Jump to content
IGNORERAD

Rockabilly

kycklingen

Recommended Posts

”Vi vill vara bandet som, om vi flyttade in i huset bredvid ditt, skulle döda din gräsmatta” - Lemmy Kilmister      Doktorn, med finsk brytning: "Var det en inhemsk tjej eller var hon bara hemsk?"

Dela på andra sajter

Bravo Edvard off topic i en 'off topic' tråd... :whoco5::crazy:

Det var så dåligt att det är värt ett plus!!! :dance1:

Off topic? Lite influenser av Rockabilly tycker jag allt att det fanns i den(ingen av mina favoriter från Morrissey iof sig).

Fast det är väl mer Rockabilly i denna 50-tals hit... Har helt klart en av de coolaste låttitlarna i alla fall.

”Vi vill vara bandet som, om vi flyttade in i huset bredvid ditt, skulle döda din gräsmatta” - Lemmy Kilmister      Doktorn, med finsk brytning: "Var det en inhemsk tjej eller var hon bara hemsk?"

Dela på andra sajter

Off topic? Lite influenser av Rockabilly tycker jag allt att det fanns i den(ingen av mina favoriter från Morrissey iof sig).

Fast det är väl mer Rockabilly i denna 50-tals hit... Har helt klart en av de coolaste låttitlarna i alla fall.

Sorry Edvard, menade inget illa, bara ett dåligt försök att vara lite lustig... :giggle:

Rockabilly är ju trots allt ett ganska brett genre, mycket musik faller under det begreppet.

Till och med Neil Young har ju gjort en Rockabilly platta. :dance1:

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...