Jump to content
IGNORERAD

Bmw 745I


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Återigen. ALDRIG fel med en MB däremot tråkigt att baka pizza,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :rotfl:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 188
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    45

  • Tallviking

    16

  • BaBoo

    12

  • Packan

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Avregistrerad clion

den vitsen kan ja inte e det nåt stockholmssnack baka pitza :whistle:

nä behåller nog zigenarn tryggare kan ingen vara :rotfl::rotfl:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Clion.

BMW har EN fördel, det är att det stavas som det låter.

Hmmm skall du byta namn på MPR nu? eller har du kvar Renaulten?

Undrar bara /oldthaimer

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har kvar clion bra bruksbil till å från jobbet 3100mil per år

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det blev en Mercedes 300E 2005 7900mil

Den MB är ju bra mycket modernare och bättre val än en BMW 745 :)

Jag har kört 2 Mercedes roadsters innan min nuvarande Opel Corsa och vart riktigt nöjda med dom.

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jo de e nog sant.

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kvar clion bra bruksbil till å från jobbet 3100mil per år

Ja det nog bäst så om du vill behålla din parkeringsplats på Volvo i Torslanda. Var det inte där du jobbade? Har för mig att de inte gärna se en merca på deras tomt, hehe...

//Singha711

Link to comment
Dela på andra sajter

du vet de där med kärlek å första ögonkastet.snygga ben (fälgar) :rotfl: svårt å glömma

skämt å sido ville ju ha en bil som finbil alltså.sen är både mercedes å bmw di bästa bilar och vackraste

mercan är ju lite för mycket vardagsbil egentligen

ds det finns en 745 på bmw i växsjö svart också 15100mil har lagt ett bud på 160000kr :rotfl::rotfl:

Tittade på 745:an i Växjo. Tycker nog att 160.000 är lite mycket, med tanke på milen. Sen är det givetvis extra tryggt att handla på en auktoriserad BMW-verkstad.

Det är ju klart att en 745:a lirar i en division högre än E-klassen. Ska ju hellre jämföras med en MB S-klass istället.

Men var nog rätt att styra undan den andra 745:an. Har också hört en del negativt om den handlarn. Fuskas tydligen friskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det nog bäst så om du vill behålla din parkeringsplats på Volvo i Torslanda. Var det inte där du jobbade? Har för mig att de inte gärna se en merca på deras tomt, hehe...

//Singha711

Då är det många som skulle bli av med sin parkeringsplats.

Finns mycket icke-Volvo på parkeringsplatserna ute i Torslanda.

Jobbade där i 20 år, och har aldrig ägt nån Volvo.

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3085-0-43597900-1288470173_thumb.jp

Denna kanske är något att flasha i när du cruisar på avenyn

Kan du fixa fram en sån för 179 papp så lovar jag att hitta en köpare inom 6h, och bara för att det är du så skall du få en thairesa som tack för hjälpen ;-)

Bajen_Kopia.png

ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går......

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du fixa fram en sån för 179 papp så lovar jag att hitta en köpare inom 6h, och bara för att det är du så skall du få en thairesa som tack för hjälpen ;-)

Det blir några nollor till men vad gör det clion är en välbärgad man :drinks:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja det nog bäst så om du vill behålla din parkeringsplats på Volvo i Torslanda. Var det inte där du jobbade? Har för mig att de inte gärna se en merca på deras tomt, hehe...

//Singha711

volvo lastvagnar tuve dit tar ja den inte å får fula märken på sidan efter såna som bara slänger upp dörren likadant på stormarknader.

dom som har köpt ny bil parkerar alltid längst upp på parkeringen :sFduh::giggle::giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kan du fixa fram en sån för 179 papp så lovar jag att hitta en köpare inom 6h, och bara för att det är du så skall du få en thairesa som tack för hjälpen ;-)

172 sigge rätt ska va rätt :dance1: pluuuuuus helgarantin på allt i 2 år eller 14000km :dance:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget fel på varken Bmw eller MB utan dom gör trevliga bilar.

Har alltid gått och suktat efter en Bmw X5 men dom har alltid varit lite för dyr.

Men dagens bensinpris har pressat ner priset och ägandekostnaderna är avskräckande för många så priset har rasat.

Så förra året kunde jag inte hålla mig utan det blev en X5:a som inhandlades i Piteå.

Jag visste att det är egentligen är en för dyr bil för mig att äga så efter mindre än ett år så såldes den.

Men jag var tvungen att prova att äga en och nu vet jag hur det var och jag saknar bilen som tusan.

7f8ddf01.jpg

Förlåt om jag kapade din tråd lite Clion men din bilaffär fick mig att bli lite nostalgisk :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Inget fel på varken Bmw eller MB utan dom gör trevliga bilar.

Har alltid gått och suktat efter en Bmw X5 men dom har alltid varit lite för dyr.

Men dagens bensinpris har pressat ner priset och ägandekostnaderna är avskräckande för många så priset har rasat.

Så förra året kunde jag inte hålla mig utan det blev en X5:a som inhandlades i Piteå.

Jag visste att det är egentligen är en för dyr bil för mig att äga så efter mindre än ett år så såldes den.

Men jag var tvungen att prova att äga en och nu vet jag hur det var och jag saknar bilen som tusan.

7f8ddf01.jpg

Förlåt om jag kapade din tråd lite Clion men din bilaffär fick mig att bli lite nostalgisk :(

ingen fara lappen.du tänker nog som jag nån gång vill man ha drömbilen sen är det bara å vänta tills priserna har sjunkt

var ute med joel och glodde på pärlan i går (ska besiktigas i dag )hade ju inte ens öppnat dörren och provsuttit den :sFduh: (första gången ja köpt bil utan å provsitta den)men den va likadan och rökfri som på bilden

Tog med häftet om garantin har aldrig vart med om nåt liknande.Star Class certifierad Begagnad Mercedes heter den.

En StarClass-bil är noggrant utvald testad och åtgärdad Bilarna är servade i enlighet med fastställda serviceintervaller

De bilar som har gått mindre än 12000mil och är yngre än sex år ingår i gruppen Starclass

Dessa komponenter omfattas motor inkl grenrör styrelektronik.nä kan inte fylla på med mer skulle ta hela sidan men det är allt mekaniskt och elektroniskt servopump bromsservo

fri lånebil vid garantijobb

så om jag kör 1000mil om året då tar det 6 år innan garantin utgår (14000mil) :heat::blah: oj de va änna långdraget :hi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpa en bil utan att varken provsitta eller köra?? Är inte det lite väl vanskligt?

Tänk om du inte tycker om att köra den,ja nu är väl chansen inte stor för det,men vad drygt det skulle vara ifall det är nått som gör att du inte trivs med bilen?.

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpa en bil utan att varken provsitta eller köra?? Är inte det lite väl vanskligt?

Tänk om du inte tycker om att köra den,ja nu är väl chansen inte stor för det,men vad drygt det skulle vara ifall det är nått som gör att du inte trivs med bilen?.

Av mina 4 senaste bilinköp har jag inte provat 3 av dem innan jag fick dem.

Nissan Frontier 4x4 2002

Honda Civic 2005

Nu senast en begagnad arbetsbil, en Izusu 4x4 pickis, som jag inte ens ville prova innan, förutom lite lyssnande på motorn och gungande av bilen, då.

Senaste privata bilen, Mitsubishi Pajero Sport 2010, provkörde jag nån minut. Men den blev inte bättre eller sämre för det :(

Är mera intresserad av vad andra ägare säger innan inköp av ny bil.

Man kan hitta så mycket mer på internet om bilar, än vad man kan få veta efter några kilometers provkörning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Av mina 4 senaste bilinköp har jag inte provat 3 av dem innan jag fick dem.

Nissan Frontier 4x4 2002

Honda Civic 2005

Nu senast en begagnad arbetsbil, en Izusu 4x4 pickis, som jag inte ens ville prova innan, förutom lite lyssnande på motorn och gungande av bilen, då.

Senaste privata bilen, Mitsubishi Pajero Sport 2010, provkörde jag nån minut. Men den blev inte bättre eller sämre för det :(

Är mera intresserad av vad andra ägare säger innan inköp av ny bil.

Man kan hitta så mycket mer på internet om bilar, än vad man kan få veta efter några kilometers provkörning.

Ja alla är vi olika men ska jag slänga ut 150k:- så vill jag då provköra bilen.

Vill inte köpa grisen i säcken om man säger så :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja alla är vi olika men ska jag slänga ut 150k:- så vill jag då provköra bilen.

Vill inte köpa grisen i säcken om man säger så :)

Fick sånt förtroende för bilförsäljarn och med det garantipaketet

sen den visuella inspektionen.det som ja egentligen missade va om nån rökt i bilen som tur va så va inte det fallet

men det är nog ingen risk att jag inte kommer å gilla att köra eller glida med den

annars får ja väll byta :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha jag är nu inne på min 32 eller 33 bil så jag vet vad jag vill ha nuförtiden...

Aut och 6:a är grundkravet...

Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful.

Känns som om jag får ändra denna texten nu..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Glidare :dance::great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Min följeslagerska sedan 13 år, Yvette, uppfyller alla krav. V6, automat, hydractive fjädring mm.mm. whistle.gif

Och iår fyllde hon 18 ...wink.gif

post-4094-0-75670600-1288728002_thumb.jp

post-4094-0-75670600-1288728002_thumb.jp

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kommer Clions drömmerca gå samma öde :whoco5:

Nä du den ska in på rekond å lack konservering i nästa vecka sen blir det vinterförvaring och avställning till april

clion får bli vardagsbilen kör ju över 3000mil per år och nu har den gått 34500mil :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...