Jump to content
IGNORERAD

Inget sex utan tillstånd!

Jive
 Dela

Recommended Posts

Ja, det är ett lagförslag som sexualbrottsutredningen i Sverige har överlämnat till Beatrice Ask.

Det framgår inte, enligt tillkännagivandet i TV:s nyhetsrapportering, om tillståndet skall vara muntligt eller skriftligt, men för att tillståndet skall vara kristallklart och utfärdat utan tvivel, så förmodar jag att det måste vara skriftligt och att minst tre kopior, i god tid före "ligget", måste vara inskickade till handläggande myndighet.

Nästa steg blir väl "inget sex med stånd".

Någon som funderar på att flytta till Thailand?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Dela på andra sajter

• Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Avregistrerad clion

5

• måne

3

• Jive

2

• Khemmarat

2

Mest aktiva i denna tråd

Ja, det är ett lagförslag som sexualbrottsutredningen i Sverige har överlämnat till Beatrice Ask.

Det framgår inte, enligt tillkännagivandet i TV:s nyhetsrapportering, om tillståndet skall vara muntligt eller skriftligt, men för att tillståndet skall vara kristallklart och utfärdat utan tvivel, så förmodar jag att det måste vara skriftligt och att minst tre kopior, i god tid före "ligget", måste vara inskickade till handläggande myndighet.

Nästa steg blir väl "inget sex med stånd".

Någon som funderar på att flytta till Thailand?

Då får ho stå på händerna, så man kan doppa den..eller Jive. :great: Maitan. :drinks:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

undrar va brodern har att säga :rotfl::giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

undrar va brodern har att säga :rotfl::giggle:

Han får väl köra med förtryckta blanketter som har ja o nejrutor, bara att lägga i scannern och dra iväg innan "tllståndet" veknar. :rotfl::rotfl:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Utredaren förklarade i radio nyss, att det skall framgå kristallklart i utredningen att man med tillstånd menar något sorts deltagande från tjejen. En puss eller ett kättjefullt stönande räcker nog. Men inte totalpassivitet.

Tanken är nog god, men när detta skall tillämpas i en svensk tingsrätt där nämden består av tre avdankade gamla kommunalpolitiker som knappt kan hålla sig vakna eller förstå språk som inte är kanslisvenska -det begriper inte jag.

Skriftligt tillstånd är nog säkrast! Själv är jag nog saker till minst hundra våldtäkter, eftersom jag inte frågar om lov innan jag väcker madame på mornarna... Hon brukar muttra något innan hon börjar stöna och det är möjligt att muttret kan ge ett par år extra...

Dela på andra sajter

Oj då, sist jag var med en Farang kvinna så var jag tvungen att fråga. "Ursäkta, gjorde jag dig illà?" -Nej, ingen fara, varför frågar du, sa hon då. "Ja, du rörde ju på dig..". :whoco5:

Dela på andra sajter

Äntligen, det var inte dag för tidigt.

Jag börjar få slut på ursäkter nu skall bli skönt att äntligen försvåra för damen.

Man är ju inget objekt heller!

giggle.gif

Dela på andra sajter

Frugan har aldrig accepterat ett nej så det är nog bara att gneta på som vanligt :)

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Dela på andra sajter

Frugan har aldrig accepterat ett nej så det är nog bara att gneta på som vanligt :)

Gneta på som vanligt :giggle::o:o:rolleyes: njaaaaa man kanske skulle variera sig :heat::heat::give_heart::give_rose::hi:

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Gneta på som vanligt :giggle::o:o:rolleyes: njaaaaa man kanske skulle variera sig :heat::heat::give_heart::give_rose::hi:

Göttegris :giggle:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Jag har alltid behövt ett skriftligt godkännande av frun(smakar det så kostar det)och i 3 ex.ett till myndigheten ett till hennes arkiv och ett till migrationsverket.Trodde alla hade det så,alltså inget nytt bara att köra på som vanligt.Mvh Måne som gör som jag blir tillsagd

Måne

Dela på andra sajter

Jag har alltid behövt ett skriftligt godkännande av frun(smakar det så kostar det)och i 3 ex.ett till myndigheten ett till hennes arkiv och ett till migrationsverket.Trodde alla hade det så,alltså inget nytt bara att köra på som vanligt.Mvh Måne som gör som jag blir tillsagd

Det vet la vi toffelhjälte :rotfl::rotfl:

Dela på andra sajter

Äntligen, skall bli skönt att slippa tvingas ställa upp på frugans ständiga tilltvingade kopulerande.

Tillståndige Arne

Dela på andra sajter

Man får helt enkelt ta tag i saken med egna händer :dance1:

Exakt. Istället för att tro på diverse hypoteser i denna tråd är det bättre att ta saken i egna händer och dra en egen slutsats.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Handgjort är välgjort :great:

Verkar i den här tråden som om kvinnor inte ska tro att de är något

bara för att de har vad som egentligen kan ersättas med två skivor rå lever

(som man dessutom kan ge till katten efteråt)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Ärligt talat fattar jag inte poängen med lagförslaget.

Jag trodde att det alltid varit förbjudet att ligga med någon utan dennes samtycke.

Stickan

Inte för dum för att förstå!

Dela på andra sajter

Ärligt talat fattar jag inte poängen med lagförslaget.

Jag trodde att det alltid varit förbjudet att ligga med någon utan dennes samtycke.

Förklaringen till lagen kom igår på tv.

Om jag minns rätt så var det som följer.

En 15 års lätt förståndshandikappad flicka som dessutom var berusad OCH på rymmen följde med 3 vuxna män till en lägenhet där hon utnyttjades. Tror detta utspelade sig i Stockholmstrakten. Männen blev frikända pga av att hon inte gjort motstånd eller nekat. OM den nya lagen trätt i kraft funnits hade männen sannolikt blivit dömda. Hon hade då inte kunnat ge sitt medgivande och männen hade blivit dömda.

Dela på andra sajter

• 2 månader senare...

Han får väl köra med förtryckta blanketter som har ja o nejrutor, bara att lägga i scannern och dra iväg innan "tllståndet" veknar. :rotfl::rotfl:

Eller offret vaknar :crazy:

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...