma ner tråden med meningslösa svar?!?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

du ställer ju en fråga att veta vem som pratar khmer

men är man så blåst så behöver man inte svara :diablo:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

du ställer ju en fråga att veta vem som pratar khmer

men är man så blåst så behöver man inte svara :diablo:

Varför svara du då? Micro! :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

pissa i äpplet idi

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

bråka inte nu,,,,,,då blir ni bannade .

Din gamla snabelrockare, du har varit saknad!!!

Tänka dig att lillgrabben kommer hem säger till mig!!!???? Hörru gubbjävel (ne, det sa han inte:) )

Men han fick min gamla mobil med en hel del musik i. Grabben är 9 år gammal och har redan mkt problem med tjejer. :) För han är laa maak maak!

Han kom hem och sa! Pappa, jag älskar denna låten och den äger! http://www.youtube.com/watch?v=danEuXSTjMw&feature=player_embedded Pappa fick genast en tår i ögat!

Puss o välkommen tillbaks broder! Tjåck dii!

Link to comment
Dela på andra sajter

pissa i äpplet idi

be k'

Vafan, lackar du ur redan innan du når ner till pedalerna??? Be kärringen eller sonen gasa och koppla åt dig! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är en löjlig tråd som nu är låst, och wUThai är varnad samt avstängd 24 timmar.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Oregistrerad
Denna tråd är låst.
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...