Jump to content
IGNORERAD

Lufthansa


nissefisk1

Recommended Posts

Hej jag flyger med Lufthansa från Munich till Singapore nån som gjort den resan eller har erfarenheter om lufthansa ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej jag flyger med Lufthansa från Munich till Singapore nån som gjort den resan eller har erfarenheter om lufthansa ?

Ombord gillar jag dom möcke.God mat o goa öl.Förhoppningsvis får du Är-buss från Munich för deras 747-or e inte roliga.

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Ombord gillar jag dom möcke.God mat o goa öl.Förhoppningsvis får du Är-buss från Munich för deras 747-or e inte roliga.

[/qu

Tack för svaret. Vet inte vilken typ av plan det är men plan numret är LH 790

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svaret. Vet inte vilken typ av plan det är men plan numret är LH 790

LH790 är inte nåt plannr. utan det är flightnumret.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har en webadress på din biljett/kvitto som du kan logga in på och där ser du vilken typ av plan du skall flyga med

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har en webadress på din biljett/kvitto som du kan logga in på och där ser du vilken typ av plan du skall flyga med

Ok ska kolla,nån som vet om det finns skärmar på alla ryggstöd ? Är det gratis mat och dricka på dom flygen med ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har en webadress på din biljett/kvitto som du kan logga in på och där ser du vilken typ av plan du skall flyga med

Har tyvärr inte nån webbadress på min biljett :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok ska kolla,nån som vet om det finns skärmar på alla ryggstöd ? Är det gratis mat och dricka på dom flygen med ?

Jodå,både måltider och dricka ingår.

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Du åker A340-300 och då e de små skärmar till folket.

Då e de samma variant vi åkte till NY med och jag vet inte om du åker ensam eller ej men de e bara 2 säten på sidorna o de e ju rätt gott om man kan få där.

Jag o kompisen fixade längst bak nära baren och de bidde slut på öl innan vi ens startade men de hade sina orsaker.Dock var besättningen väldigt trevliga o satte ner dubbel uppsättning när vi var redo och senare även en hel hög med deras goa mackor.

Så all credit till Lufthansa staff!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.virtuallythere.com/

fyll i reservationsnr + namn

Inte säkert att bokningen e gjord i Sabre o då funkar det inte med virtually there.Mina 5 sista trippar med LH har bokats i Amadeus o då kan man se bokningen här: https://www.checkmytrip.com

Men de e möjligt att de e olika beroende på var man bokar... jag har inte en aning..

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Du åker A340-300 och då e de små skärmar till folket.

Då e de samma variant vi åkte till NY med och jag vet inte om du åker ensam eller ej men de e bara 2 säten på sidorna o de e ju rätt gott om man kan få där.

Jag o kompisen fixade längst bak nära baren och de bidde slut på öl innan vi ens startade men de hade sina orsaker.Dock var besättningen väldigt trevliga o satte ner dubbel uppsättning när vi var redo och senare även en hel hög med deras goa mackor.

Så all credit till Lufthansa staff!

Man bockar och bugar :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill du kika hur de ser ut i planet så klicka här

Fast glöm dom äldre bilderna längst ner...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill du kika hur de ser ut i planet så klicka här

Fast glöm dom äldre bilderna längst ner...

Verkar ju vara hyfsat nya frächa plan,tack igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Jag åker mycket med Lufthansa både privat och i arbetet och jag tycker att det är ett av dom bästa bolagen, ordning och reda, punkliga, helt ok service, ganska bra priser eftersom dom ofta har erbjudanden.

Så blir det inte Thai så blir det ofta Lufthansa när familjen åker till Thailand numera, SAS bojkottar vi tyvär sedan vi blev lurade på vår barnsäng ombord för två år sedan och det var mycket oväntat på ett svenskt flygbolag, och hade varit mer väntat på Aeroflot eller liknande bolag.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag åker mycket med Lufthansa både privat och i arbetet och jag tycker att det är ett av dom bästa bolagen, ordning och reda, punkliga, helt ok service, ganska bra priser eftersom dom ofta har erbjudanden.

Så blir det inte Thai så blir det ofta Lufthansa när familjen åker till Thailand numera, SAS bojkottar vi tyvär sedan vi blev lurade på vår barnsäng ombord för två år sedan och det var mycket oväntat på ett svenskt flygbolag, och hade varit mer väntat på Aeroflot eller liknande bolag.

Mvh Isan Lover

Låter som ett bra flygbolag,fick en känsla av att dom skulle ha gamla plan med kass service,men men nu verkar det som tvärt om :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...