Jump to content
IGNORERAD

Bmw 745I


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 188
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    45

  • Tallviking

    16

  • BaBoo

    12

  • Packan

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

155600kr men då bjöd dom på två års garanti + besiktning + ett halvårs helförsäkring + att den va i perfekt skick

Avantgarde heter modellen

Det var skillnad det. Grattis till en kanonfin bil och att du avstod turkburken.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Inte en Ford på min gård "men bilen BMW förknippar jag med HÄMTPIZZA" :rotfl::ironi:

Ha Det Gött Forden hoppas du tar lite ironi!!!!

MVH Svampen :blah:

WOW om jag fick pizzan levererad av en lirare i en BMW så kommer jag att handla där forever

Ironi vad är det, vi snackar allvar nu, ordet BMW leker man inte med

Den Forden jag håller på med som långtidsprojekt skulle du vilja ha på din gård kan jag garantera

Det fins Ford och så fins det Ford

Inte min på bilden men ska bli snarlik den

Ändrades av Forden34
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

post-3713-0-40013600-1288291741_thumb.jp

grabben blev smått chockad när ja visa bilderna

post-3713-0-39005800-1288291906_thumb.jp

å så här såg damen ut nu när hon komm från jobbet :heat::heat:

post-3713-0-40013600-1288291741_thumb.jp

post-3713-0-39005800-1288291906_thumb.jp

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

därav mitt skammbud på 175000kr

va ska du bjuda på en blatte amazon

har du tänkt öppna pizzeria eller

skojar bara lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

WOW om jag fick pizzan levererad av en lirare i en BMW så kommer jag att handla där forever

Ironi vad är det, vi snackar allvar nu, ordet BMW leker man inte med

Den Forden jag håller på med som långtidsprojekt skulle du vilja ha på din gård kan jag garantera

Det fins Ford och så fins det Ford

Inte min på bilden men ska bli snarlik den

Om Pizzerian levererar med en sån bil är garanterat pizzorna över-prisade och det är dags att byta leverantör ! :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Njet Central Vill Du se BILEN &så??????

Gärna det! Blev bara så paff av att se en så ståtlig stoffavskiljare som du verkar ha i din ägo :dance:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om Pizzerian levererar med en sån bil är garanterat pizzorna över-prisade och det är dags att byta leverantör ! :whistle:

jag är allergisk mot halvfabrikat,

GM,, buick cadillac

åka ford är somm att åka eka på osianen

Ändrades av benga911
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Om Pizzerian levererar med en sån bil är garanterat pizzorna över-prisade och det är dags att byta leverantör ! :whistle:

Kvalite kostar och det är bara att luta sig tillbaka och intaga en dyr och god pizza

Link to comment
Dela på andra sajter

:):):)

Gärna det! Blev bara så paff av att se en så ståtlig stoffavskiljare som du verkar ha i din ägo :dance:

Gärna jag har 2 1 1665 kb till!!!

Men bilen är ett skämt!!!

En ?????

Ha Det Mhg Svampen ;)

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får säga grattis till nyförvärvet, Clion. Detta är nog en bil med vettigare ägandekostnader jämfört med 7-serie BMW:n.

Även om du planerat att köra sparsamt endast på sommaren, så blir det ofta dyrt med en Tysk V8 i längden.

2 års garanti är ju inte fy skam.

Personligen föredrar jag ju BMW framför Mercedes, men det är ju tycke och smak.

Ett tips är att leta upp ett Mercedes-forum. Brukar finnas mycket matnyttig information på internet-forumen:-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får säga grattis till nyförvärvet, Clion. Detta är nog en bil med vettigare ägandekostnader jämfört med 7-serie BMW:n.

Även om du planerat att köra sparsamt endast på sommaren, så blir det ofta dyrt med en Tysk V8 i längden.

2 års garanti är ju inte fy skam.

Personligen föredrar jag ju BMW framför Mercedes, men det är ju tycke och smak.

Ett tips är att leta upp ett Mercedes-forum. Brukar finnas mycket matnyttig information på internet-forumen:-)

http://www.mbsca.com/forum/index.php

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, Tallviking. Själv så hänger man bara på Autopower och på diverse utländska BMW-forum. Om man inte hänger på Maipenrai eller Soisixten vill säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack, Tallviking. Själv så hänger man bara på Autopower och på diverse utländska BMW-forum. Om man inte hänger på Maipenrai eller Soisixten vill säga.

Autopower är det även en del MB-ägare som hänger på. Jag har hängt där ganska många år

MBSCA är inte mycket liv på tyvärr

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En får tacka .för responsen

Hade det inte vart så skum bilförsäljare så hade det blivit bmwn den var i kanonskick inte en repa huga huga

Tyskland var för svårt + att jag inte kan ett ord tyska och har inga semesterdagar å ta ut alla är ju bokade till Decresan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

En får tacka .för responsen

Hade det inte vart så skum bilförsäljare så hade det blivit bmwn den var i kanonskick inte en repa huga huga

Tyskland var för svårt + att jag inte kan ett ord tyska och har inga semesterdagar å ta ut alla är ju bokade till Decresan

Härligt Clion du har säkert gjort rätt. :great: Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Härligt Clion du har säkert gjort rätt. :great: Maitan.

ja ska bli kul å ha en tyskbil för första gången

det närmaste var väll en nästan ny volvo765 som ja hade 1988 den va också en glidare men törstig som tusan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

ja ska bli kul å ha en tyskbil för första gången

det närmaste var väll en nästan ny volvo765 som ja hade 1988 den va också en glidare men törstig som tusan

Kör nu försiktigt så det inte blir reper på den fina bilen.. :whistle: Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jepp får ha den som finbil clion får ja ha som bruksbil fortfarande :drinks::dance1: chang på daj

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till nya bilen.

Du får passa på att leka herreman medans Du bor kvar i Sverige.

När Ni väl flyttat till Thailand är det STORA plånboken som gäller om Du vill glida omkring i BMW eller Mercedes.

(Pengarna Du betalade räcker till en Toyota Vios här :diablo: )

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det blev en Mercedes 300E 2005 7900mil

begärt pris 179.000 prutade ner den till 172.000

2års garanti eller xxxxxmil kommer inte på exakt nu

dom besiktigar den

Ja ett trevligt bemötande från för säljarn

kanske bäst så bmw var nog lite för dyr med både försäkring soppa skatt+att den har 80olika motorer som sköter både det ock lite till.men snygg va den

30minuter efter ja köpt mercedesen så ringde bmwkillen :rotfl: du skulle ringt tidigare sa jag :sFduh:

Snygg :)

Merca eller BMW kan väl kvitta, fina bilar bägge två :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja mercedes har snyggare bilar men Bmw har ju de där.men smaken e som baken delad

i los blir de moppe å taxi.moppen upp till shukumwith sen vita taxin till pattis

ska jag längre så blir de hyrbil

men en liten raserbåt skulle va nåt å tänka på hämta damen på jobbet nedanför tropikana hotell :rotfl::rotfl:

eller bara dra över viken å ta nån pannbiffsmacka hos Maitan :drinks:

ja den som lever få se :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...