Jump to content
IGNORERAD

Utbildning Fastighetsekonom


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Min systerdotter går ut gymnasiet i vår. Hon vet inte riktigt vad hon "ska bli"

En av dom sakerna hon tänker på att utbilda sig till är fastighetsekonom.

Jag har föreslagit henne att vi i familjen fixar ett gratis boende till henne i Bangkok samt att hon kör första året på ngn internationell högskola/universitet i BKK medans hon tänker över vad hon "ska bli" .

Frågan???

ngn som vet ngn bra internationell skola för fastighetsekonomer i Thailand?

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ett par, tre svenska killar som har gjort/håller på med sammanställningar av all världens universitet och utbildningar som blivit mycket uppmärksammad i dagarna. Investerare står i kö för att få vara med på tåget och gå in med stålar. Inledningsvis lät de universitet och högskolor vara med på siten helt gratis men nu efterhand har tjänsten blivit så intressant att vara representerade så den blir att snällt betala för framöver. Googla orkar jag f.n. inte göra och kommer heller inte ihåg några namn eller artiklar jag läst det från. Men helt dagsfärskt är det - från denna vecka t.o.m. Lycka till.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...