Jump to content
IGNORERAD

Bmw 745I


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Ser ju riktigt fin ut Clion. Man ska dock komma ihåg att detta är en stor bil, med mycket höga driftkostnader.

Ett tips är att surfa runt på www.autopower.se :s forum. Finns bl.a. ett 7-serie forum.

Vi brukar ha BMW-träffar vid Burger King Eriksberg varannan fredag. Nästa är nu på fredag kl. 19:00.

En av killarna som brukar komma har en svart 745:a. Han svarar säkert på frågor om äganekostnader m.m.

post-3278-0-34563600-1288229539_thumb.jp

Min taxi från flygplatsen på förra resan.

post-3278-0-32051400-1288229694_thumb.jp

Denna brukar dyka upp vid Burger King Eriksberg

post-3278-0-34563600-1288229539_thumb.jp

post-3278-0-32051400-1288229694_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 188
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    45

  • Tallviking

    16

  • BaBoo

    12

  • Packan

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

När det gäller kamkedjor, så fick dom 4 cylindriga motorerna detta hösten 1993. Dom mindre 6:orna (2,0 liter-2,5 liter) fick kedja 1991. 2,8-3,5 har haft kedja hela tiden. V8 och V12 har också haft kedja hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:rotfl::rotfl::sFduh: skulle ja köpa den så blir det bara finbil typ killar som kör med sina ögonstenar när det är fint väder

får bygga ut vardasrummet så en kann sitta å slicka sig om truten :dance:

sen kann man ju ha den som ett litet extraknäck och köra limocervice typ brölop skolavslutningar :crazy:

men då får ja sy upp en kostym i bkk nu i vinter :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:rotfl::rotfl::sFduh: skulle ja köpa den så blir det bara finbil typ killar som kör med sina ögonstenar när det är fint väder

får bygga ut vardasrummet så en kann sitta å slicka sig om truten :dance:

sen kann man ju ha den som ett litet extraknäck och köra limocervice typ brölop skolavslutningar :crazy:

men då får ja sy upp en kostym i bkk nu i vinter :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:great::rotfl::rotfl::rotfl::great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Skall du köra Limo-service får du köpa den förlängda varianten 745iL

Jag hade en sådan förut

Bild från semestern i Italien:

post-3404-0-63044400-1288245228_thumb.jp

post-3404-0-63044400-1288245228_thumb.jp

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tittade på den grafitgråa som du refererade till det är ju intresant.men instruktionsboken är ju tyvär på tyska och den lär vara tjock som bibeln.tror det kan va svårt att få tag på en med svensk texst

sen har ju den svarta bbsfälgar som kostar skortan bra däck hade den också vinterhjul telefon larm plus att den fins i sävedalen på nice cars

men alt hänger på om han godrar 175000kr

annars blir de en båt så jag kan köra över viken från Bangsale till Maitan när changtarmen suger :dance::dance1::rotfl:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion
:rotfl::rotfl: va hittar du allt :rotfl::sFduh:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittade på den grafitgråa som du refererade till det är ju intresant.men instruktionsboken är ju tyvär på tyska och den lär vara tjock som bibeln.tror det kan va svårt att få tag på en med svensk texst

men alt hänger på om han godrar 175000kr

Instruktionsbok på svenska kan du köpa hos BMW :great:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Instruktionsbok på svenska kan du köpa hos BMW :great:

säkert :whistle: brukar dom inte krångla när det gäller en direktimport då

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

säkert :whistle: brukar dom inte krångla när det gäller en direktimport då

Inga problem har själv gjort samma sak , dom utförde även ett tveksamt garantijobb utan att bråka :dance1:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyckost där Clirre!

Det är ingen bil - det är ju ett flaggskepp!

Har haft massor av bilar, dock enbart sådana du skulle få rum med i bagageutrymmet i din nya bil.

Jag åker inte till service när det lyser en servicelampa i displayen, utan när fanskapet inte startar eller låter som en vedklyv.

Enda bekymret med din BMW är väl möjligen att man inte kommer åt att byta något i motorutrymmet,

om man inte har långa naglar förstås.

post-6637-0-03975200-1288254123_thumb.jp

post-6637-0-03975200-1288254123_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Clion!

Köp ingen turklåda om du ska ha en finbil.

Du vill lägga 175 000:- på en turklåda som kommer att sjunka i värde hur mycket du än vårdar den, köp dig en riktig bil som inte sjunker i värde utan stiger.

Och är du ute efter ett flaggskepp titta på denna bil, garanterad att många vill åka i den (bröllop,skolavslutningar mm.)

Buick Electra Limited 1975 (GMs längsta serietillverkade bil)

Buick_Electra_Limited_1975.jpg

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Får inte in den i garaget :whoco5: Har haft cheva impala cupe 1963 grymt fin Dodge charger camaro z28 350lt1 som ja körde dragracing me i standardklassen.detta va 1977.sen följde jag med 4 kompisar till Thailand.ÅKTE HEM sålde camaron :giggle::cray::fool:

fick en saab v4 plus pengar :o vände på landvetter å drog iväg me aeroflott :declare: å på den vägen e de :dirol:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jävla bilförsäljare svarar inte på mitt meijl.nu gäller de å va ståndaktig.fasiken att man inte jobbar.vill åka å glo på bilen :suicide:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittade på den grafitgråa som du refererade till det är ju intresant.men instruktionsboken är ju tyvär på tyska och den lär vara tjock som bibeln.tror det kan va svårt att få tag på en med svensk texst

sen har ju den svarta bbsfälgar som kostar skortan bra däck hade den också vinterhjul telefon larm plus att den fins i sävedalen på nice cars

men alt hänger på om han godrar 175000kr

annars blir de en båt så jag kan köra över viken från Bangsale till Maitan när changtarmen suger :dance::dance1::rotfl:

Instruktionsbok på svenska är bara att köpa på BMW eller från skroten. Inga problem.

Men viktigast är att du köper det du vill ha och att du innan du köper vet vad den kostar dig i försäkring etc. Eftersom den är svensksåld kan du med den bilens registreringsnummer gå in på olika försäkringsbolags hemsidor, knappa in dina data och bilens reg-nummer och få ut vad den kommer att kosta dig med olika självrisker, körsträckor per år etc.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart du ska ha en Bmw :good:

Lite tveksamma uppgifter du fått från vissa håll här ;) så som

någon sade kolla in lite på www.autopower.se

Lycka till!

325 E90

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittade på den grafitgråa som du refererade till det är ju intresant.men instruktionsboken är ju tyvär på tyska och den lär vara tjock som bibeln.tror det kan va svårt att få tag på en med svensk texst

sen har ju den svarta bbsfälgar som kostar skortan bra däck hade den också vinterhjul telefon larm plus att den fins i sävedalen på nice cars

men alt hänger på om han godrar 175000kr

annars blir de en båt så jag kan köra över viken från Bangsale till Maitan när changtarmen suger :dance::dance1::rotfl:

Köp dig en maffig båt istället och ta ut oss mpr:are på åktur :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

De bidde ingen turk utan de blev en zigenare :dance1:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

En sån här : ? :crazy:

post-7077-0-28477700-1288276225_thumb.jp

post-7077-0-28477700-1288276225_thumb.jp

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:sFduh: Som sagt var ju iväg och kollade bmwen igen och tänkte fråga försäljarn om priset

Det va ju lite skummt 7-8 bilar till försäljning (nice car sävedalen)ingen föräljare titta in på kontoret mycket enkelt :whoco5: Ringde telefonnumret som stod i annonsen.en jugge svarade :whoco5: vad det du som meijla ja sa jag ok alexander kommer att ta kontakt med dig ok fint.nackhåren reste sig :sFduh:

Nä de här vågar jag inte ge mig in i tänkte jag.

Styrde iväg mot Hedins bil i Mölndal

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...