Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 och var håller alla hus idag då? Är ni slitna efter gårdagens bravader? Lite halvdött här ju! Aja, jag får öppna en öl till! Tjoff! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Jag får hålla med dig...Det är heldött... Kanske spriten tog slut igår.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Mm, låter oroväckande. Jag hade med slut på dricka, men så skulle tjejen till en kompis, så jag körde dit henne, så passade jag på att tigga till mig lite bira. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Ja, vad gör man inte för ett rus.. Rock on ! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Det är inte mycket man inte gör för ett rus! Skål ta mig fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Tyvärr måste jag lämna dig...Ska ut och dricka öl.. Ha en trevlig afton.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 9, 2008 Dela Inlagd Augusti 9, 2008 Dito. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.